Besvaret November 12, 2014 Gode idéer til hvordan man får dem til at blive i juniorsengen søges. Hun står ud hele tiden, render hen til døren og griner. Tilbage op i sengen når hun ser os. Alm tremmeseng hopper hun over og falder ned. Alternativ er weekendsengen, men jeg synes bare hun bør lære det. K gider ikke bøvlet, men jeg har siddet et par aftener og ikke lavet andet end at følge hende i seng Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 Marius er begyndt at stamme. Der er ingenting når han bare skal sige et ord, men vil han sige en sætning har han svært ved at få sagt det første. Nogen der ved om det kan ændre sig ligeså hurtig som det startede eller om vi skal gøre noget for at hjælpe ham? Lise har ofte også rigtig svært ved at få sagt tingene og kan sidde helt fast i det samme ord i lang tid før det endelig lykkedes at få sagt det. Ved ikke om det er det samme som med Marius, men tænker også at det er normalt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 :Yay Cassandra var i super humør da jeg hentede hende og har været super glad hele eftermiddagen. Så forhåbentlig var det en kort surhedsfase :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 Sur pige der ikke vil sove. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 Puhh... David havde 40,8 i feber her til aften (heldigvis uden kramper). Efter aftale med 1813 fik han panodil og sover nu sødt i sin seng. Håber at han sover det væk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Lille pus :-( Aron er våget med en temp på 39,3 :-( Nu har han fået en panodil og sendt ind i dobbeltsengen med sin far. Det passer så elendigt lige nu, men det kan den stakkels lille kakkelovn jo ikke gøre ved :-( god bedring med ham. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Lille pus :-( Aron er våget med en temp på 39,3 :-( Nu har han fået en panodil og sendt ind i dobbeltsengen med sin far. Det passer så elendigt lige nu, men det kan den stakkels lille kakkelovn jo ikke gøre ved :-( Lille pus! God bedring! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Marius stod op kl 04 i nat. Skal vist til at skære lidt i middagssøvnen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 God bedring til David og Aron :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Puhh... David havde 40,8 i feber her til aften (heldigvis uden kramper). Efter aftale med 1813 fik han panodil og sover nu sødt i sin seng. Håber at han sover det væk Puha det var godt nok høj feber. Håber han har det bedre her til morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Lige bortset fra at Clara kom op til os i nat for at sove, så har det været en skøn nat for hende. skønt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Aaaw :biglove Vi ser noget om en lille chimpanse, der bor hos mennesker. V: Se aner! M: Ja, der er aber. Se, en stooor abe. V: Dor aner. M: ja, og der er en lille abe. V: Nåååååhr, bibiii! M: ja, den er sød. Så putter den hos damen (chimpansen ligger sammen med en dame og bliver nusset) V: Det mor! Jeg kan godt lide, at han konkluderer, at den der nusser babyen, det må være dens mor :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Aaaw :biglove Vi ser noget om en lille chimpanse, der bor hos mennesker. V: Se aner! M: Ja, der er aber. Se, en stooor abe. V: Dor aner. M: ja, og der er en lille abe. V: Nåååååhr, bibiii! M: ja, den er sød. Så putter den hos damen (chimpansen ligger sammen med en dame og bliver nusset) V: Det mor! Jeg kan godt lide, at han konkluderer, at den der nusser babyen, det må være dens mor :biglove :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Føler mig vildt priviligeret over vores DP og GæsteDP.... Luna elsker dem begge til skyerne og var bare glad med glad på, over at skulle om til Alice i dag (gæsteDP) fordi Kis måtte holde en akut fridag! Mads får med garanti en vældig snakkehoved med hjem i eftermiddag, fordi hun skal fortælle en hel masse :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Pixie har fået tøj til sine dukker. Nøj hvor var det et hit! Hun elsker sine dukker/babyer som skal med overalt nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Camille har tisset på potten for første gang!!!! Stolt mor og STOLT CAMILLE! Det var ude ved farmor og farfar, så har fået et fiiiint billede hvor Camille står meget stolt med sit sovefår og potten og viser sit tis ha ha!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 David er stadig syg, og skal have en hjemmedag igen i morgen. Problemet er bare at hverken M eller jeg kan tage fri fra arbejde. M vil have at hans mor skal komme og passe, men jeg mener ikke at hun kan magte opgaven. Hun har KOL, mega dårligt helbred, har haft en hjerneblødning og er for tiden fuldtidssygemeldt (fra sit flex-job), pga en brækket arm, som ikke er groet ordentligt sammen. Jeg er simpelthen bekymret for om hun pludselig falder om når hun er alene med ham. M er sur over at jeg ikke synes det er en god ide. Ville I synes det var ok? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 David er stadig syg, og skal have en hjemmedag igen i morgen. Problemet er bare at hverken M eller jeg kan tage fri fra arbejde. M vil have at hans mor skal komme og passe, men jeg mener ikke at hun kan magte opgaven. Hun har KOL, mega dårligt helbred, har haft en hjerneblødning og er for tiden fuldtidssygemeldt (fra sit flex-job), pga en brækket arm, som ikke er groet ordentligt sammen. Jeg er simpelthen bekymret for om hun pludselig falder om når hun er alene med ham. M er sur over at jeg ikke synes det er en god ide. Ville I synes det var ok? Det er meget svært at svare på, når man ikke kender personen :unsure har du en god grund til at tro hun skulle falde om, udover hendes dårlige helbred? Har hun været faldet om før?Hvis du vurderer at risikoen for at hun falder om er høj, så ville jeg ikke synes det var ok, men hvis du blot tænker at det måske kunne ske en dag, så tænker jeg at der altid vil være en risiko, også med en helt rask person. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 David er stadig syg, og skal have en hjemmedag igen i morgen. Problemet er bare at hverken M eller jeg kan tage fri fra arbejde. M vil have at hans mor skal komme og passe, men jeg mener ikke at hun kan magte opgaven. Hun har KOL, mega dårligt helbred, har haft en hjerneblødning og er for tiden fuldtidssygemeldt (fra sit flex-job), pga en brækket arm, som ikke er groet ordentligt sammen. Jeg er simpelthen bekymret for om hun pludselig falder om når hun er alene med ham. M er sur over at jeg ikke synes det er en god ide. Ville I synes det var ok? Jeg er enig med dig. Jeg ville heller ikke turde lade hende passe min baby. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 David er stadig syg, og skal have en hjemmedag igen i morgen. Problemet er bare at hverken M eller jeg kan tage fri fra arbejde. M vil have at hans mor skal komme og passe, men jeg mener ikke at hun kan magte opgaven. Hun har KOL, mega dårligt helbred, har haft en hjerneblødning og er for tiden fuldtidssygemeldt (fra sit flex-job), pga en brækket arm, som ikke er groet ordentligt sammen. Jeg er simpelthen bekymret for om hun pludselig falder om når hun er alene med ham. M er sur over at jeg ikke synes det er en god ide. Ville I synes det var ok? Jeg er med dig på den her! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 M ringede til sin mor som kommer og passer. Jeg må bare knokle igennem i morgen, så jeg kan komme hurtigt hjem og overtage. Bryder mig slet ikke om det :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Det er meget svært at svare på, når man ikke kender personen :unsure har du en god grund til at tro hun skulle falde om, udover hendes dårlige helbred? Har hun været faldet om før? Hvis du vurderer at risikoen for at hun falder om er høj, så ville jeg ikke synes det var ok, men hvis du blot tænker at det måske kunne ske en dag, så tænker jeg at der altid vil være en risiko, også med en helt rask person. Enig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Er lidt bekymret for hvordan Mie tager det her flytte ræs :unsure Sidst vi besøgte bedstefar bad Mie om at komme hjem, hun kan da ikke forstå at hjem er hos bedstefar de næste mange mdr. Mie flytter Lørdag mens vi først flytter søndag - vi knokler igennem lørdag eftermiddag og søndag så vi kan få det overstået. Men der kommer også bare rigtig mange pasninger det næste stykke tid med julefrokoster og vi har et hotel ophold der skal bruges inden nytår. Håber at det hjælper at hun "bare" bliver hjemme ved bedstefar og holder rytmen frem for at sende hende ud til pasning! Bedstefar er jo en primær person i hendes liv, lige efter DP. Han er stabil og allerede en stor del af hendes liv. (ok jeg kan godt høre jeg har en dårlig samvittighed, for jeg forsøger at retfærdigøre noget, jeg til enhver tid ville syntes var ok andre gjorde. Men syntes godt nok det er noget lort at slæbe Mie igennem sådan en mellemstation, ikke pga mellemstationen som hun helt sikkert klarer bedre end mig, men pga ekstra skift). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Camille har tisset på potten for første gang!!!! Stolt mor og STOLT CAMILLE! Det var ude ved farmor og farfar, så har fået et fiiiint billede hvor Camille står meget stolt med sit sovefår og potten og viser sit tis ha ha!! Sådan! Hvor er hun sej!!! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 David er stadig syg, og skal have en hjemmedag igen i morgen. Problemet er bare at hverken M eller jeg kan tage fri fra arbejde. M vil have at hans mor skal komme og passe, men jeg mener ikke at hun kan magte opgaven. Hun har KOL, mega dårligt helbred, har haft en hjerneblødning og er for tiden fuldtidssygemeldt (fra sit flex-job), pga en brækket arm, som ikke er groet ordentligt sammen. Jeg er simpelthen bekymret for om hun pludselig falder om når hun er alene med ham. M er sur over at jeg ikke synes det er en god ide. Ville I synes det var ok? Der sker sikkert ikke noget ved det, men jeg ville heller ikke være tryg ved det :kram Hvad har I af alternativer? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites