TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

både hun, farmor, fafar, far og mor var max stolte!!! (og mor fik næsten våde øjne)

Det er SÅ stort!

Det er nemlig helt vildt, når de gør tingene for 1. gang :D 

Man bliver bare så VILDT stolt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og så startede hyletonen op igen her 40 min senere :boo

Det lyder da helt elendigt og ret mareridtsagtigt :(

 

Har I ikke nogen I kan tage hjem til i morgen, hvis det bliver ved?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft den DEJLIGSTE dag hos min søster i dag. Vi har fejret hendes fødselsdag i morges og så blev vi hele dagen og kørte først hjem efter aftensmaden.

 

Anna og fætter Sigurd har bare leget og leget - sammen - sådan rigtig leget sammen bare de to. Det har været fantastisk at være vidne til :wub 

 

Og Anna var virkelig virkelig træt (for hun kan ikke finde ud af at sove til middag, for hun kunne jo gå glip af noget <_<, så det blev kun til 1 time), men hun har klaret aftenen, køreturen hjem og putningen så flot. Min store pige - knuselsker hende! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Mie puttet uden godnat flaske for anden aften i træk :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun sej! :yay Det er så stort :biglove

:biglove min store pige!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2. Aften i træk hvor intet dur og Lasse nægter at gi op til trætheden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nemlig helt vildt, når de gør tingene for 1. gang :D

Man bliver bare så VILDT stolt.

Det var ret sjovt at være vidne til!

Det blev øvet igen og igen... Og hun lyste lige meget op, hver gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Mie puttet uden godnat flaske for anden aften i træk :yay

Sejt gået! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram og medfølelse piger :kram

Vi endte med at tage over til en nabo og lave+spise aftensmad, og det var super hyggeligt. Vi er blevet bedre til at finde ud af hvad der "trigger" hyletonen og hvordan vi standser den igen omend vi stadig ikke ved HVORFOR den er der. Men altså vi har set en sammenhæng mellem hvis vi får skrabet noget hen over køkkengulvet eller trampet, så sætter den igang, så nu holder vi os fra køkkenet. Og så ser det ud til vi kan standse den igen efter en 5 minutters tid ved at smække med lemmen i gulvet.

Lige nu er her stille (åh tak gud, hvilken velsignet ro) og Lise er puttet. Så beder vi til at den forbliver stille hele natten, ellers har vores nabo nogle madrasser og en stue vi må låne. De har sagt vi bare ringer og vækker dem hvis det er. Gud ske lov for søde naboer :yay de har reddet vores røv mere end én gang før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram og medfølelse piger :kram

Vi endte med at tage over til en nabo og lave+spise aftensmad, og det var super hyggeligt. Vi er blevet bedre til at finde ud af hvad der "trigger" hyletonen og hvordan vi standser den igen omend vi stadig ikke ved HVORFOR den er der. Men altså vi har set en sammenhæng mellem hvis vi får skrabet noget hen over køkkengulvet eller trampet, så sætter den igang, så nu holder vi os fra køkkenet. Og så ser det ud til vi kan standse den igen efter en 5 minutters tid ved at smække med lemmen i gulvet.

Lige nu er her stille (åh tak gud, hvilken velsignet ro) og Lise er puttet. Så beder vi til at den forbliver stille hele natten, ellers har vores nabo nogle madrasser og en stue vi må låne. De har sagt vi bare ringer og vækker dem hvis det er. Gud ske lov for søde naboer :yay de har reddet vores røv mere end én gang før.

ARH men altså hvor belastende :prik håber i får en god nats søvn uden hyletone!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter kan stå selv uden støtte!!! :yay

lige pludselig slap hun højstolen hun stod ved.... Og smilede over hele hovedet!

kort tid efter rejste hun dig ski også op midt på gulvet!

mor er så stolt!!!

:toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius har været med oppe i hallen og se sin far spille skumbold idag. Det gik bare så godt og har spænet rundt deroppe. Nu sover han hos bedsterne og vi skal have indhentet noget mere søvn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er et spædbarn der græder i en af de andre lejligheder - det går lige i mor-nerven!!! Kan slet ikke konsentrere mig om noget!!! Håber VIRKELIG snart det stopper, både for babyens, forældrenes og min skyld.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skulle besøge et vennepar som også har 2 børn på 6 og 3 år. Efter Claras lur kørte vi afsted. Under køreturen kaster Clara lige pludselig op og vi standser et sted til siden for at hjælpe hende. Vi blev hurtig enige om at jeg og Zia tog ind til dem og manden tog hjem med Clara.

Efter at vi blev sat af, kørte J sammen med Clara, hvor jeg senere får en sms om at hun havde kastet op 2 gange efter, 1 gang til i bilen og da de kom hjem. hun har slet ikke vil spise, kun drikke en smule. 

Da vi kom hjem, ved kl 19,30, havde Clara først lige fået en rugbrød, hvor hun ikke havde spise særlig meget. Håber ikke at der sker mere i løbet af natten....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ren nostalgi, jeg har set billeder fra Dictes fødsel og alle baby billederne. Det var bare en magisk tid, og utroligt så hurtig det går. Det føltes som igår hun lå på mit bryst for første gang, og samtidig som om hun altid har været her. Min skønne datter :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er et spædbarn der græder i en af de andre lejligheder - det går lige i mor-nerven!!! Kan slet ikke konsentrere mig om noget!!! Håber VIRKELIG snart det stopper, både for babyens, forældrenes og min skyld.

Det kender jeg godt! Før syntes jeg det var så irriterende at høre på, nu går det lige i hjertet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh suk... Silke Elia kan bare slet ikke finde ro trods panodil. Vi har været vågne siden midnat og har nærmest prøvet alt. Pt sidder vi i ægget og svejer - så græder hun i det mindste ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh suk... Silke Elia kan bare slet ikke finde ro trods panodil. Vi har været vågne siden midnat og har nærmest prøvet alt. Pt sidder vi i ægget og svejer - så græder hun i det mindste ikke :(

Håber at hun snart får det bedre så i kan få sovet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nattens søvn status:

Mig 10 timer (dog var jeg oppe kl 5)

Anders 13 :blink timer

Mie 12 timer (dog skulle hun lige have lidt at drikke kl 22 og kl 5)

Jeg føler mig som en heldig skid!!!! Især fordi at JEG kan sove videre :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik lov at sove hele natten uden hyletone :loveshower

Vi går på listefødder, når vi skal ud i køkkenet, men forsøger at undgå at gå derud. Så må vi se hvor længe vi kan holde den væk på den måde.

En fra familien har foreslået at det kunne være løse pakninger i vandrørene. Forhåbentlig kan vi få svar på mandag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nattens søvn status:

Mig 10 timer (dog var jeg oppe kl 5)

Anders 13 :blink timer

Mie 12 timer (dog skulle hun lige have lidt at drikke kl 22 og kl 5)

Jeg føler mig som en heldig skid!!!! Især fordi at JEG kan sove videre :p

Det lyder skønt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor kan pigerne ikke sove længere end til kl 05,30 i denne weekend! Speciel Clara, begge dage har hun været oppe kl 05,30. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nattens søvn status:

Mig 10 timer (dog var jeg oppe kl 5)

Anders 13 :blink timer

Mie 12 timer (dog skulle hun lige have lidt at drikke kl 22 og kl 5)

Jeg føler mig som en heldig skid!!!! Især fordi at JEG kan sove videre :p

Fedt! Meget misundelsesværdigt ;) :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik lov at sove hele natten uden hyletone :loveshower

Vi går på listefødder, når vi skal ud i køkkenet, men forsøger at undgå at gå derud. Så må vi se hvor længe vi kan holde den væk på den måde.

En fra familien har foreslået at det kunne være løse pakninger i vandrørene. Forhåbentlig kan vi få svar på mandag.

Pyha godt I fik sovet. Håber I kan undgå lyden i dag og finder en løsning i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber at hun snart får det bedre så i kan få sovet.

Tak. Appetitten og humøret er bedre i dag end det har været længe. Dog har hun stadig feber. Men håber på det er på vej retur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.