TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Så fik William nye sko og sandaler! De ser voldsomt store ud på ham, men de er altså rigtige størrelse :)

r9h9u1.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik William nye sko og sandaler! De ser voldsomt store ud på ham, men de er altså rigtige størrelse :)

r9h9u1.jpg

Lækre sandaler. Hvor er de fra?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækre sandaler. Hvor er de fra?

De er af mærket Kavat, jeg har købt begge sko ved Growingfeet.dk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har puttet en dreng med 39.1 i feber :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har Lucas hjemme i dag. Han havde 38 i feber i går aftes, og der florerer skoldkopper i vuggestuen, så jeg er spændt på om det er det der er under opsejling. Jeg har et lille håb om at det er skoldkopper, for det kunne virkelig være rart at få det overstået - især nu, for så kan farmor passe. Når vi kommer ind i maj er farmor og farfar ude at rejse i 3 mdr ca, og SÅ vil det være svært med pasning. Jeg håber self ikk han bliver alt for syg af det, men vil så gerne have det overstået :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vasker heller ikke håret hver gang og de sidste par gange ku far gør det uden problemer. Men ikke tale om at det ska være nemt nu.

Mie har også være UMULIG! Men så fik hun selv lov til at putte sæbe i og så skummer vi det sammen med hende og så tager vi en kop som hun selv tager vand fra karet og skyller det værste foran væk så vrider vi en klud så den er klar og så skyller jeg lynhurtigt - hvor hun ofte brokker sig (ikke altid med gråd) men så får hun selv bruseren og så er alt ok. Her handler det om at hun ikke selv har kontrollen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh min dreng pegede på mig og sagde: mig elsker dig efter jeg havde sagt at jeg elsker ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luna har fåde fede nye nike kondisko med posten i dag.. de er tydeligvis godkendt for de sidder stadig på fødderne efter hun skulle prøve dem på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh dårlig timing: Mie har 37,9 og der er afslutning i DP imorgen :(

Jeg har aftalt med DP at vi holder hende hjemme og får proppet mest mulig søvn i pigebarnet og så kommer vi til afslutningskaffen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må jeg hellere flashe det jeg har fået fat i til elin, så hun er klar til børnehave start snart...

Wneujte.jpg

oUkQzgL.jpg

VgqXvRV.jpg

ASutb4p.jpg

ohg4rfI.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih Tina, Hvor bliver hun bare lækker :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun fin :) Lækre sager :) Hvornår er det hun skal starte?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih Tina, Hvor bliver hun bare lækker :biglove

Tak for det vinni! Jeg synes i hvert fald at jeg har fundet nogle gode tilbud og nogle gode ting. Elsker primigi fodtøj!! Og Mikk-Line overtøj..,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun fin :) Lækre sager :) Hvornår er det hun skal starte?

Tak Anita!

Jeg er så glad for at have fundet så lækre ting på tilbud - for det er virkelig go kvalitet når man køber primigi og mikk-Line.. Og så er det priser jeg føler vi kan være med til... Og så bliver helt sjovt at købe i stedet for at man ik føler at man får noget for pengene..

Hun starter først 1. Juni, men synes stadig at det er lige om lidt...hehe... Hvad med Marius?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må jeg hellere flashe det jeg har fået fat i til elin, så hun er klar til børnehave start snart...

Wneujte.jpg

oUkQzgL.jpg

VgqXvRV.jpg

ASutb4p.jpg

ohg4rfI.jpg

Der er nok en der har været på regntøjsshopping på mit arbejde, hva? :p

Er vild med de primigi snickers og sandaler! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er af mærket Kavat, jeg har købt begge sko ved Growingfeet.dk :)

Tak for det :) Dem må jeg lige kigge lidt nærmere på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Anita!

Jeg er så glad for at have fundet så lækre ting på tilbud - for det er virkelig go kvalitet når man køber primigi og mikk-Line.. Og så er det priser jeg føler vi kan være med til... Og så bliver helt sjovt at købe i stedet for at man ik føler at man får noget for pengene..

Hun starter først 1. Juni, men synes stadig at det er lige om lidt...hehe... Hvad med Marius?

Det er jo lige om lidt :o Store pige. Marius skal heldigvis først starte til august. Så her starter vi i omvendt rækkefølge med lillebror først og børnehave senere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må jeg hellere flashe det jeg har fået fat i til elin, så hun er klar til børnehave start snart...

Wneujte.jpg

oUkQzgL.jpg

VgqXvRV.jpg

ASutb4p.jpg

ohg4rfI.jpg

Dejligt at have styr på og fine sager :D Er vild med regntøjet med matchende gummistølver  (ville dog selv være betænkelig med snøresko - det er jo ikke lige så let for dem selv, eller at få hjælp hele tiden i bh :) - men de er godt nok fine, så forstår godt du er faldet for dem :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader den fase Aksel er inde i for tiden, hvor han slår, sparker og niver (heldigvis kun herhjemme), og fuldstændig ignorerer os når vi siger nej. Det er så frustrerende og jeg kan bare mærke, hvordan mit temperament er lige ved at løbe af med mig, så jeg bliver godt sur. Der skal virkelig tælles til ti mange gange for tiden, suk. Håber han snart begynder at høre efter igen.

Hvad gør I andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bange for den er gal med Elliots ører igen.. Han vågnede grædende i nat og stoppede først efter panodil og at have siddet oprejst og sovet på mig mens jeg gik frem og tilbage.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bange for den er gal med Elliots ører igen.. Han vågnede grædende i nat og stoppede først efter panodil og at have siddet oprejst og sovet på mig mens jeg gik frem og tilbage..

Øv :kram Det er så hårdt når det er galt med de ører...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fortalt Marius at han skal passes og sove oppe ved bedstemor og bedstefar i dag. Måske vi skulle have ventet lidt, for han spørger om vi snart skal derop hver 5. Minut :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha Min lille bølle!

Sidste weekend listede han ud i gangen, fandt sine termobukser og tog dem (næsten) på :lol Han kunne ikke få dem over måsen, og der gik flere timer inden de måtte komme af igen :lol

Her til morgen da vi spiser morgenmad i stuen, tager han pludselig sine natbukser af, sine strømper af, og har nu den sidste time rendt rundt med bare ben og fødder og synes det er meeega skægt at han har taget bukser og strømper af helt selv :lol :lol

Strømper tager han af et par gange om ugen, btw... Men det er første gang han helt selv har taget bukser af totalt umotiveret. Han plejer at være ret umotiveret til at hjælpe med at tage tøj af og på :lol

Kryds fingre for at det ikke bliver en vane ;) W har stort set aldrig strømper på og bukserne ryger også ret tit, og han tager armene ud af ærmerne. Det ret sjovt og kært, men også lidt belastende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at have styr på og fine sager :D Er vild med regntøjet med matchende gummistølver  (ville dog selv være betænkelig med snøresko - det er jo ikke lige så let for dem selv, eller at få hjælp hele tiden i bh :) - men de er godt nok fine, så forstår godt du er faldet for dem :) )

Jeg er heller ik til snøresko, derfor er det smart at der er lynlås i siden. Derfor er snørerne mest til pynt tror jeg...

Ja synes at det er lidt sjovt at det matcher - og det kostede 450 kr hvis man købte det sammen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er nok en der har været på regntøjsshopping på mit arbejde, hva? :p

Er vild med de primigi snickers og sandaler! :wub

Det kan du lige tro Sara! Hehe

Ja er de ik fine?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.