Besvaret March 13, 2015 Wow!! Er det sådan det føles? Det kunne jeg godt vænne mig til! William har sovet HELE natten. Uden at vågne fra 21:30-7:10 :glad :yay Det er dig så velondt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2015 Jeg ringede til lægen bare for en sikkerheds skyld. Hun ville ikke se hende, da hun netop også synes det lød til hun er i bedring. Og det er hun også. Men her til weekenden ville jeg bare være sikker på jeg nu ikke skulle have været afsted. Men nu sidder hun og spiser pasta med meget mayo på - efter 5 (!!!) timer i barnevognen. Hihi! Pasta med mayo - what ever works :yay Dejligt, at hun får noget ned :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2015 Vuggestuen har åbenbart glemt at give Edith ble på efter lur og hun har været på legepladsen hele eftermiddagen - så da vi kom hjem og fik flyverdragten af, måtte alt tøj også af og Edith have et brusebad <_< Flyverdragten skal også have en tur til vask! Det er da lidt irriterende.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2015 Marius har selv fået lov til at vælge et sæt regntøj idag og han bliver bestemt ikke sådan lige væk i de farver :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2015 Alene hjemme med C og så får hun selvfølig over 40 i feber. Så nu er min lille pus blevet puttet her ved siden af mig, kun iført ble. Så håber jeg hun sover det væk. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2015 Hørte Lasse grine i søvne i nat. Hvor var det sødt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2015 Så skal Marius til gymnastik opvisning idag. Det bliver en god dag for Marius. Begge hold bedsteforældre kommer og er her hele dagen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2015 Er det bare en fase det med at gå og sige pive/græde lyde hele morgenen? Synes godt nok det er en træls fase.... Han har sovet fra 19-6, så det kan ikke være træthed. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2015 Mine forældre kommer idag med en sandkasse og sand til Elliot. Jeg GLÆDER mig til at se ham i ansigtet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2015 Har bare haft den skønneste formiddag på legepladsen sammen med Chris og Charlie, Tina og Elin! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2015 Har bare haft den skønneste formiddag på legepladsen sammen med Chris og Charlie, Tina og Elin! :loveshower Det har vi også bare nydt! Og elin var godt brugt og lige nu sidder jeg og stener i sofaen med total varme og røde kinder + ører! Det var en frisk men kold vind... Jeg skal helt sikkert have Torben med på den legeplads - og elin selvfølgelig haha. Måske vi skal medbringe mændene næste gang? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2015 Det er altså første gang at jeg har oplevet C være så syg... Alligevel utrolig, at der skulle gå så længe. Hun er helt slap og vil bare ligge i mor og fars seng og bortset fra de 2 sunlolly jeg har lokket i hende, vil hun ikke spise og knap nok drikke... Mit lille pus. Hun skal ud til farmor og farfar i aften, ville ellers have beholdt hende hjemme, men da jeg sagde det til hende blev hun helt trist, hun vil rigtig gerne ud til farmor. Så nu kommer hun afsted alligevel. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2015 Det har vi også bare nydt! Og elin var godt brugt og lige nu sidder jeg og stener i sofaen med total varme og røde kinder + ører! Det var en frisk men kold vind... Jeg skal helt sikkert have Torben med på den legeplads - og elin selvfølgelig haha. Måske vi skal medbringe mændene næste gang? God ide! :) vi må arrangere en dag, hvor vi evt. Kan grilke nogle pølser! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2015 God ide! :) vi må arrangere en dag, hvor vi evt. Kan grilke nogle pølser! Haha det ville jeg også have skrevet! Det med pølserne.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2015 Haha det ville jeg også have skrevet! Det med pølserne.. :Super grillen står jo til fri afbenyttelse! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2015 Så er C sendt afsted med farmor... Mor har det virkelig underligt med ikke at passe sin lille skat, når hun er så syg :boo Men hun ville virkelig gerne afsted og var straks klar til at tage med, da farmor var her. Nu må jeg forsøge at få det bedste ud af min friaften. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2015 Pixie hviner og plasker på badeværelset sammen med K ❤ man kan høre de begge nyder tiden sammen. Så blev man en bitte smule skruk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2015 Edith er begyndt at synge det vil hun sige, i stedet for at snakke! Det er mega sødt :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2015 To sommerjakker fra IdaT til 100 kr. Mor kan godt lide outletmesse! Så har han da reservejakker både i år og næste år :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2015 :Super grillen står jo til fri afbenyttelse! :) Ah det var her pølsesnakken opstod :D Den er vi så meget med på!!! (Måske med lidt varmere vejr dog?? :) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2015 Lige som det går aller bedst med Marius sprog, dukker stammen op igen :( Og denne gang opgiver han helt at sige det han vil :( Synes det er så synd for ham... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2015 Ah det var her pølsesnakken opstod :D Den er vi så meget med på!!! (Måske med lidt varmere vejr dog?? :) ) Jo jo, varmere vejr må vi ha først :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2015 Lige som det går aller bedst med Marius sprog, dukker stammen op igen :( Og denne gang opgiver han helt at sige det han vil :( Synes det er så synd for ham... Øv hvor synd! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2015 5 minutter uden ble for at få lidt luft og så er der både tis og prut på gulvet.. Haha.. :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 Føler med Ida, som er blevet vækket halvanden time før end normalt idag. Hun er godt nok bare træt. Men sådan er det, når både mor og far skal møde tidligt for en gangs skyld Del dette indlæg Link to post Share on other sites