Oprettet September 29, 2013 Nogen af jer der har været til kønsscanning eller har bestilt tid til en ? Jeg har bestilt tid:) vil gerne høre jeres oplevelser - der står de er 99,9 % sikre på kønnet så man burde vel kunne gå ud fra det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2013 Jeg fik en kønsscanning da jeg var 16+4 - der var det i hvert fald meget tydeligt en dreng der gemte sig derinde :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2013 Jeg har overvejet det, men kan ikke helt finde ud af om vi bare skal vente til md-scanningen den 22. Oktober. Vi er selvfølgelig nysgerrige, men jeg synes også på et eller andet plan det er hyggeligt ikke at vide det :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2013 Jeg fik kønsscanning i min sidste graviditet, jeg var omkring uge 16 og scanningsdamen var ikke i tvivl om, at det var en pige. Med vores den 1, fik vi at vide det var en dreng, til misdannelsesscanningen i uge 20. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2013 Jeg er begyndt at overveje det - mest fordi jeg ikke rigtig synes maven vokser.. Taget i betragtning at der er to burde jeg være rimelig stor allerede - især fordi jeg var meget slank i forvejen.. Så det er nok nærmere en tryghedsscanning jeg har brug for.. Men ååh jeg vil også vide kønnene.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2013 Jeg havde overvejet det , men da man alligevel får det afvide her til scanning nr 2 .. Så synes jeg ikke der er nogen grund til det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2013 Min nr 2 scanning er først engang i november og så længe kan jeg ikke vente ! Okay så det er muligt at få en ting at vide til køns scanning og så er det faktisk noget andet ?:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2013 Første gang fik vi det at vide til MD. Denne gang ønskede jeg mig en kønsscanning i forbindelse med fødselsdag. Til scanningen var jeg i uge 16 (15+4) og der var ingen tvivl om, at vi skal have en lille dreng :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2013 Hvis man ikke man vente er det selvfølgelig helt fint Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2013 Tillykke med det sevena Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2013 Tak :loveshower nej det der med drengenavne er bare ikke helt så let :chin: godt vi har god tid endnu :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2013 Tillykke :) hvor dejligt . Det er bestemt heller ikke fordi det betyder noget personligt for mig men glæder mig bare til at vide det :) og så fordi jeg ikke kan vente med at købe ting og tøj :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2013 Hihi jeg har det helt omvendt !! Jeg kan finde masser drenge navne men kæresten er ikke klar på nogle af dem øv øv ... Det er sværere med pige navne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2013 Ja det er altså bare rart at få sat køn på. Det gør bare et eller andet :) Jeg er da også allerede kommet til at lave nogle små køb ;) Jeg synes bare der er så mange søde pigenavne :D men herhjemme kan vi heller ikke blive enige om noget. Jeg er måske lidt pjattet, men tænker også meget over om et navn som fx Alfred eller Oscar, er noget man kan hedde når man så bliver voksen. Det er sødt når man er baby, men hvad så når man bliver teenager? :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2013 Ja de fleste navne man finder nu er bare nuttede Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2013 Jeg har aldrig hørt navnet Atlas før. Er det et pigenavn? :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2013 Okay ;) Det kunne sagtens være sådan et unisex navn. måske fordi jeg ikke kender det ;) Et specielt navn, men stadig sødt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2013 Vi var til kønsscanning for nogle uger siden - da jeg var 15+2 og vi venter en lille pige :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2013 Vi var til kønsscanning for nogle uger siden - da jeg var 15+2 og vi venter en lille pige :loveshower Dejligt :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2013 Åååh jeg skal til kønsscanning i morgen, kan ikke vente. Håber virkelig lille blyp har tænkt sig at ligge rigtigt så det kan ses ordentlig og med sikkerhed. Bliver nu også dejligt at se den lille for ALLE siger til mig "er du virkelig sikker på du er gravid, man kan jo intet se på dig".. Der er næsten så mange der har sagt det nu at jeg nærmest bliver i tvivl :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2013 Ej hvor vildt !! Det er også forskelligt hvor meget man kan se ... Skal selv til MD scanning i morgen :) det bliver spændende at se hvad der gemmer sig der inde ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2013 Jeg er heller ikke så langt henne som dig, 15 uger ca. Jeg ved ikke hvordan maven normalt ser ud der men folk får det ihvertfald til at lyde som om det er vildt at man intet kan se. Glæder mig til at høre om din scanning og hvilket køb der gemmer sig hos dig:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2013 Der skulle selvfølgelig stå køn og ikke køb .. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2013 Jeg er heller ikke så langt henne som dig, 15 uger ca. Jeg ved ikke hvordan maven normalt ser ud der men folk får det ihvertfald til at lyde som om det er vildt at man intet kan se. Glæder mig til at høre om din scanning og hvilket køb der gemmer sig hos dig:) Det er forskelligt hvor hurtigt man kan se det på folk. Hvis det er din første graviditet er det meget normalt man først rigtigt kan se det når du er over halvvejs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites