TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Så er junior sendt i vuggestue efter tre feberdage hjemme hos mor... Jeg håber, at det går fint - pylremor kunne godt have haft lyst til at beholde ham hjemme, men det var der vist ikke belæg for, og lillesøster kan nok godt trænge til en rolig dag. Jeg skal have købt det øretermometer, så jeg ikke skal gætte på, om temperaturen er blevet helt normal igen... Jeg henter ham halv tre, og jeg kan være der hurtigt, hvis det blusser op igen - sådan må det vist være :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er junior sendt i vuggestue efter tre feberdage hjemme hos mor... Jeg håber, at det går fint - pylremor kunne godt have haft lyst til at beholde ham hjemme, men det var der vist ikke belæg for, og lillesøster kan nok godt trænge til en rolig dag. Jeg skal have købt det øretermometer, så jeg ikke skal gætte på, om temperaturen er blevet helt normal igen... Jeg henter ham halv tre, og jeg kan være der hurtigt, hvis det blusser op igen - sådan må det vist være :)

Håber I alle får en god dag :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber I alle får en god dag :kram2

Tak :kiss Der er sågar bedsteforældrekaffe derhenne i dag, som han ikke har nogen bedster i nærheden til at deltage i :( Jeg håber, at han er så lille, at han ikke rigtig opdager det, hvis jeg henter ham tidligt nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodor har sovet to nætter uden sut :yay Ikke at vi har taget den fra ham - han har bare glemt den :o

Begge morgener er håb dog kommet i tanke om den.

Men det tegner da til at kunne blive nogen lunde let at komme helt af med sutten :glad :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels Simon :(

Får man penicillin for det? Puha, seks uger. Det kan jeg ikke overskue. Tror vi tager et smut forbi lægen imorgen.

Kun hvis det sætter sig som lungebetændelse :(

Han og jeg har "bare" haft hosten så det har været nogle lange uger :numse

Men nu tror jeg 7-9-13 at vi er ved at være ovenpå igen.

Simon fik noget saltambutanol (spray mod astmatisk bronkitis) til at tage toppen af hosten da det var værst.

God bedring med ham :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er junior sendt i vuggestue efter tre feberdage hjemme hos mor... Jeg håber, at det går fint - pylremor kunne godt have haft lyst til at beholde ham hjemme, men det var der vist ikke belæg for, og lillesøster kan nok godt trænge til en rolig dag. Jeg skal have købt det øretermometer, så jeg ikke skal gætte på, om temperaturen er blevet helt normal igen... Jeg henter ham halv tre, og jeg kan være der hurtigt, hvis det blusser op igen - sådan må det vist være :)

 

Det lyder som en god plan. Her tager vi en feberdag mere, og da jeg ringede til vuggestuen fortalte de, at der kun havde været 7 (ud af 20) i vuggestue i går, så det er da vist en virus, der kommer godt omkring ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som en god plan. Her tager vi en feberdag mere, og da jeg ringede til vuggestuen fortalte de, at der kun havde været 7 (ud af 20) i vuggestue i går, så det er da vist en virus, der kommer godt omkring ;)

Åh ja, der har også været tiltalt mandefald (børnefald :p ) i juniors vugger - feber all around :rolleyes

God bedring med hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C2 i Herning ER og BLIVER bare røvsyg!

Godt jeg har min mor med til aflastning og underholdning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C2 i Herning ER og BLIVER bare røvsyg!

Godt jeg har min mor med til aflastning og underholdning.

Hvad laver I nu der? <_< :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kun hvis det sætter sig som lungebetændelse :(

Han og jeg har "bare" haft hosten så det har været nogle lange uger :numse

Men nu tror jeg 7-9-13 at vi er ved at være ovenpå igen.

Simon fik noget saltambutanol (spray mod astmatisk bronkitis) til at tage toppen af hosten da det var værst.

God bedring med ham :kram2

Sådan helt mirakuløst vågnede han op uden feber?!? Appetitten er ikke så god og der bliver stadig hostet, men han er ikke sådan syg syg, sp jeg tror vi slipper med skrækken :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad laver I nu der? <_< :kram2

Liff er pt. Under observation, da hendes vejrtrækning er rigtig træls!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liff er pt. Under observation, da hendes vejrtrækning er rigtig træls!

