TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Hvornår kommer jeres børn i seng om aftenen?

Vil især gerne høre fra nogle af jer der har nogenlunde jævnaldrende børn med Sophia 2,4 år.

M. Og S. Er jo lige gamle, M. Bliver puttet kl. 19.30, sover som regel inden 20, vågner selv mellem 6-6.30 :) Hun sover ca. 2 timer til middag i DP, det er ikke altid 2 timer herhjemme, men 1 time til halvanden.

Del dette indlæg

Lasse kommer i seng kl 20 - han er 2,5 år. Vi har lige rykket det til kl 20 pga han ellers ligger vågen op til en time, måske mere, hvis han blev lagt 19.30.

Han står op ved 7 tiden og sover mellem 0-1,5 times lur. Nogle gange 2 timer.

Del dette indlæg

Annonce ♥

C er lidt yngre. Hun kommer i seng kl.19.15 og sover så ca. Klokken 19.50-20.00

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil især gerne høre fra nogle af jer der har nogenlunde jævnaldrende børn med Sophia 2,4 år.

Marius kommer i seng kl 20...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en nat:(

Cassandra har :pukeca hvert 20 min fra omkring kl. 21 - kl. 4 i nat. Puha, vi er trætte, men hun virker heldigvis frisk lige nu. Hun har lige fået lidt vand, det er jeg spændt på om hun så kan holde nede.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Cassandra er 2 år og 8 mdr. Hun kommer i seng ved 19.30 -20.00 tiden, som regel tættest på kl. 19.30. Hun bliver vækket kl 7-7.15 Hun sover ca 2 timer i vuggestuen, men springer engang imellem over.

I weekenden kommer hun nogen gange i tid samme tid som i hverdagen, andre gange kan den godt trækkes 1 times tid. Hun vågner et sted ml. 8-10 som regel ved en 9.9.30 tiden, lige meget hvornår hun er kommet i seng. Hun springer som regel 1 dag over med lur hjemme i weekenden og sover 1 dag 2-3 timers middagslur.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kamilla, Edith kommer i seng mellem 19-19.30. De sidste par dage har vi skulle putte ca 18.45, fordi hun ikke har sovet så godt om dagen. Hun sover til 6-7, oftest til ca kl 7.

Og så sover hun de fleste dage mellem 1,5-2 timer til lur..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Marlon på 3 år 8 mdr kommer i seng kl 19/19.30 til hverdag, og det samme gør Charlie på 2 år 4 mdr :-)

De bliver vækket kl 6 når vi skal tidligt afsted, og vågner af sig selv omkring kl 7 hvis de ikke bliver vækket :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Luna kommer i seng 19.30-20 og sover til mellem 7 og 8.15 næste morgen..

Pt. Kæmper Mads dog lidt med at hun er uroligt når hun skal sove, så den bliver ofte 20.30 inden hun sover.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nogle tips til vinterstøvler? Vi har købt de her KLIK og jeg synes de er dejlig bløde og nemme at få på hans fod. Vuggestuen siger dog, at han vrider for meget rundt og der ikke er støtte nok i dem?

Han er jo lige begyndt at gå, og de har kun grus og græs som underlag derude - det er jo heller ikke nemt at gå på. 
Vi har givet ham dem på herhjemme og kigget på hvordan han går, og jeg kan godt se at hans venstre hæl ser ud som om den glider lidt rundt derinde. Har vi fået købt nogle forkerte sko til ham? Eller skal han bare lige lære at gå i dem?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nogle tips til vinterstøvler? Vi har købt de her KLIK og jeg synes de er dejlig bløde og nemme at få på hans fod. Vuggestuen siger dog, at han vrider for meget rundt og der ikke er støtte nok i dem?

Han er jo lige begyndt at gå, og de har kun grus og græs som underlag derude - det er jo heller ikke nemt at gå på.

Vi har givet ham dem på herhjemme og kigget på hvordan han går, og jeg kan godt se at hans venstre hæl ser ud som om den glider lidt rundt derinde. Har vi fået købt nogle forkerte sko til ham? Eller skal han bare lige lære at gå i dem?

De ser ikke ud til at støtte ordenligt ved hælene.Den slags ville jeg først købe i bhv alder.

Del dette indlæg

Annonce ♥

De ser ikke ud til at støtte ordenligt ved hælene.Den slags ville jeg først købe i bhv alder.

Så kan det jo godt være de har ret.. Det var sørens! Jeg synes bare det er underligt de så kun er op til str. 25 og hedder noget med infant? I min verden giver det jo kun mening, hvis små børn kan bruge dem?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uff ved ikke om det gælder i alle Føtex.. Men der er 30% på legetøj - også det der er nedsat i forvejen..

Har lige købt Anna-dukken til Camille (julegave), til 140kr.. Normalt koster den 300kr..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kan det jo godt være de har ret.. Det var sørens! Jeg synes bare det er underligt de så kun er op til str. 25 og hedder noget med infant? I min verden giver det jo kun mening, hvis små børn kan bruge dem?

Vil godt give dig ret i at det er underligt at de hedder sådan. Men det kunne være fordi forældre har efterspurgt fordi de er nemme at få på.

Mine har kun haft den slags da de var noget ældre. Netop fordi de var ret bløde, kunne de nemmere vrikke om, så vi er gået fra dem igen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil godt give dig ret i at det er underligt at de hedder sådan. Men det kunne være fordi forældre har efterspurgt fordi de er nemme at få på.

Mine har kun haft den slags da de var noget ældre. Netop fordi de var ret bløde, kunne de nemmere vrikke om, så vi er gået fra dem igen

Jeg har købt et andet par KLIK - men jeg er i tvivl om de går langt nok op på benet hvis der er meget sne osv?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt et andet par KLIK - men jeg er i tvivl om de går langt nok op på benet hvis der er meget sne osv?

Tror helt klart de der er bedre, hvis der er meget sne osv, så de jo tøj på til det - flyverdragt osv. Edith havde nogle lave fra Ecco sidste år og der var aldrig problemer i forhold til sne og sjap :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror helt klart de der er bedre, hvis der er meget sne osv, så de jo tøj på til det - flyverdragt osv. Edith havde nogle lave fra Ecco sidste år og der var aldrig problemer i forhold til sne og sjap :)

:super Tak! Så må jeg se om jeg kan få solgt Ecco-støvlerne.. Ellers må han jo beholde dem begge to. Men SHIT det er en dyr post altså!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Silke Elia puttes kl 19. Så bruger vi ca 15 minutter på at læse godnathistorie inden jeg siger godnat. Hun sover som regel inden kl. 20. Hun vågner som regel omkring 6.30-7

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lise kommer som regel i seng mellem 19.30-20. Ved særlige lejligheder eller weekend kan det dog godt blive senere. Hun vågner af sig selv omkring kl 7. Hun sover 2 timers lur i hverdagene i vs, men vil sjældent sove lur herhjemme.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så blev det Lises tur til at være syg. Hun var mega pylret igår og ville ikke spise aftensmad, så jeg tog hendes temperatur. 38,8 :(

Her til morgen var den så 38,9, så vi har bare puttet med dyner på sofaen hele dagen og set tegnefilm. Normalt sover hun ikke lur herhjemme, men nu ligger hun i sin seng og har sovet i 2 timer.. Og hun sover stadig.

Hun har kun spist meeeeget lidt idag. En håndfuld havrefras og 4 bidder af en fastelavnsbolle :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så blev det Lises tur til at være syg. Hun var mega pylret igår og ville ikke spise aftensmad, så jeg tog hendes temperatur. 38,8 :(

Her til morgen var den så 38,9, så vi har bare puttet med dyner på sofaen hele dagen og set tegnefilm. Normalt sover hun ikke lur herhjemme, men nu ligger hun i sin seng og har sovet i 2 timer.. Og hun sover stadig.

Hun har kun spist meeeeget lidt idag. En håndfuld havrefras og 4 bidder af en fastelavnsbolle :(

Øv! God bedring med hende.. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kunne også have snydt mig, og jeg synes også de så fine ud :unsure Øv bøv at de ikke sidder godt :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

David på 2 år og 2 mdr. bliver puttet kl 19.30 og sover som regel inden kl 20.00. Han står op omkring kl 7 til hverdag - i week-enden er det som regel kl 8. Og så sover han ca. 4 timer til middag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt et andet par KLIK - men jeg er i tvivl om de går langt nok op på benet hvis der er meget sne osv?

Dem har vi til vigga og har netop taget dem i brug. De er lækre og hun går godt i dem :)

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.