Oprettet January 20, 2011 Har I set at Føtex har købt et parti Ej Sikke Lej tøj hjem og sælger det til 75kr pr del? :) Side 5 her i Weekend avisen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 Lækkert, så må jeg da lige en tur i føtex i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 uuuuuh hvem der bare havde en føtex... eller tid :) Tak for tippet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 SKAM dig´... :sm Har en ESL last... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 SKAM dig´... :sm Har en ESL last... He he.. me 2 :) - men synes I skulle ha' tippet alligevel :) Jeg kender Margit (som er stifter af Ej Sikke Lej) personligt .. så vi får en velklædt Lille My ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 He he.. me 2 :) - men synes I skulle ha' tippet alligevel :) Jeg kender Margit (som er stifter af Ej Sikke Lej) personligt .. så vi får en velklædt Lille My ;) TAAK! Og giv hende lige et KÆMPE tak næste gang du snakker med hende... for det er total yndlings mærke - og jeg brugt en formue på det trods jeg STADIG ingen børn har ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 He he.. me 2 :) - men synes I skulle ha' tippet alligevel :) Jeg kender Margit (som er stifter af Ej Sikke Lej) personligt .. så vi får en velklædt Lille My ;) snyyhyyyyd :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 Så en masse af det ude i vores Føtex Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 Åhh håber virkelig de har noget af det når jeg kommer i Føtex i morgen tidligt... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Det var meget begrænset i den ene Føtex jeg var i af de 2 vi har i Vejle.. dog primært små str :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 var også en tur i Føtex nøjjj der var godt nok meget, sog fik drengene ikke da det værken er bodyer eller heldragter de mangler :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 De hade meget i føtex i fredericia lørdag i alle str. Del dette indlæg Link to post Share on other sites