Øv :( Men kunne se på fb I er hjemme igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :( Men kunne se på fb I er hjemme igen :kram2

Ja heldigvis! :)

Men nu er Luna så også ramt af feber :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja heldigvis! :)

Men nu er Luna så også ramt af feber :(

God bedring med dem :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feberen er vist også nået os :( Trods hun havde været ked lidt tid inden er jeg ved at putte Leonora med 38,5 :(

Hader "hvem tager den i morgen"-snak og frygter vores kæreste-døgn i weekenden ikke bliver til noget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja heldigvis! :)

Men nu er Luna så også ramt af feber :(

Det er da utroligt som lort samles <_<

God bedring til dine skønne piger :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feberen er vist også nået os :( Trods hun havde været ked lidt tid inden er jeg ved at putte Leonora med 38,5 :(

Hader "hvem tager den i morgen"-snak og frygter vores kæreste-døgn i weekenden ikke bliver til noget :(

Åh, dobbelt op på øv! Syge børn er nogle gange bare lidt mere ubelejligt end andre <_<

God bedring med hende! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodor bliver ved med at glemme sutten :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oveni influenzaen her, så har vi lige et tandfrembrud og en mere, der er brudt næsten igennem. Ikke mærkeligt, at der har været skruet ekstra op af pyller i dag... Vi ser nu Frost for 3.gang i dag :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feberen er vist også nået os :( Trods hun havde været ked lidt tid inden er jeg ved at putte Leonora med 38,5 :(

Hader "hvem tager den i morgen"-snak og frygter vores kæreste-døgn i weekenden ikke bliver til noget :(

Ææææææææv :(

Og den snak hader jeg også - så det ender nærmest på, at vi ikke har den. Hvis ikke hubby pænt siger, at han tager den, så gør jeg - jeg vil ikke risikere, at barnet oplever at være til besvær med sin sygdom - og der er min gemal sq nok ikke helt så følsom :rolleyes Til gengæld ved han godt, hvornår han skylder på de sygedage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, dobbelt op på øv! Syge børn er nogle gange bare lidt mere ubelejligt end andre <_<

God bedring med hende! :kram2

Jeps! Typisk det lander lige når man har planer der føles lidt vigtigere end andre.

Tak for kram.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ææææææææv :(

Og den snak hader jeg også - så det ender nærmest på, at vi ikke har den. Hvis ikke hubby pænt siger, at han tager den, så gør jeg - jeg vil ikke risikere, at barnet oplever at være til besvær med sin sygdom - og der er min gemal sq nok ikke helt så følsom :rolleyes Til gengæld ved han godt, hvornår han skylder på de sygedage...

Vi har altid snakken efter putning netop af den grund du nævner.

Min mand er nu flink nok til at tage. Men lige i morgen skal han have morgenmad med på job :rolleyes Han tilbød at spørge sine forældre men jeg kan godt tage den selv. Hader bare at have dårlig samvittighed uanset hvad jeg gør <_< :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring med dem :kram2

Tak! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da utroligt som lort samles <_<

God bedring til dine skønne piger :kram2

Elsker din fantastiske måder at sige tingene på! :D

Tusind tak søde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har altid snakken efter putning netop af den grund du nævner.

Min mand er nu flink nok til at tage. Men lige i morgen skal han have morgenmad med på job :rolleyes Han tilbød at spørge sine forældre men jeg kan godt tage den selv. Hader bare at have dårlig samvittighed uanset hvad jeg gør <_< :(

Drøftelserne er også noget friere, når vi ved det dagen før - den er værre, når vi vågner op med sygt barn. Min mand tager også en del - han får vist bare lettere dårlig samvittighed i forhold til jobbet. Jeg har det sådan lidt.... Jeg knokler saftsuseme min bløde røv ud af bukserne til daglig - og når min søn så er syg, så passer jeg ham, og jeg vil ikke høre en lyd derindefra! Min mand bliver så desværre let sådan lidt forledt til at bilde sig selv ind, at junior faktisk slet ikke er syg, hvis det passer ham rigtig dårligt at skulle blive hjemme :rolleyes

Dårlig samvittighed sucks! Jeg husker også noget om, at du ikke er topglad på arbejdet, så jeg kan godt forstå, hvis det er lidt ekstra træls med sygedage :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.