Besvaret May 4, 2015 Så kommer jeg over til jer :balloons glæder mig til at følge med :glad Velkommen og tillykke med fødselsdagen til Immanuel :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2015 Så kommer jeg over til jer :balloons glæder mig til at følge med :glad Velkommen! :glad Og tillykke med Immanuel! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2015 Så har Luna fået plads i Vinding børnehave fra 1. august :o Puha det kommer tæt på nu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2015 Første dag i børnehave gik over AL forventning :yay vi bliver SÅ glade for den institution! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2015 Jeg har lige fået besked fra dagpleje-kontoret at Aron får plads hos en af de 2 dagplejere han kender, når hans nuværende dp stopper :glad :glad :glad :glad Jeg skrev en laaaang mail til dem om Arons historie ift dagpleje, tryghed osv, og så svarede de tilbage at han ville få plads hos en af dem vi ønskede :yay Jeg vidste det faktisk godt uofficielt, fordi vores nuværende dp havde bedt om det samme, og havde fået at vide at han ville få en plads, men hun måtte ikke melde noget officielt ud. Hun tænker måske at det værste der kan ske ved at hun afslører det uofficielt er at de fyrer hende - men det har de jo allerede gjort :lol Dagplejepædagogen vil ringe til mig og aftale nærmere :yay Ej hvor skønt :yay så er der lidt ro på den front!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Nårh lille pus... Da jeg tog Aron op imorges sagde han 'ikke se noget... Sol derover sove' mens han pegede på lampen :lol :lol Han mente simpelthen at det lys der var træls, så det kunne vi da godt lige slukke :lol :lol Også træls at blive vækket :lol Årh, hvor er han sød Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Første dag i børnehave gik rigtig godt for Clara... Jeg er stadig ikke helt forstået at jeg har en børnehave barn og en SFO barn.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Ingermøffen har jo fået sit eget værelse, efter vi flyttede. Og det er gået godt. Så godt at hun nu 2 dage i træk (og flere andre nætter) har sovet i sin egen seng helt til om morgenen. Which is all kinds of awesome, og for søren hvor jeg elsker, at det bare er kommet af sig selv.men JEG SAVNER MIN PUTTEPIGE!! Uha, jeg synes det er svært at undvære den der lille krammekrop, for man får godt nok stillet meget af sin puttelyst. Og jeg ved udmærket, at det er mit behov og kunne aldrig drømme om at "tvinge" hende ind til os. men alliiiiiigevel :bye :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Jeg nyder de stille morgener med Marius. Idag har vi haft tid til at gå i bad begge 2. Tror også Marius nyder det, for han vil gerne blive hjemme. Og vores DP siger han nyder det, for han fortæller hvad vi har lavet fra morgenen af :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Så er der aftalt møde med Maja's børnehave d. 28. maj :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Tusind tak for jeres tillykker :glad Vi har haft en skøn dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Ida elsker monkey tonkey land i Lalandia. :) er spændt på om vi nogensinde får hende med ud igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Aw :biglove Valdemar har lige puttet Brian med pude, tæppe, Plys og sut. "Nu er du en baby". :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Ingermøffen har jo fået sit eget værelse, efter vi flyttede. Og det er gået godt. Så godt at hun nu 2 dage i træk (og flere andre nætter) har sovet i sin egen seng helt til om morgenen. Which is all kinds of awesome, og for søren hvor jeg elsker, at det bare er kommet af sig selv. men JEG SAVNER MIN PUTTEPIGE!! Uha, jeg synes det er svært at undvære den der lille krammekrop, for man får godt nok stillet meget af sin puttelyst. Og jeg ved udmærket, at det er mit behov og kunne aldrig drømme om at "tvinge" hende ind til os. men alliiiiiigevel :bye :boo Åh det kunne jeg godt forestille mig må være lidt svært, når nu I er vant til en rigtig puttepige :biglove Så er det weekendsputningen virkelig kommer til sin ret :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Wauw W må sove tungt :O Jeg kom ind i soveværelset og her stank virkelig skidt, så jeg tjekkede lige Ws ble og godt jeg gjorde! Nu har jeg så lige puslet ham med våde klude og det hele, af med tøj på med tøj og han ikke så meget som blinkede med øjnene. Vildt! Han er mega svær at putte, men når han sover så mener han det virkelig :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Wauw W må sove tungt :o Jeg kom ind i soveværelset og her stank virkelig skidt, så jeg tjekkede lige Ws ble og godt jeg gjorde! Nu har jeg så lige puslet ham med våde klude og det hele, af med tøj på med tøj og han ikke så meget som blinkede med øjnene. Vildt! Han er mega svær at putte, men når han sover så mener han det virkelig :lol Hold da op.. det er vildt :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Elliot er begyndt at sige prosit hver gang en af os nyser.. Haha.. Det er SÅ sødt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Wauw W må sove tungt :O Jeg kom ind i soveværelset og her stank virkelig skidt, så jeg tjekkede lige Ws ble og godt jeg gjorde! Nu har jeg så lige puslet ham med våde klude og det hele, af med tøj på med tøj og han ikke så meget som blinkede med øjnene. Vildt! Han er mega svær at putte, men når han sover så mener han det virkelig :lol Vildt! Vi kan ikke engang gå ind på værelset uden han vågner - til gengæld er han nem at putte ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Aw :biglove Valdemar har lige puttet Brian med pude, tæppe, Plys og sut. "Nu er du en baby". :wub :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Så afleverer man Mie til din tredje dag i børnehave og gør hende klar til tur og så får man bare et "du gå mor" :D jamen Hej Hej så :lol Elsker at mine bekymringer er gjort til skamme - jeg er STOLT :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Så afleverer man Mie til din tredje dag i børnehave og gør hende klar til tur og så får man bare et "du gå mor" :D jamen Hej Hej så :lol Elsker at mine bekymringer er gjort til skamme - jeg er STOLT :biglove :DSeje Mie. Hun er da bare god til at gå i børnehave :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 :D Seje Mie. Hun er da bare god til at gå i børnehave :) Ja mega!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Hvor er det skønt at høre Maja!! :bunny Var selv lige inde for at skrive et jubelindlæg om hvor godt det går med Charlies BH start.... Han ELSKER det bare, og ham og Marlon kan slet ikke få nok, og var super begejstrede over at vi ikke skulle holde fridag i dag, for så skulle de i børnehave :D :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 4 timer i badeland med Ida. Hun nægtede at komme op af vandet. Men efter 4 timer blev bi enige om at vi nok heller måtte komme op. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Afleverede Noah på den "store" stue i vuggestuen i morgens. Det bliver spændende at høre hvordan det er gået! De har heldigvis et tæt samarbejde i hverdagen, men det er jo alligevel noget andet pludselig at være den lille blandt de store vuggestue-børn... Del dette indlæg Link to post Share on other sites