Besvaret October 10, 2013 Ja jeg føler mig altså heller ikke særig gravid ... Og er i 19+3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2013 Glæder mig til opdatering om hvad der gemmer sig hos jer :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2013 Okay . Jeg glæder mig til man kan se det. !!:) Jeg har også drømt det blev en dreng :o Det bliver virkelig spændende! Kan ikke vente til kl 17 . Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2013 Vi må lige holde hinanden opdateret Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2013 Okay . Jeg glæder mig til man kan se det. !!:) Jeg har også drømt det blev en dreng :o Det bliver virkelig spændende! Kan ikke vente til kl 17 . Gadvide om de kan svare dig på det , om hvad det bliver Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2013 Hehe ja kan jo godt være jeg er uheldig at de ikke kan. Jeg fik bare rigtig meget positiv at vide om dem fra andre . Og de garanterer at de kan se kønnet fra uge 14. Så det skal de. Ellers bliver mor her ikke rar ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2013 Uuuuh jeg havde drømt rigtigt det bliver en fin lille dreng :D !!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2013 Stort tillykke hvor er det dejligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2013 Tillykke!! Så var det jo heldigt at I (du) havde en masse idéer til drengenavne :) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2013 Hihih ja men kæresten er ikke vildt begejstret for de navne :) så nu må vi se :) ... Også flytter vi her D 1/11 til en 4 værelses så alt ser ud til at gå godt lige pt :) og alt så fint ud der inde .... Det var helt rørende !! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2013 Dejligt at hører og lyder godt med ny bolig :) Nu glæder jeg mig helt til det bliver vores tur til scanning igen. Vi skal til MD scanning på tirsdag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2013 Hvor spændende :D !!! Har du et bud på hvad du tror :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2013 Her er også en lille dreng i vente :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2013 Hvor spændende :D !!! Har du et bud på hvad du tror :) Vi ved allerede at det bliver en dreng, vi købte os til en kønsscanning ;) men jeg glæder mig til at kigge ind til den lille igen ;) Her er også en lille dreng i vente :) Stort tillykke! Det ser da ud til at der bliver flest drenge i vores terminsgruppe. Indtil videre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2013 Iiiih tillykke !!! Det er helt vildt med drenge babyer for tiden !!! Kender også kun folk der skal have drenge næsten det er helt vildt !! Man glæder sig endnu mere nu hvor det kommer tættere på Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2013 Iiiih tillykke !!! Det er helt vildt med drenge babyer for tiden !!! Kender også kun folk der skal have drenge næsten det er helt vildt !! Man glæder sig endnu mere nu hvor det kommer tættere på Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2013 Iiiih tillykke !!! Det er helt vildt med drenge babyer for tiden !!! Kender også kun folk der skal have drenge næsten det er helt vildt !! Man glæder sig endnu mere nu hvor det kommer tættere på Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2013 Jamen når nu i alle sammen skal have drenge, så vil jeg da bare være på tværs Her er det efter scanning i dag nemlig højst sandsynligt en lille pige, der ligger og hygger sig inde i maven Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2013 den kinesiske kalender sagde at vores bebs blev en dreng, men det er nu en pige hehe :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2013 Har også lige være til scanning i dag, og der ligger en lille pige og gemmer sig derinde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2013 den kinesiske kalender sagde at vores bebs blev en dreng, men det er nu en pige hehe :7himmel Tillykke ;-) - præcis det samme her :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2013 Jeg bliver siiiindssyyyyg.. Jeg vil også vide hvad der gemmer sig inde i min mave... Jeg er SÅ nysgerrig!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2013 Har lige fået et brev ind af døren , den dag jeg var til MD skulle man udfylde et skema mht alkohol og stoffer ... Er i også blevet indkaldt til samtale ??? :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites