Besvaret November 16, 2013 Jeg tænker lidt om hun måske har spist for meget for hurtigt og så kommet ud og sove liiiige bagefter.. Men det er da ikke rart, at hun kastede op mens hun sov! Jeg behøver vel ikke at sige, at jeg sov dårligt i nat :o nej dét kan jeg godt forstå :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2013 Pigebarnet vågnede 2 timer før normalt og sov kun halvanden til middag - kæft jeg håber hun tager revanche i nat! MEN Det tyder ikke godt: Ikke mindre end 4 opvågninger siden kl 19.30 - det bliver en laaaaaaaaaaaaang nat. Nu slås vi så også med snot, hoste og sikkert også noget på halsen hun er voldsomt hæs! Anders og jeg små hakker på hinanden - tydeligt tegn på at vi begge er i underskud af søvn og energi :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2013 Pigebarnet vågnede 2 timer før normalt og sov kun halvanden til middag - kæft jeg håber hun tager revanche i nat! MEN Det tyder ikke godt: Ikke mindre end 4 opvågninger siden kl 19.30 - det bliver en laaaaaaaaaaaaang nat. Nu slås vi så også med snot, hoste og sikkert også noget på halsen hun er voldsomt hæs! Anders og jeg små hakker på hinanden - tydeligt tegn på at vi begge er i underskud af søvn og energi :( Åh Maja - jeg føler med dig/jer.... jeg håber at det snart vender for jer.... :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2013 Åh Maja - jeg føler med dig/jer.... jeg håber at det snart vender for jer.... :kram Tak - Anders har lige været inde for 5 gang håber han har et magik touch og hun nu sover resten af natten! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2013 Stædig dreng. Lasse vågner efter 3 timer, men jeg beslutter at han ska ikke ind i vores seng lige med det samme. Vi ligger os på en madras på hans værelse og han falder da også i søvn, får ham tilbage i hans seng. Men han skifter mellem at sove og brokke sig. Jeg ligger mig ind på madrassen og lader som om jeg sover, men han ligger bare og kigger. På et tidspunkt bytter jeg med manden, der kommer ud efter 20 min og siger at jeg ska hente hans dyne og pude for så sover han hos Lasse. Måske Lasse bedre kan vænne sig til at sove derinde. Jeg ved at han godt kan (han har ofte sovet helt til kl 4 i egen seng), men det er blevet en vane at tag ham med ind i vores seng. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 :zzz drømmer om bare 2 timers sammenhængende søvn lige nu!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 :zzz drømmer om bare 2 timers sammenhængende søvn lige nu!!!!Jo tak! Silke Elia sov først 20.30, har været vågen mindst hver halve time, vågenperiode fra 1.45-3.30 og op kl. 6.25. Suuuuuuuk :numse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 Puha det lyder hårdt Maja og Louise :( :kram Håber snart det vender for jer! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 Endelig en nat hvor Maja sover igennem :yay men så blev jeg alligevel vækket kl. 3.40, fordi jeg skulle hente manden fra julefrokost <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 Tror måske Luna fik ondt i maven af alt det boller i karry hun fik i går aftes... Hun vågnede efter ca. 2timers søvn, var ked og vred sig rundt! Hun ville sidde hos mig, men jeg måtte ikke røre ved hende (lidt svært!) til sidst faldt hun da i søvn på maven af mig, men hver gang hun blev lagt i sin seng igen, pev hun efter kort tid og vi måtte starte forfra! efter 6 forsøg lykkes det at lægge hende... Uden dyne på! Ig der sov hun så til godt midnat, hvor hun kom ind til os... Igen igen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 Maliva er begyndt at være flere timer om at falde i søvn. Hun siger selv, at hun gerne vil i seng og der er stille derinde de første 20 minutter. Derefter ligger hun og synger og leger :s I foregårs stod hun op 3 gange og nægtede at sove igen efter hun vågnede op ved midnatstid. Forstår ikke helt hvad der sker - vi var ellers kommet ind i sådan en god periode, hvor hun sov SÅ godt og bare var glad og harmonisk :( Igår kaldte hun J ind fordi hun svedte. Hun havde fået taget alt nattøjet af, pånær et ben i bukserne. Så det hjalp han med og her til morgen finder vi ud af at hun har sovet uden, for sengen er sjaskvåd... Åhhh suk.... J og jeg starter dagen med en diskussion og ja.. jeg har igen ikke sovet i nat - så... lårde morgen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 Jo tak! Silke Elia sov først 20.30, har været vågen mindst hver halve time, vågenperiode fra 1.45-3.30 og op kl. 6.25. Suuuuuuuk :numse :kram det er da også voldsomt så ramt i altid er - Anders stod op med Mie kl 6 så jeg fik sovet fra 6 til nu sammenhængende - fårk en lortenat!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 Jo tak! Silke Elia sov først 20.30, har været vågen mindst hver halve time, vågenperiode fra 1.45-3.30 og op kl. 6.25. Suuuuuuuk :numse Ej puha...! Silke Elia, du skal altså lade din mor og far sove! De har i den grad brug for det - nøj, jeg synes godt nok også at I er hårdt ramt... :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 Endelig en nat hvor Maja sover igennem :yay men så blev jeg alligevel vækket kl. 3.40, fordi jeg skulle hente manden fra julefrokost <_< Jubiii - og æv samtidigt...! Men mon ikke at du får lov til at opleve det igen.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 Tror måske Luna fik ondt i maven af alt det boller i karry hun fik i går aftes... Hun vågnede efter ca. 2timers søvn, var ked og vred sig rundt! Hun ville sidde hos mig, men jeg måtte ikke røre ved hende (lidt svært!) til sidst faldt hun da i søvn på maven af mig, men hver gang hun blev lagt i sin seng igen, pev hun efter kort tid og vi måtte starte forfra! efter 6 forsøg lykkes det at lægge hende... Uden dyne på! Ig der sov hun så til godt midnat, hvor hun kom ind til os... Igen igen! Æv, det lyder ikke som en nem aften/nat.... :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 Maliva er begyndt at være flere timer om at falde i søvn. Hun siger selv, at hun gerne vil i seng og der er stille derinde de første 20 minutter. Derefter ligger hun og synger og leger :s I foregårs stod hun op 3 gange og nægtede at sove igen efter hun vågnede op ved midnatstid. Forstår ikke helt hvad der sker - vi var ellers kommet ind i sådan en god periode, hvor hun sov SÅ godt og bare var glad og harmonisk :( Igår kaldte hun J ind fordi hun svedte. Hun havde fået taget alt nattøjet af, pånær et ben i bukserne. Så det hjalp han med og her til morgen finder vi ud af at hun har sovet uden, for sengen er sjaskvåd... Åhhh suk.... J og jeg starter dagen med en diskussion og ja.. jeg har igen ikke sovet i nat - så... lårde morgen :( Æv, det er da træls hvis hun nu har kunnet finde ud af at sove! Det skal nok komme igen! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 Æv, det lyder ikke som en nem aften/nat.... :kram :kram Nej og slet ikke når der for en gangs skyld var noget i fjernsynet jeg gerne ville se... Så måske halv delen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 Har en mega mor-syg datter der bare ikke vil lade far gøre tingene hvilket ender med en ulykkelig datter der kalder på mor hele tiden :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 Marius blev oppe ved bedstemor og bedstefar i nat, da jeg har influenza og brug for søvnen. Men er nu sket ikke på toppen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 Nu går der ikke længe før vi skal hjem til min mor og far og hente Elin efter at have undværet hende siden fredag aften... hold fast jeg savner hende også nu - men nøj hvor har vi også nydt to nætter med søvn + kærestetid + stort set alle julegaver er købt!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 Nu går der ikke længe før vi skal hjem til min mor og far og hente Elin efter at have undværet hende siden fredag aften... hold fast jeg savner hende også nu - men nøj hvor har vi også nydt to nætter med søvn + kærestetid + stort set alle julegaver er købt!! Hvor er det bare go til jer! både med søvn, kærestetid, julegaveshopping og savn til jeres lille stjerne! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 Æv, det er da træls hvis hun nu har kunnet finde ud af at sove! Det skal nok komme igen! :kramDet er jeg sikker på at det nok skal. Det er bare lidt frustrerende, når hun nu var blevet så god og havde det så godt med søvnen. Selvom det er ingenting i forhold til det, nogle af de andre mødre går igennem... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 Tak for krammere. Vi var til fødselsdag i går hos min moster, så der skete rigtig meget hvilket Silke Elia helt sikkert har reageret på. Rigtig uheldigt har vi så haft besøg af mødregruppen er til formiddag, men håber at hun tager en god lur i barnevognen - og jeg selv lige kan få en på øjet også. :kram til alle andre med dårlige nætter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 Nu går der ikke længe før vi skal hjem til min mor og far og hente Elin efter at have undværet hende siden fredag aften... hold fast jeg savner hende også nu - men nøj hvor har vi også nydt to nætter med søvn + kærestetid + stort set alle julegaver er købt!!Hvor må det være dejligt at kunne aflevere hende og få lidt kvalitetstid og få sovet. Det kunne jeg godt ønske mig en gang imellem, selvom jeg ikke ved om jeg kan undvære hende så længe. Så forstår godt du glæder dig til at hente hende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 Hvor må det være dejligt at kunne aflevere hende og få lidt kvalitetstid og få sovet. Det kunne jeg godt ønske mig en gang imellem, selvom jeg ikke ved om jeg kan undvære hende så længe. Så forstår godt du glæder dig til at hente hende :) Det har faktisk også været en prøvelse - for mig specielt. Og jeg har også haft dårlig samvittighed over det... men samtidigt så ville jeg heller ikke have haft brug for det, hvis vi fik noget mere søvn om natten. Så jeg føler at vi er blevet nødt til det - for alles skyld. Og når man har nogle fantastiske forældre, som hellere end gerne vil passe, så har man det pludselig lidt bedre. Men de gange jeg har ringet og hørt til hvordan det er gået, har jeg godt nok haft svært ved at høre hende i baggrunden... men det er også en go følelse at prøve at savne hende, selvom jeg nu synes at jeg efter en arbejdsdag kan savne hende nok... Men det er go til Elin at være sammen med sine bedsteforældre, som hun elsker! Del dette indlæg Link to post Share on other sites