TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Endelig er Tobias begyndt at prøve mere til med at komme op og stå på fødderne...Han kommer fint på knæ som han har gjort længe...men forsøger nu næste skridt...dejligt at se..glæder mig til det lykkedes ham helt ;-)

Sådan, Tobias! Det kan godt komme til at gå meget hurtigt nu :) men så er freden også slut ;) her har vi haft dårlige nerver længe :rolleyes

Del dette indlæg

Hold fast! N faldt i søvn 19.30 mens jeg var i gang med at læse "Lotte modsat" som jo ikke er verdens længste bog. Tror han var træt den lille mand :biglove

Kan ikke huske hvornår han sidst er faldet i søvn mens vi har været på værelset. Og normalt skal vi minimum læse 2-3 bøger før vi kan gå ud uden den store tudetur. Det må have været en hård dag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså lille Freya. Når jeg lægger dig ud til en eftermiddagslur, er det jo ikke meningen du skal tage en så lang lur... 2 timer and still going... Og Maden er færdig... Håber da du kan sove senere...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Savner min tumling! Han er blevet hentet af sin faster og kusine i vuggestuen i dag, i anledning af vinterferie, og er sikker på at han har en fest! Men der er meget stille herhjemme ;) Selvom jeg samtidig nyder det - helt alene hjemme, hvor tit er man lige det som mor?! Jeg er i hvert fald ikke særlig tit. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så bliver det vist ikke nemmere

Vi plejer altid lige at sidde i lænestolen og putte og synge en sang når vi putter Freja.

I dag pegede hun direkte på sengen, kom op, vendte sig om på siden og lukkede øjnene.

Det er en halv time siden og jeg har ikke hørt den mindste lyd derinde fra :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi plejer altid lige at sidde i lænestolen og putte og synge en sang når vi putter Freja.

I dag pegede hun direkte på sengen, kom op, vendte sig om på siden og lukkede øjnene.

Misundelse er en grim ting :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun sov sgu hele natten :o

Altså hun plejer lige at skulle have sutten en enkelt gang eller lignende.

Hun må godt nok have været træt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har sagt det før og siger det gerne igen. Freja har verdens bedste dagplejemor :loveshower

Igår aftes skriver hun at de tager på tur i dag fra morgenen og om hun ikke skal komme og hente Freja i stedet for at vi skal okse afsted med Mikkel.

Så derfor kunne jeg putte Mikkel hjemme her til morgen hvilket gav mig og Freja en times alene tid som vi brugte på at bage kage :yay

Det var bare SÅ hyggeligt og så kunne jeg vinke farvel til en datter der glædestrålende løb ud til sin dagplejemor :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har sagt det før og siger det gerne igen. Freja har verdens bedste dagplejemor :loveshower

Igår aftes skriver hun at de tager på tur i dag fra morgenen og om hun ikke skal komme og hente Freja i stedet for at vi skal okse afsted med Mikkel.

Så derfor kunne jeg putte Mikkel hjemme her til morgen hvilket gav mig og Freja en times alene tid som vi brugte på at bage kage :yay

Det var bare SÅ hyggeligt og så kunne jeg vinke farvel til en datter der glædestrålende løb ud til sin dagplejemor :wub

Åh hvor skønt :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

ARGH jeg får gråhård og lange :hophop

Tvillingerne er begyndt at slås :prik 

Tror det bunder i at Tobias er frustreret over at Mads går, for det er oftest ham der starter ved at rambuk-vædre Mads ved at kravle ind i ham.

Og så bryder helvede løs de bider hyler og dasker til hinanden. :klap

Please lad det være en kort fase... jeg bliver så træt :larm

Del dette indlæg

Annonce ♥

ARGH jeg får grå hår og lange :hophop

Tvillingerne er begyndt at slås :prik 

Tror det bunder i at Tobias er frustreret over at Mads går, for det er oftest ham der starter ved at rambuk-vædre Mads ved at kravle ind i ham.

