TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Camille har været ved ørelæge i dag.

Vi har længe tænkt hun hørte lidt dårligt..

Hun har en lillebitte smule vand i det ene øre, og undertryk.. Hun har fået en ballonting til at udligne tryk, også skal hun tjekkes igen om en måned.. Det er kun det ene øre, men måske skal hun have dræn, hvis ikke det bliver bedre.

Heldigvis har hun ikke ondt - men så er hun altså ikke ALTID vil-døv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ida har den sidste halve time siddet inde i sengen og sagt "mig put mors plads" men det er kun fordi vi om morgen ligger og hygger i sengen, så nu tror hun at hun også kan få lov til at ligge og hyggesnakke i vores seng, så hun slipper for at sove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Edith og jeg holder en spontan fridag idag. Edith har ikke sovet så godt og kun fra 21-6. Så nu tager vi en hygge dag i det dejlige vejr :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker altså bare de positive ord der kommer ud af Marius' Dps mund for tiden :yay Vi havde en snak om, hvornår jeg skal senest komme med Marius, når jeg går på barsel. Hun mener naturligvis vi bare skal sove og hygge fra morgenen af og at han ikke skal afbrydes hvis han har gang i en alle tiders leg :D Hun slutter så af med at sige at han bliver en fantastisk og hjælpsom storebror :glad Han vil så gerne hjælpe med de små dernede. Idag gik det så glat da lille A er ved at lære at gå og Marius vil gerne hjælpe ham. Så sødt og der er ingen der får skæld ud, da det er et uheld de begge falder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Edith og jeg holder en spontan fridag idag. Edith har ikke sovet så godt og kun fra 21-6. Så nu tager vi en hygge dag i det dejlige vejr :yay

Åh hvor lyder det dejligt og klogt! Inger sov i samme tidsrum, men vi har desværre ikke mulighed for at holde fri.

Nyd det rigtig meget dejlige damer :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker altså bare de positive ord der kommer ud af Marius' Dps mund for tiden :yay Vi havde en snak om, hvornår jeg skal senest komme med Marius, når jeg går på barsel. Hun mener naturligvis vi bare skal sove og hygge fra morgenen af og at han ikke skal afbrydes hvis han har gang i en alle tiders leg :D Hun slutter så af med at sige at han bliver en fantastisk og hjælpsom storebror :glad Han vil så gerne hjælpe med de små dernede. Idag gik det så glat da lille A er ved at lære at gå og Marius vil gerne hjælpe ham. Så sødt og der er ingen der får skæld ud, da det er et uheld de begge falder...

Der er ikke noget bedre end at høre andre rose ens barn :) og slet ikke når det er SÅ meget ros, som du/han får :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag fortæller vi Mie at der er en baby i min mave! Åh jeg glæder mig :biglove nu har hun også kun snakket om en baby i min mave i flere uger hvor vi har affærdiget det lidt ved af sige at Mie har været i min mave og fundet barnets bog med billeder af det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker altså bare de positive ord der kommer ud af Marius' Dps mund for tiden :yay Vi havde en snak om, hvornår jeg skal senest komme med Marius, når jeg går på barsel. Hun mener naturligvis vi bare skal sove og hygge fra morgenen af og at han ikke skal afbrydes hvis han har gang i en alle tiders leg :D Hun slutter så af med at sige at han bliver en fantastisk og hjælpsom storebror :glad Han vil så gerne hjælpe med de små dernede. Idag gik det så glat da lille A er ved at lære at gå og Marius vil gerne hjælpe ham. Så sødt og der er ingen der får skæld ud, da det er et uheld de begge falder...

Hvor dejligt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor lyder det dejligt og klogt! Inger sov i samme tidsrum, men vi har desværre ikke mulighed for at holde fri.

Nyd det rigtig meget dejlige damer :kiss

Det er også super rart, at det er en mulighed :yay Indtil videre har vi mega hygget og været på cafe, i fætter BR og købe en floooot pink paraply for hendes BR samlebog og nu er vi bare i haven og leger :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag fortæller vi Mie at der er en baby i min mave! Åh jeg glæder mig :biglove nu har hun også kun snakket om en baby i min mave i flere uger hvor vi har affærdiget det lidt ved af sige at Mie har været i min mave og fundet barnets bog med billeder af det!

Glæder mig til at hører hvad hun siger til det.. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre der har tumlinger der skriger og jeg ved ikk hvad, når der ska vaskes hår?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre der har tumlinger der skriger og jeg ved ikk hvad, når der ska vaskes hår?

Marius har aldrig været fan og græder hver gang håret skal vaskes. Men han kan godt lide st sidde i badekaret...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre der har tumlinger der skriger og jeg ved ikk hvad, når der ska vaskes hår?

Ja Ida er heller ikke tilfreds med det.. Det er godt nok en kamp nogle gange med at få det sæbe ud af håret igen

 

Men der er ingen problemer når vi er i svømmehallen, hun kan også sagtens dykke og sådan i svømmehallen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre der har tumlinger der skriger og jeg ved ikk hvad, når der ska vaskes hår?

Oh yes, det er helt forfærdeligt. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh yes, det er helt forfærdeligt. :(

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker lidt om sådan en shampooring er værd at købe, hvis den kan forhindre vand og sæbe i øjnene og man slap for kamp.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre der har tumlinger der skriger og jeg ved ikk hvad, når der ska vaskes hår?

Clara græder og vil slet ikke have at jeg vasker hendes hår... Jeg har fundet ud af at jeg afleder hende med at synge sange mens vi vasker hår. Så er det ikke så slemt, men hun græder stille og rolig og synger med:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sov da!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker lidt om sådan en shampooring er værd at købe, hvis den kan forhindre vand og sæbe i øjnene og man slap for kamp.

Vi har en og hun vil ikke have den på.

Så vi kæmper også med vred tumling hver eneste gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA... Silas vil afleveres igen, i VS uden skrig og skrål. Men han er også begyndt at besøge den lille gruppe i børnehaven, og han flytter derop d. 1 maj... Store dreng... Og hvor er det dejligt han vil afsted igen:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA... Silas vil afleveres igen, i VS uden skrig og skrål. Men han er også begyndt at besøge den lille gruppe i børnehaven, og han flytter derop d. 1 maj... Store dreng... Og hvor er det dejligt han vil afsted igen:)

Skønt!! :yay Det er bare federe at aflevere på den måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay har lige modtaget min nye cykelstol med posten, så nu skal vi bare lige have købt en cykelhjelm og så skal Freja og jeg snart ud og gøre vejene usikre.

Er spændt på hvad hun siger til det, men normalt er hendes indstilling at jo vildere, jo bedre, så mon ikke cykling er et hit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så småt begyndt at lure med herinde, da jeg om under to uger har et barn i vuggestue og formentlig giver det så bedre mening at være aktiv her, end i 0-1 år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva NÆGTEDE og gør stadig, at få vasket hår.

Nu er vi nået dertil, hvor hun i det mindste kan skylle det selv - og så får hun vasket det med shampoo, hvis det VIRKELIGT er nødvendigt.

Alt andet er simpelthen bare spild af frustration og tårer..

Logan er totalt ligeglad, men han har så næsten heller ikke noget hår at vaske :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vasker heller ikke håret hver gang og de sidste par gange ku far gør det uden problemer. Men ikke tale om at det ska være nemt nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.