TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Min tigerunge har sovet i nat! :yay :glad :yay :glad

:yay lækkert!!!

Del dette indlæg

Så er jeg igen dømt hjemme med feberbarn :( I det mindste er jeg selv ok nu efter en mave-flu fra helvede i søndags. Eller måske var det bare en almindelig en, men det at både jeg og kæresten havde den og skulle passe den lille uro (og Melissa var på job så ingen hjælp) var rimelig hårdt. :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay lækkert!!!

VIRKELIG LÆKKERT! Hun er mit top-yngligs-barn i dag! :p Og jeg har overskud! :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg igen dømt hjemme med feberbarn :( I det mindste er jeg selv ok nu efter en mave-flu fra helvede i søndags. Eller måske var det bare en almindelig en, men det at både jeg og kæresten havde den og skulle passe den lille uro (og Melissa var på job så ingen hjælp) var rimelig hårdt. :prik

Hun bliver da hurtigt ramt af sygdom, jeres lille mus! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anna sov til 06.45. Hun har generelt sovet mere end hun plejer om natten den sidste uges tid. Hun er også blevet forkølet. Håber virkelig ikke hun er ved at blive syg!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min tigerunge har sovet i nat! :yay :glad :yay :glad

Fantastisk :yay Så har hendes mor forhåbentlig også sovet ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øvøvøv. Rigtig god bedring med hende. Herhjemme beder vi også hele tiden til det nu er overstået. Vi orker ikke mere sygdom til de små puslinger :-(

Del dette indlæg

Annonce ♥

ØV! God bedring med hende :kram2 Altid noget du ikke selv er syg :) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anna sov til 06.45. Hun har generelt sovet mere end hun plejer om natten den sidste uges tid. Hun er også blevet forkølet. Håber virkelig ikke hun er ved at blive syg!

Det kan være det bare er nye tendenser :) Håber hun slipper for sygdom. Sophia har også lidt snotnæse, men det passer fint med at hun var i gæstehuset en dag i sidste uge, + tænder på vej :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fantastisk :yay Så har hendes mor forhåbentlig også sovet ;)

Det har hun! Dog lidt let... :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Marius skal have sin 15 mdr vaccine imorgen. Men må han være forkølet? Nogen der ved det?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Marius skal have sin 15 mdr vaccine imorgen. Men må han være forkølet? Nogen der ved det?

Cassandra var en smule forkølet sidst hun blev vaccineret. Lægen undersøgte hende før hun fik vaccinen, da jeg var i tvivl. Så han så om hun var rød i øre og hals og hævede kirtler m.m. Det så ok ud til at bliver vaccineret.

Men hvis han er rød i hals/øre så tror jeg ikke han skal have vaccinen, så hellere vente til han er helt rask. Så det kommer lidt an på, hvor forkølet han er.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sofia måtte ikke. Jeg ringede til sekretæren for at spørge, og hun sagde at de ikke måtte være forkølede. Så vi fik en ny tid.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores læge siger at de vaccinerer, så længe der ikke er feber. Men det er jo op til dig selv. Det sker ikke noget ved at udskyde den lidt, og lade ham være ovenpå. (Det gjorde vi sidst med David, da han kun lige var blevet feberfri efter lunge- og halsbetændelse)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kunne forstå at gæste DP vækkede børnene i dag - hmm... Mie plejer altså sove til hun selv vågner så jeg ved ikke lige hvordan jeg har det med det! Altså hun tager jo ikke skade og det er 3 dage mere hun skal sove dernede, så ved ikke om jeg ikke bare skal lade den ligge!?!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kunne forstå at gæste DP vækkede børnene i dag - hmm... Mie plejer altså sove til hun selv vågner så jeg ved ikke lige hvordan jeg har det med det! Altså hun tager jo ikke skade og det er 3 dage mere hun skal sove dernede, så ved ikke om jeg ikke bare skal lade den ligge!?!

Jeg havde sagt det til hende!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde sagt det til hende!

:ditto

Man vækker ikke børn - er min holdning, især når de kun sover en gang og ikke er ældre!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er feber musen vågnet af meget lang lur, hold da op hun snakker, blabblabblab wauwa dadadad osv, men hun vil bare ingenting. Pånær klæbe til mor. Suk.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er lidt bekymret for vores DP, da gæstedagplejeren skal til at finde ud af, hvor han skal være i næste uge, da hun skal på kursus... Så det ser jo ikke ud til han skal tilbage de første par dage. Og øv når han nu er glad for gæstedagplejeren...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad er årsagen til at hun vækker dem? Jeg har også læst at det er bedst at børnene selv får liv at vågne fra deres lur, men selvfølgelig tager hun ikke skade af det i et par dage :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad er årsagen til at hun vækker dem? Jeg har også læst at det er bedst at børnene selv får liv at vågne fra deres lur, men selvfølgelig tager hun ikke skade af det i et par dage :)

Det er også min tanke og så er hun jo oftest den der vågner først så det kan være den eneste gang det sker!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores dp vækkede børnene dengang der var storm (forleden mandag). Hun var ikke tryg ved at de lå ude under læ-skurene.

Det ka jeg ikk bli sur over for det er jo blot bekymring fra hendes side. Men alm hverdag ska Lasse absolut ikk vækkes under lur.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores dp vækkede børnene dengang der var storm (forleden mandag). Hun var ikke tryg ved at de lå ude under læ-skurene.

Det ka jeg ikk bli sur over for det er jo blot bekymring fra hendes side. Men alm hverdag ska Lasse absolut ikk vækkes under lur.

Det synes jeg også ville være det eneste rigtige at gøre i den situation :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sophia er intet mindre end fantastisk :loveshower 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå nu må vi se om det bliver til vaccination imorgen. Marius er puttet med 38,2 i feber...

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.