Oprettet October 1, 2013 Jeg har meget sart hud og parfumeallergi som slår meget ud i ansigtet. Men nu hvor det bliver koldere og mere tørt i luften bliver min hud derefter. Hvilken en vil i anbefale, jeg ligger non i prisleje Omkring de 200 -250kr Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2013 Jeg bruger Matas natur - den er virkelig god til min hud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2013 Jeg bruger Matas natur - den er virkelig god til min hud. Er den uden alt mulig skrammel? Og trænger den nemt ind ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2013 Jeg er blevet rigtig glad for dagcremen fra Irma - den er uden alt muligt l*** og kommer i små portioner til 39 kr. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2013 Jeg bruger A-Dermas Exomega creme i kombination med deres vaskeolje. Jeg har egentlig ikke nogen voldsom tør/ eksemagtig hud, men det er den eneste creme, der ikke får mit ansigt til enten at tørre ud eller blive fedtet. :) Den koster ca. 250 for 400 ml. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2013 Er den uden alt mulig skrammel? Og trænger den nemt ind ? Ja den er astma mærket og svanemærket. Den trænger ind med det samme, syntes ofte de cremer jeg har prøvet uden skidt og skrammel er noget skrammel :P som bare ligger som en hinde af fedt på huden eller giver bumser. Men Matas natur er bare så let og lækker og slet ikke drøj/tyk/svær at smøre ud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2013 Jeg bruger A-Dermas Exomega creme i kombination med deres vaskeolje. Jeg har egentlig ikke nogen voldsom tør/ eksemagtig hud, men det er den eneste creme, der ikke får mit ansigt til enten at tørre ud eller blive fedtet. :) Den koster ca. 250 for 400 ml. Den her er fantastisk og det er den min veninde med eksemhud og div. Allergier bruger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2013 Jeg hat afprøvet alverdens cremener til min mega sarte hud, og den mest effektive både dag og nat creme er änglamark til omkring 60,- Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2013 Jeg bruger Matas natur - den er virkelig god til min hud. Samme her.... Den er SÅ lækker! Og en "bøtte" koster 89 så vidt jeg husker ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2013 Samme her.... Den er SÅ lækker! Og en "bøtte" koster 89 så vidt jeg husker ;) På tilbud koster den 65 kr :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2013 På tilbud koster den 65 kr :yay Er der tilbud nu? Står nemlig og mangler hele serien :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2013 Jeg hat afprøvet alverdens cremener til min mega sarte hud, og den mest effektive både dag og nat creme er änglamark til omkring 60,- dem bruger jeg også Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2013 Er der tilbud nu? Står nemlig og mangler hele serien :D Det ved jeg ikke :unsure men ja alle deres produkter funker bare for mig!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites