TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Felix vågnede kl 00.20 kalder på mig. Der jeg kommer derind sidder han op åbner munden og siger maling :D

Han reagerer på det. Han græder over det mindste men tror også det er vigtigt han forstår og er med i hvad der sker en stykke hen ad vejen.

Hehe :D

Jeg tror også det er en god idé at involvere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv Ronja har feber og ville bare ikke sove. Nu lægger hun i vores seng men faldt først i søvn for 10 min. siden :(

Tror ikke hun er frisk til i morgen så nu skal vi lige finde ud af hvem der bliver hjemme :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius har levet af 2 mariekils til frokost og 2 til aftensmad. Ingen morgenmad og 5 bider af en bolle i eftermiddags. Forstår slet ikke hans energiniveau kan fortsætte i det høje tempo :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius har levet af 2 mariekils til frokost og 2 til aftensmad. Ingen morgenmad og 5 bider af en bolle i eftermiddags. Forstår slet ikke hans energiniveau kan fortsætte i det høje tempo :o

Kan det være forstoppelse? 

Hvis Maliva har en forstoppelse på vej, så spiser hun bare ingenting, men er som hun plejer ellers.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen det ved noget om Autostol må være på forsædet? Har lavet en tråd i "udstyr" fordi vi har en diskussion om det herhjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gry sov kl 19.30 :yay

Men efter en time vågnede hun og skreg helt vildt, jeg måtte hverken røre eller trøste :boo

Hun bliver ved med at blunde lidt hen, men vågner hver gang skrigende op. Det bliver en lang nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen det ved noget om Autostol må være på forsædet? Har lavet en tråd i "udstyr" fordi vi har en diskussion om det herhjemme.

Jeg har haft Silke Elia til at sidde på forsædet, bagudvendt med airbaggen slået fra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft Silke Elia til at sidde på forsædet, bagudvendt med airbaggen slået fra :)

Det har jeg også gjort med Ronja. Så længe airbag kan slåes fra så må man godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen det ved noget om Autostol må være på forsædet? Har lavet en tråd i "udstyr" fordi vi har en diskussion om det herhjemme.

I Sverige mener jeg, at babyer sidder på forsædet - dog i bagudvendt stol. (Og de går jo vildt meget op i sikkerhed!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg er på længere tur med Luna alene, sidder hun på forsædet med airbaggen slået fra.... hun nyder det helt vildt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv Ronja har feber og ville bare ikke sove. Nu lægger hun i vores seng men faldt først i søvn for 10 min. siden :(

Tror ikke hun er frisk til i morgen så nu skal vi lige finde ud af hvem der bliver hjemme :unsure

God bedring med hende :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv Ronja har feber og ville bare ikke sove. Nu lægger hun i vores seng men faldt først i søvn for 10 min. siden :(

Tror ikke hun er frisk til i morgen så nu skal vi lige finde ud af hvem der bliver hjemme :unsure

Øv. God bedring :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie har næsten sovet igennem :yay hun vågnede kl 23 hvor Anders lige gav lidt vand, men ellers har vi Intet hørt og hun sover endnu :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elin har sandelig sovet igennem i nat! Og det var ikke engang hos mine forældre - men i hendes egen tremmeseng! Og hun sover stadig... det er ret vildt...

Men så er hun forhåbentlig også frisk og i godt humør, til når hun skal i gæstedagpleje hos the one and only SaraLK!! Der blev selvfølgelig trykket JA med det samme på sms,  men det er altså lidt spøjst, men hvor er jeg glad for at det er der hun skal hen, når nu dp'er er fraværende, og den faste gæstedagplejer ikke er ledig.... gad vide om hun kan huske Luna

 

Vi ses Sara :balloons  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvorfor kan man ikk bare få lov at sove en hel nat uden en tryghedsnarkoman eller noget andet.

Det er jo hver evig eneste nat han vågner efter 2-4 timer efter han blev lagt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elin har sandelig sovet igennem i nat! Og det var ikke engang hos mine forældre - men i hendes egen tremmeseng! Og hun sover stadig... det er ret vildt...

Men så er hun forhåbentlig også frisk og i godt humør, til når hun skal i gæstedagpleje hos the one and only SaraLK!! Der blev selvfølgelig trykket JA med det samme på sms, men det er altså lidt spøjst, men hvor er jeg glad for at det er der hun skal hen, når nu dp'er er fraværende, og den faste gæstedagplejer ikke er ledig.... gad vide om hun kan huske Luna

Vi ses Sara :balloons

Ej, hvor er du sød Tina! :kram

Vi glæder os til at have Elin på besøg i dag! Fik et stort smil på læben, da sms'en tikkede ind og der stod Elin Marie Krøy Pedersen i den!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elin har sandelig sovet igennem i nat! Og det var ikke engang hos mine forældre - men i hendes egen tremmeseng! Og hun sover stadig... det er ret vildt...

Men så er hun forhåbentlig også frisk og i godt humør, til når hun skal i gæstedagpleje hos the one and only SaraLK!! Der blev selvfølgelig trykket JA med det samme på sms, men det er altså lidt spøjst, men hvor er jeg glad for at det er der hun skal hen, når nu dp'er er fraværende, og den faste gæstedagplejer ikke er ledig.... gad vide om hun kan huske Luna

Vi ses Sara :balloons

Hvor er jeg bare misundelig over, at I kan aflevere hos een du kender :blush Det må da være ønskescenariet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M. Har igen fundet interessen for potten og har lavet både nr. 1 og 2 derpå til morgen- meget insisterede på, at hun skulle sidde på den potte og tøjet skulle af :wub

Glæder mig til at hente hende senere- så skal hendes reaktion på julepyntet filmes :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tøser :kram

Ronja og jeg får en hjemmedag i dag. Hun har stadig lidt feber men virker egentlig frisk nok alligevel, så vi kommer nok til at hygge en del :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tøser :kram

Ronja og jeg får en hjemmedag i dag. Hun har stadig lidt feber men virker egentlig frisk nok alligevel, så vi kommer nok til at hygge en del :)

Dejligt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tøser :kram

Ronja og jeg får en hjemmedag i dag. Hun har stadig lidt feber men virker egentlig frisk nok alligevel, så vi kommer nok til at hygge en del :)

Det er nu heller ikke dårligt med sådan en hygge dag :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elin har sandelig sovet igennem i nat! Og det var ikke engang hos mine forældre - men i hendes egen tremmeseng! Og hun sover stadig... det er ret vildt...

Men så er hun forhåbentlig også frisk og i godt humør, til når hun skal i gæstedagpleje hos the one and only SaraLK!! Der blev selvfølgelig trykket JA med det samme på sms, men det er altså lidt spøjst, men hvor er jeg glad for at det er der hun skal hen, når nu dp'er er fraværende, og den faste gæstedagplejer ikke er ledig.... gad vide om hun kan huske Luna

Vi ses Sara :balloons

:yay hvor godt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået en MMS med en Mie der bare leger og hygger sig hos hendes kommende DP :yay meget mærkeligt at jeg ikke kender den nye DP men allerede har en god mavefornemmelse. Glæder mig til at hente min lille mus og snakke med DP!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået en MMS med en Mie der bare leger og hygger sig hos hendes kommende DP :yay meget mærkeligt at jeg ikke kender den nye DP men allerede har en god mavefornemmelse. Glæder mig til at hente min lille mus og snakke med DP!

Fedt :yay

Sæt gerne en halv time af til at hente dp snakker meget :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tøser :kram

Ronja og jeg får en hjemmedag i dag. Hun har stadig lidt feber men virker egentlig frisk nok alligevel, så vi kommer nok til at hygge en del :)

Godt hun har det bedre. Den slags sygedage er så hyggelige :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.