TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Lucas har kastet op et par gange her i formiddag :( Nu er det halvanden time siden han sidst kastede op, og han har både drukket vand og spist 3/4 rundstykke, og det er da endnu ikk kommet op. Åh hvor jeg håber det er ovre, og at vi andre går fri! Jeg orker simpelthen ikk omgangssyge - især ikk med en eksamensopgave hængende over hovedet :/

God bedring og masser af :kram til jer

Del dette indlæg

Lucas har kastet op et par gange her i formiddag :( Nu er det halvanden time siden han sidst kastede op, og han har både drukket vand og spist 3/4 rundstykke, og det er da endnu ikk kommet op. Åh hvor jeg håber det er ovre, og at vi andre går fri! Jeg orker simpelthen ikk omgangssyge - især ikk med en eksamensopgave hængende over hovedet :/

Puha det håber jeg også for jer! Træls med det bræksyge... Det kommer aldrig på et godt tidspunkt, specielt med eksamensopgave...

Del dette indlæg

Annonce ♥

God bedring med Lucas :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak piger :kram

12.10 smuttede Jacob afsted til sin mors fødselsdag, og 2 min efter han var gået kastede Lucas op :( åh jeg hader opkast, jeg er virkelig bare ikk god til det :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak piger :kram

12.10 smuttede Jacob afsted til sin mors fødselsdag, og 2 min efter han var gået kastede Lucas op :( åh jeg hader opkast, jeg er virkelig bare ikk god til det :(

Jeg er heller ikke god til opkast. 9 ud af 10 gange kaster jeg selv op når jeg skal gøre rent efter pigerne.

Freja døjede rigtig meget med opkast i forbindelse med astma anfald, så det var hårdt.

Håber at han slipper hurtigt af med det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fin lille ekstra mors dags gave fra min store dreng: Vi er ude at spise, og så fortæller han pludselig at han skal på toilettet. Brian går med ham ud, og sørme om han ikke tisser på toilettet. Så bliver man da lidt stolt :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er heller ikke god til opkast. 9 ud af 10 gange kaster jeg selv op når jeg skal gøre rent efter pigerne.

Freja døjede rigtig meget med opkast i forbindelse med astma anfald, så det var hårdt.

Det er virkelig også det værste jeg ved! Han har så kastet op 3 gange indtil videre på de 2½ timer Jacob har været væk, og nu er han faldet i søvn siddende op af mig. Min stakkels lille mus :(

Er der nogen der har nogen gyldne råd til bræksyge børn? Goes og no goes?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fin lille ekstra mors dags gave fra min store dreng: Vi er ude at spise, og så fortæller han pludselig at han skal på toilettet. Brian går med ham ud, og sørme om han ikke tisser på toilettet. Så bliver man da lidt stolt :biglove

Jamen for pokker da! Hvor fedt! Havde han da ingen ble på?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen for pokker da! Hvor fedt! Havde han da ingen ble på?

Jo jo, vi er overhovedet ikke nået til at gå uden ble. :) (vi tilbyder der jævnligt, men det vil den unge mand ikke høre tale om. Ikke engang supermand-underbukser, kan vi lokke med. De hører åbenbart til på hovedet istedet :rolleyes) Det kom bare totalt ud af det blå :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og nu ville han sørme også have underbukser på :o Godt nok kun i ca 10 minutter, men det er da en start :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo jo, vi er overhovedet ikke nået til at gå uden ble. :) (vi tilbyder der jævnligt, men det vil den unge mand ikke høre tale om. Ikke engang supermand-underbukser, kan vi lokke med. De hører åbenbart til på hovedet istedet :rolleyes) Det kom bare totalt ud af det blå :o

Og nu ville han sørme også have underbukser på :o Godt nok kun i ca 10 minutter, men det er da en start :yay

Jamen altså hvor det går Mette! :yay :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hva så - hvem gør rent efter dig? Og hvis det er dig selv, kaster du så op af det? For jeg tænker lidt at så ku den dag godt gå hen og blive lidt lang.... :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen altså hvor det går Mette! :yay :glad

Ja det er da helt vildt! :yay :glad Min store dreng :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er da helt vildt! :yay :glad Min store dreng :7himmel

Ja det er som om det kommer lige pludseligt.. Så man er slet ikke forberedt på det... Haha

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er som om det kommer lige pludseligt.. Så man er slet ikke forberedt på det... Haha

Det må du nok sige :D Men altså, jeg forventer ikke, at det bare går fuld fart fremad nu. Men vi får se :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det må du nok sige :D Men altså, jeg forventer ikke, at det bare går fuld fart fremad nu. Men vi får se :)

Nej det er også fint hvis det går stille og roligt. Men det er godt at glæde sig over de små ting!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej det er også fint hvis det går stille og roligt. Men det er godt at glæde sig over de små ting!

Bestemt, og vi har snakket rigtig meget om, hvor sej han var med sine supermand underbukser på :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endnu en aften uden ble og så uden uheld :)

Nå det hjælper åbenbart at pippe lidt højt om ens tanker ;) ej vi tager det stille og roligt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hva så - hvem gør rent efter dig? Og hvis det er dig selv, kaster du så op af det? For jeg tænker lidt at så ku den dag godt gå hen og blive lidt lang.... :lolhit

Nu er det sjældent at jeg kaster op sådan ud over det hele ;) så der er ikke meget at gøre rent der, når man nu nøjes med toilettet :) men Ja jeg får opkastningsfornemmelser af selv når det er mig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har monster træt tumling i dag.

Hun fik ikke lur i går og faldt først i søvn kl 23. Oveni vågnede hun kl 4, fordi hun mærkede at hun tissede i bleen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lidt vil-døv barn her til morgen. Jeg sidder og ammer og jeg kan høre at hun driver sin far til vanvid nedenunder <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nyder vi slet ikke har travlt fra morgenen af mere :) Det er simpelthen skønt og Marius nyder det også :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skriver mig ind i mandagsmorgenen med trææææt og suuuuur tumlepige, der IKKE ville noget.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skriver mig ind i mandagsmorgenen med trææææt og suuuuur tumlepige, der IKKE ville noget.

Sådan er det virkelig også her. Edith løber rundt og græder (sådan en falsk skrige gråd) over smørklatter i havregrøden og hvilket noget tøj hun skal have på :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nyder vi slet ikke har travlt fra morgenen af mere :) Det er simpelthen skønt og Marius nyder det også :)

Det er bare så hyggeligt, når man kan tage morgener stille og roligt :loveshower

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.