Og så bryder helvede løs de bider hyler og dasker til hinanden. :klap

Please lad det være en kort fase... jeg bliver så træt :larm

Arj, hvor anstrengende - jeg håber, at det går hurtigt over :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arj, hvor anstrengende - jeg håber, at det går hurtigt over :goodluck

Tak, lige nu kan jeg slet ikke overskue at det er weekend lige om lidt - tror vi må kører en lang tur i bilen så er de spændt fast i hver deres side...  

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det der med (ko)mælk... hvilken slags skal de have? Hvornår er det bedst at give? Tænker hvis jernindtag stadig er vigtigt så er mælk med kalk i jo ikke godt at give sammen med det jernholdige mad.. og er det kun pga kalk man skal give mælk nu?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noah er faldet i søvn med hovedet på min mave. Nøj hvor er det hyggeligt :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min lille fis er simpelthen en stakkel i dag! Han har fået hånd-fod-mund syge og har så ondt i den lille mund at han intet har kunne spise, han fik kun sovet 30 minutters lur før smerter vækkede ham og har sovet afbrudt af konstant gråd hele natten. Nu er han lige faldet i søvn i mine arme foran fjernsynet og båret ind i seng uden at vågne. Håber sådan han kan få bare et par timers fred for smerter :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min lille fis er simpelthen en stakkel i dag! Han har fået hånd-fod-mund syge og har så ondt i den lille mund at han intet har kunne spise, han fik kun sovet 30 minutters lur før smerter vækkede ham og har sovet afbrudt af konstant gråd hele natten. Nu er han lige faldet i søvn i mine arme foran fjernsynet og båret ind i seng uden at vågne. Håber sådan han kan få bare et par timers fred for smerter :(

Stakkels nus :( Hjælper Panodil ikke?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stakkels nus :( Hjælper Panodil ikke?

Umiddelbart ikke særlig meget i hvert fald. Ved ikke om det er fordi det er i munden, så er det måske mere svie end smerter der kan smertedækkes :chin: jeg er ikke klog på den slags. Nu har vågnede han lige til en ordentlig tudetur hvor sutten først var dum og så var god til sidst :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Umiddelbart ikke særlig meget i hvert fald. Ved ikke om det er fordi det er i munden, så er det måske mere svie end smerter der kan smertedækkes :chin: jeg er ikke klog på den slags. Nu har vågnede han lige til en ordentlig tudetur hvor sutten først var dum og så var god til sidst :(

Ih, sikke noget :( God bedring med ham :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg besluttet mig for, at vi ikke skal gemme ALT tøj, for der er bare så meget :rolleyes Salgstråd (primært str 80 og 86) er startet, og det føles rigtig godt at få rydtet ud :glad Og så har jeg det lidt bedre med at købe de dyreste musicalbilletter til Wicked på venindetur til London om 2 uger :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det der med (ko)mælk... hvilken slags skal de have? Hvornår er det bedst at give? Tænker hvis jernindtag stadig er vigtigt så er mælk med kalk i jo ikke godt at give sammen med det jernholdige mad.. og er det kun pga kalk man skal give mælk nu?

Jeg giver som regel minimælk. Letmælk er vist også fino. Jeg mener, der er noget B-et eller andet i, som de har brug for udover kalken :) Vi giver ikke mælk på bestemte tidspunkter men i forbindelse med mad.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih, sikke noget :( God bedring med ham :kram

Tak søde! Natten har været en smule bedre end den foregående - han vågnede grædende måske 10 gange i stedet for 12! :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her giver vi slet ikke komælk. Vi bruger soyamælk også i maden.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her giver vi slet ikke komælk. Vi bruger soyamælk også i maden.

Jeg vil lige pippe om, at det er der fra flere sider advarsler imod til små børn. Jeg har ingen forstand på og ingen mening om det - jeg skriver det kun fordi, at man nok lige skal undersøge lidt og tage selvstændig stilling, hvis man vil den vej :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lille Mie bølle er syg igen. 39,7 i feber og piver. Men viser glimt af sit bølle jeg

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.