TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Sidder og tuder ved lyden af min søn, der bare skriger og skriger :boo

Han gjorde det samme igår, så det er vist en tiger der er på besøg....

Jeg HADER at jeg INTET kan gøre for ham - han vil IKKE trøstes, op, røres ved... intet :boo 

Han vil bare ligge og så græder han indtil han falder i søvn igen :boo

Del dette indlæg

Hold da kæft :O jeg ville dø af skræk hvis Thea begyndte at snakke om at hun så mennesker rundt om i huset :O

Det er mega skræmmende! Jeg synes det uhyggeligt nok at hun snakker med en eller anden :unsure efter jeg havde skrevet indlægget her på bk, gik hun ud i køkkenet og hentede sin skammel, skubbede den hen i hjørnet og stillede sig på den og snakkede så ellers videre :unsure det er faktisk det samme hjørne, hvor vores hund plejede at stå og gø lige ind i muren :unsure

Jeg tror ikke rigtig på overnaturlige ting, men jeg bliver alligevel mega bange hver gang der sker et eller andet mystisk :unsure

Hver aften Ida skal i seng siger hun godnat til en mand inde på hendes værelse.

Manden er ifølge en clairvoyant vi har haft herude min gudfar Eigil, som passer på os alle sammen herude. Den clairvoyante vidste ingenting om min gudfar, der døde 3 dage efter vi fortalte ham at jeg ventede mig. Men hun kunne beskrive ham og forklare at han døde af kræft

Ida har siden hun var helt spæd faktisk altid holdt øje med hjørnet på hendes værelse i det gamle hus, men det lagde vi ikke noget i den gang, først da vi flyttede ud på gården og hun fortsatte med at holde øje med hjørnet, vinke og sige godnat. Blev vi enige om at vi heller måtte prøve at få en ud og kigge på det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder og tuder ved lyden af min søn, der bare skriger og skriger :boo

Han gjorde det samme igår, så det er vist en tiger der er på besøg....

Jeg HADER at jeg INTET kan gøre for ham - han vil IKKE trøstes, op, røres ved... intet :boo

Han vil bare ligge og så græder han indtil han falder i søvn igen :boo

Masser af :kram :kram :kram i din retning føler med dig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvornår stopper de der hysteriske anfald? Synes godt nok dagen i dag har trukket tænder ud :(

Jeg syntes (7-9-13) at Mie er kommet ret godt efter det på det sidste, nu er det "kun" sult, træthed og overstimulering der udløser hysteri, men de kloge siger vist til 3 år. Men det er jo ikke konstant kun periodevis.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg spurgte herinde dengang hun snakkede om pigen, om der var nogen der havde oplevet noget lignende, jeg tænkte også i fantasivenner da det startede, men fik så småt drejet mine tanker den anden vej - jeg var ikke super begejstret for det, indrømmet ;) Men det skulle jeg helst ikke overføre til hende, så derfor måtte jeg jo så bakke op i det :) Jeg har lidt forskellige oplevelser der gør, at jeg er sikker på, at der er ting og sager vi ikke kan forklare/kender til nu, men at vi kommer til det :blush Min søster så også RET skræmt ud, da Melissa var blevet ved med at snakke om manden i hjørnet ;)

Ps. Er alene hjemme nu - og tør knap gå på toilettet :D Så vi kan evt. fortsætte denne i morgen ;)

Men når hunden også har reageret hos jer, så ved man da aldrig :kiss

Ha ha i skræmmer også mig nu :p

Mie har også en LIVLIG fantasi, men de der usynlige venner er mest en lille trold (olde bolle :D ), en løve, en hund, krokodiller osv men det er VIRKELIG også overbevisende leg. Så er glad for at hun har kastet kærlighed på dyr og mytiske væsener og ikke mennesker i sine lege.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da kæft :O jeg ville dø af skræk hvis Thea begyndte at snakke om at hun så mennesker rundt om i huset :O

Det er mega skræmmende! Jeg synes det uhyggeligt nok at hun snakker med en eller anden :unsure efter jeg havde skrevet indlægget her på bk, gik hun ud i køkkenet og hentede sin skammel, skubbede den hen i hjørnet og stillede sig på den og snakkede så ellers videre :unsure det er faktisk det samme hjørne, hvor vores hund plejede at stå og gø lige ind i muren :unsure

Jeg tror ikke rigtig på overnaturlige ting, men jeg bliver alligevel mega bange hver gang der sker et eller andet mystisk :unsure

Da Liva var omkring. 2 år, var hun også ret mystisk. Der var bla en skræmmende mand på hendes værelse så hun ikke kunne sove, og en dame i stuen som hun legede med.

Jeg havde det lidt mærkeligt med det. En dag havde jeg en bekendt på besøg, som har clairvoyante evner. Hun kunne se dem Liva snakkede om, og hjalp dem til at komme videre. Bla sagde hun at manden var ret frustreret og vred, fordi han sad fast.

Det var så spooky, for Liva kunne følge med i det hun gjorde.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Cassandra var I super humør da jeg hentede hende idag, der blev talt om bedsteveninderne Zoey og Theresa hele vejen hjem. 2-3 min hjemme også gik verden helt I smadder og hun græd og græd. Jeg kyssede hende på panden, og hun var varm. æv altså, hun har 39 I feber og er helt færdig :(

Jeg synes det er imponerende som sådanne små poder kan holde sig kørende når de er ude og så falde helt sammen hjemme. Jeg er sikker på de intet har kunne mærke på hende I vuggestuen, jeg kunne heller ikke da jeg hentede.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Caroline har fået juniorseng!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Cassandra var I super humør da jeg hentede hende idag, der blev talt om bedsteveninderne Zoey og Theresa hele vejen hjem. 2-3 min hjemme også gik verden helt I smadder og hun græd og græd. Jeg kyssede hende på panden, og hun var varm. æv altså, hun har 39 I feber og er helt færdig :(

Jeg synes det er imponerende som sådanne små poder kan holde sig kørende når de er ude og så falde helt sammen hjemme. Jeg er sikker på de intet har kunne mærke på hende I vuggestuen, jeg kunne heller ikke da jeg hentede.

Jeg har også prøvet at hente Mie med 39,5 bare for at finde en pige der rystede røv til gangnam style med DP's datter.

Del dette indlæg

Annonce ♥

For første gang siden juleaften har Mie ikke sovet middagslur!!! Hold da op det kan mærkes!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror snart ikke jeg tør bevæge mig herind i tumlinge smalltalk mere :P jo mere i fortæller at jeres børn har "snakket" med eller set noget mystisk, jo mere bange bliver jeg :unsure og jeg skal være alene hjemme med pigerne indtil fredag, så jeg tør da næsten slet ikke være inde i stuen mere! Tænk hvis Thea virkelig SER noget som jeg ikke kan se :O

Ej jeg tror ikke på det. Jeg tror ikke på det, jeg tror ikke på det, jeg tror ikke på det - basta! Det prøver jeg ihvertfald at bilde mig selv ind :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror snart ikke jeg tør bevæge mig herind i tumlinge smalltalk mere :P jo mere i fortæller at jeres børn har "snakket" med eller set noget mystisk, jo mere bange bliver jeg :unsure og jeg skal være alene hjemme med pigerne indtil fredag, så jeg tør da næsten slet ikke være inde i stuen mere! Tænk hvis Thea virkelig SER noget som jeg ikke kan se :O

Ej jeg tror ikke på det. Jeg tror ikke på det, jeg tror ikke på det, jeg tror ikke på det - basta! Det prøver jeg ihvertfald at bilde mig selv ind :lolhit

Hun er jo ikke bange så det er sikkert nogle gode sjæle :) så prøv at tænk på dem som om de passer på dig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Camille er begyndt at bruge "mig" i stedet for sit navn!

Hun bliver så stor!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der virkelig kommet gang i tegneriet :biglove

40qiMo1.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er så hyggeligt :wub

Jeg ELSKER at se Aron tegne... Han er simpelthen så koncentreret og fordybet, man kan simpelthen se hvordan hjernen danner nye forbindelser... Det er lige så det ryger ud af ørene! Og så træner det jo bare finmotorikken helt vildt!

Rigtig hyggeligt! Han bliver stadig stik-tosset ind i mellem, når han ikke lige må få tre tusser på samme tid, men det er bare Noah...

I dag ville han tegne inden aftensmaden. Der er ellers ikke meget der kan få ham til at udskyde mad ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har været nødt til at tage tusserne fra ham, så han kun får farveblyanter og farvekridt, fordi han er så bestemt om at han VIL have rigtig blyantsgreb, og det kræver at han indimellem lige skubber farven 'på plads' mod sin mave = tus-streger på hans tøj som IKKE vil komme af... :klap :klap

Men han har sine egne farvekridt han selv kan tage, og kan nå storesøsters farveblyanter - og der er altid papir indenfor rækkevidde, så tror bestemt ikke han lider afsavn :lol :lol Vi er indimellem nødt til at lade ham få et farvekridt med i seng, fordi det også skal sove :lol :lol

:kuller :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er IMO bare livlig fantasi har lige læst de klammeste historier A la jeres på facebook men det ER bare fantasi. Mie kan have laaange samtaler med "ulven" på samme plan som T har med sin ven i hjørnet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm vil se om jeg kan få lægen til at kigge på Pixie. Hun har haft en tør hoste I et parmdr. I december fik vi bare at vide at det gik over af sig selv, men nu vil jeg altså ikke vente længere.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm vil se om jeg kan få lægen til at kigge på Pixie. Hun har haft en tør hoste I et parmdr. I december fik vi bare at vide at det gik over af sig selv, men nu vil jeg altså ikke vente længere.

Det er bare så træls når de hoster i flere måneder!

Thea har også hostet i flere måneder nu, siden hun havde lungebetændelse. Og hun er ikke snottet eller har feber eller noget. Sidst sagde lægen at det var en virus, men altså, hvor længe kan et barn lige have den samme virus?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nøj, hvor er Cassandra bare skidtmas. Da jeg havde lavet mad idag, sagde jeg som jeg plejer til familien, at der var mad. Cassandra brød helt sammen og vi skyndte os at sige, at det var ok hvis hun ikke spiste, eller hvis hun ville have noget andet, hun bare lå og græd og kunne intet overskue.

Jeg tog hendes temperatur  og hun havde 40,5 I temperatur, så kan jeg godt forstår hun er smadret. Nu har vi givet hende noget febernedsættende. Hun kan virkelig få tårnhøj feber, hun har haft over 41 for et års tid siden, på trods af panodil og det vil vi gøre alt for at undgå igen, det var sgu ikke sjovt og temperaturen var godt på vej derop nu.

Nu er det 20-30 min siden hun har fået det febernedsættende og har spist en lille smule brød og drukket lidt vand, så det lader heldigvis til at virke. Men nøj hvor jeg bare hader at se hende sådan :(. Jeg regner med lægen får besøg af os imorgen, hun skal ihvertfald have det markant bedre end nu og det tvivler jeg hun har.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er bare så træls når de hoster i flere måneder!

Thea har også hostet i flere måneder nu, siden hun havde lungebetændelse. Og hun er ikke snottet eller har feber eller noget. Sidst sagde lægen at det var en virus, men altså, hvor længe kan et barn lige have den samme virus?

Det burde ikke tage flere mdr.

Jeg er så gal lige nu. Brugte 20 min på bare at komme igennem og blev spist af med, at det bare var lige som alle de andre. Kunne høre at hun rullede øjne nærmest.

Jeg fik så en tid fordi jeg tændte helt af og sagde at det da ikke kunne være meningen at de slet ikke vil se børnene og bare vurdere over tlf

Del dette indlæg

Annonce ♥

Blød om hjertet. Ved aflevering i dp sagde vi farvel med knus og kys. Så går han hen til døren ind til stuen og vender sig om og siger: Hej hej mor, mens han vinker.

Skønne knægt altså.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er ved at lave ønskeseddel - Theodor fylder 2 år i næste måned :o Min store dreng.

Vi giver ham selv en trehjulet Winther.

Ellers er der på listen:

Hape legemad (træ):

- Frugt med kniv

- Madpakkesæt

- Pitabrød

- Basisvarer (sæt med æg, mælk m.m.)

- Chefs choice (sæt med brød m.m.)

- Salat (garden salad)

Puky løbecykel str. M

Lille CD afspiller til værelset.

Pensler og maling (ikke vandfarver).

Hama Maxi perler og plader.

Modellervoks

Armbåndsur

Vendespil

Gode idéer modtages med kyshånd :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih har lige fået en seddel om børnehave start d.1/4 hvor bliver min lille mus hurtigt stor

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yaySå er Cassandra heldigvis ved at være frisk igen, og hun leger nu, istedet for at hænge I sofaen. Det er dejligt at se :loveshower

Så må jeg lige prale lidt med hende. Hun har et stykke tid sagt meget jeg, men nu burger hun 100 %  "jeg" rigtigt når hun vil noget, og siger slet ikke mig. Jeg synes det er flot hun har styr på det og endnu mere når hun nu er 2 sproget :)

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.