Heceta

Ny herinde :) normalisering af kroppen efter rygestop.

4 indlæg i dette emne

Hej alle sammen :)

Så fandt jeg vej ind til dette forum, som jeg har haft megen glæde af at læse inde på.

Min partner og jeg skal til at påbegyde behandling for barnløshed, og har netop fået en dato ved skive fertilitetsklinik.

Jeg har røget i en del år, er nu holdt.

Men jeg ville gerne finde oplysninger om hvor lan tid der går inden ens slim i underlivet ikke længere er påvirker af at man har røget. Har jo læst en del om at rygning kan gøre ens underliv "fjentlig" for sædceller.

Jeg har meget svært ved mit rygestop, så mangler lige den her "gulerod" at have foran næsen, hvor jeg kan se at, det hjælper altså det her. Jeg vil bare gerne have lidt info om, om det tager år før man kan sige det har hjulpet med dette. Og syntes ikke jeg kan finde noget på nettet.

Håber der er lidt hjælp at finde :)

Del dette indlæg

Jeg fik at vide at røg var 3 måneder om at forsvinde fra æggestokke/livmoder. Så først 3 måneder efter rygestop ville underlivet været upåvirket af det. Håber du holder i :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for hjælpen :)

Er sikker på jeg kan holde den denne gang. Det har ligesom givet det sidste "puf" at endeligt få en tid til forsamtalen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Baby er en stor motivation for at holde. Taler af erfaring ;) Nu mangler vi bare babyen <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER