Besvaret October 22, 2014 Godt at høre jeg da ikke var helt ved siden af... De skriver nogen dage på en tavle hvad de har lavet, men det er ikke hver dag der står noget, og så aner man jo ikke havd de små har lavet. Jeg må begynde at spørge pædagogerne noget mere ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2014 MÅ simpelthen dele den her: Her efter aftensmaden sidder Anna og tegner imens jeg gør køkkenet rent. Vi taler lidt på tværs og pludselige siger hun: Anna: "Jeg smager den her hundelort!" Jeg kigger forbavset op fra opvaskemaskinen: "A´hva spiser du!?" Anna: "Jeg spiser den her hundelort!" Jeg ser en tegning af en stor brun hundelort med tilhørende dampeffekter :o :lol - og Anna der stikker hovedet ned i den, i et forsøg på at "spise" hundelorten! Mig: "Jeg tror ikke hundelort smager særlig godt!" Anna: "Jo det tror jeg!" Mig: "Hvad tror du det smager af!?" Anna råber: "EMIL!!!" (.....som er navnet på vores store hund!) :haha :haha :haha :haha Den var sku go´! Må gemmes til mindebogen! Ps. Jeg ANER ikke hvorfor E har tegnet en KÆMPE brun hundelort midt i min søde uskyldige datters tegnebog!!! :help Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2014 MÅ simpelthen dele den her: Her efter aftensmaden sidder Anna og tegner imens jeg gør køkkenet rent. Vi taler lidt på tværs og pludselige siger hun: Anna: "Jeg smager den her hundelort!" Jeg kigger forbavset op fra opvaskemaskinen: "A´hva spiser du!?" Anna: "Jeg spiser den her hundelort!" Jeg ser en tegning af en stor brun hundelort med tilhørende dampeffekter :o :lol - og Anna der stikker hovedet ned i den, i et forsøg på at "spise" hundelorten! Mig: "Jeg tror ikke hundelort smager særlig godt!" Anna: "Jo det tror jeg!" Mig: "Hvad tror du det smager af!?" Anna råber: "EMIL!!!" (.....som er navnet på vores store hund!) :haha :haha :haha :haha Den var sku go´! Må gemmes til mindebogen! Ps. Jeg ANER ikke hvorfor E har tegnet en KÆMPE brun hundelort midt i min søde uskyldige datters tegnebog!!! :help Haha hvor er hun sjov! :lol :biglove Jeg troede lige, at hun havde tegnet lorten, det ville jeg godt nok have været meget imponeret over :o :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2014 Haha hvor er hun sjov! :lol :biglove Jeg troede lige, at hun havde tegnet lorten, det ville jeg godt nok have været meget imponeret over :o :D Haha, ja det ville dælme have været sejt men også lidt klamt :haha Ergo min mand er lidt klam..... :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2014 Haha, ja det ville dælme have været sejt men også lidt klamt :haha Ergo min mand er lidt klam..... :lol Ja, jeg nåede også lidt at tænke "Gad vide, hvad hun ellers kan tegne" :lolhit Det er vist ægte mandehumor :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2014 Ja, jeg nåede også lidt at tænke "Gad vide, hvad hun ellers kan tegne" :lolhit Det er vist ægte mandehumor :lol Jeg tænkte omvendt "manden kan ikke tegne andet" :lol Ej men hvor er hun sød Anna. Og liiiiidt ulækker :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2014 MÅ simpelthen dele den her: Her efter aftensmaden sidder Anna og tegner imens jeg gør køkkenet rent. Vi taler lidt på tværs og pludselige siger hun: Anna: "Jeg smager den her hundelort!" Jeg kigger forbavset op fra opvaskemaskinen: "A´hva spiser du!?" Anna: "Jeg spiser den her hundelort!" Jeg ser en tegning af en stor brun hundelort med tilhørende dampeffekter :o :lol - og Anna der stikker hovedet ned i den, i et forsøg på at "spise" hundelorten! Mig: "Jeg tror ikke hundelort smager særlig godt!" Anna: "Jo det tror jeg!" Mig: "Hvad tror du det smager af!?" Anna råber: "EMIL!!!" (.....som er navnet på vores store hund!) :haha :haha :haha :haha Den var sku go´! Må gemmes til mindebogen! Ps. Jeg ANER ikke hvorfor E har tegnet en KÆMPE brun hundelort midt i min søde uskyldige datters tegnebog!!! :help :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2014 Så har Lise været til gymnastik for allerførste gang og det var et KÆMPE hit!! :yay Det var sammen med hendes bedste veninde fra vs og det var bare den bedste beslutning ever at melde hende til der! De to tøser fes rundt og råhyggede sig for vildt! Alle aktiviteterne blev udført med stor begejstring, grin og energi! Hun ville på ingen måde hjem bagefter og glæder sig så meget til næste uge! (Og det gør moren også ;) ). Jeg har købt en lille gymnastik dragt med skørt og små ballerina gymnastik sko, så det glæder jeg mig til at hun skal prøve i næste uge :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2014 Og så blev både mor og datter klippet idag, det var tiltrængt ;) tror det er et halvt års tid siden vi blev klippet sidst og mit hår var bare så ødelagt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2014 Er det for sent at melde sit barn til gymnastik? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2014 Er det for sent at melde sit barn til gymnastik? Ikke hvis der stadig er plads. Hos os kommer der stadig nye... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2014 Er det for sent at melde sit barn til gymnastik?Altså det var det jo ikke for os. Og der er vist stadig plads på holdet nu (men nu ved jeg ikke hvor du bor).Det er vel bare at gå ind på hjemmesiden og se hvilke hold der er, der kan man nok også se om holdet er fyldt op. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2014 Vi lod hende sove. Hun vågnede så selv kl. 19 og ville ligge på sofaen med dynen. Hun er så først lige faldet i søvn her for 15 minutter siden. Håber hun får en god nat nu... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2014 Jeg har haft Mie hjemme i dag, DP var syg og jeg blev hjemme, af frygt for ikke at være færdig med opkast. Men ihh det kan jeg altså godt vende mig til at gøre noget oftere! Det mest imponerende er at Mie har leget med LEGO i næsten 4 timer kun afbrudt af lur, spisetider og en enkelt tur ud og få lidt frisk luft. Jeg sad bare og iagttog, lyttede og sprang til hvis hun bad om hjælp og svarede når hun henvendte sig. Hun var DYBT koncentreret! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2014 Kæresten har overtaget putningen de sidste to dage.. Han er lidt mere hård/fast end jeg er. I går var det svært, men idag forstod hun ligesom spillereglerne.. Elsker i øvrigt hun er blevet så storås så kalder hun "Mille skiftes" - nej Camille du har lige fået ren ble.. "Mmmm.. Mille sulten!" - nej, Camille du har lige spist.. "Mmmm.. Mille spise is!!" -nej Camille, du kan få is i morgen. "Mmm.. Mille siger godmorgen!" -nej Camille skal sige godnat nu! Solen er gået ned, og det er mørkt. "Mmm... Mille ikke sove, Mille lege med lille ven"(lille ven er en dukke). - nej Camille, lille ven vil også sove.. "Mmm.. Mille høre musik!" -du må gerne høre musik.. Hvis du ligger dig ned og putter og lukker øjnene og drømmer lidt. "Mmm.. Mille høre Tingelingelater så!" Og SÅ faldt hun i søvn efter den havde spillet 3-4 gange Hehe.. I dag smed hun sig på gulvet og græd i Kvickly! Det er første gang det er sket. Årsagen var at hun ikke måtte få en to liters grape juice ha ha.. Elsker den troldeunge! Jeg tog bare om hende og sagde jeg elskede hende og at vi kunne finde saft.. Så gik hun snøftende med over og fandt den dyreste saft :p men når nu det er hendes yndlings :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2014 Var til forældremøde i vs i går. Under emnet forældresamarbejde opfordrede jeg personalet til selv at fortælle lidt om dagen når man kom og hentede. Hertil afbrød en af de adre forældre og sagde "at det kan man ikke forvente". Er det mig der er helt galt på den? Jeg ved godt de ikke kan aflægge fuld rapport hvis man henter sammen med fem andre forældre, men som oftest er det måske max en udover mig, og så tænker jeg da de godt lige kan sige de har haft idræt, været på cykeltur eller hvad der lige har rørt sig? Som forælder ville jeg i hvert fald synes det var rigtig rart! Hos os skriver de på intra HVER dag, hvad børnene har lavet. Ikke bare "vi var på legeplads", men Vega, L, M og S har gået en tur på marken med Nana, her mødte vi en hund. Vi hoppede også i vandpytter,, på stuen legede Camilla på gyngen med F, J osv osv.. 4 ud af 5 dage bliver der lagt 10-20 billeder op fra dagen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2014 Jeg har haft Mie hjemme i dag, DP var syg og jeg blev hjemme, af frygt for ikke at være færdig med opkast. Men ihh det kan jeg altså godt vende mig til at gøre noget oftere! Det mest imponerende er at Mie har leget med LEGO i næsten 4 timer kun afbrudt af lur, spisetider og en enkelt tur ud og få lidt frisk luft. Jeg sad bare og iagttog, lyttede og sprang til hvis hun bad om hjælp og svarede når hun henvendte sig. Hun var DYBT koncentreret! Det lyder dejligt! Både dig og Mie havde sikkert også brug for det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2014 Må man gode råbe RØV over møg aflevering. Nu er jeg tudende på vej på arbejde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2014 Må man gode råbe RØV over møg aflevering. Nu er jeg tudende på vej på arbejde Selvfølgelig :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2014 Det lyder dejligt! Både dig og Mie havde sikkert også brug for det :) Helt sikkert!!! Det var en rigtig tulle dag. Jeg havde det bedre så kunne rigtigt være noget for hende. Og Mie var bare Mie uden alt for mange selvstændigheds udbrud - men tror også overskud afhjælper demrigtig meget!!!! 14 dage sidste dag! 11 arbejdsdage med i dag!!! Tror Mie og jeg skal hygge herhjemme hvis jeg undgår at arbejde den fredag :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2014 Selvfølgelig :kram2 Tak. Det startede selvfølgelig med at hun fik klemt fingrene ovre i SFO, så hun blev helt ked. Og så skreg hun bare nej og græd og græd da jeg afleverede hende. Nu har jeg fået min mor til at hente hende, det gir lidt ro i maven. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2014 Umulig morgen og alt var bare en kamp med en knægt der ikk ville høre efter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2014 Må man gode råbe RØV over møg aflevering. Nu er jeg tudende på vej på arbejde Det må man ihvertfald godt og hvor er det også bare uheldigt at hun klemmer fingrene, når nu I ikke har de nemmeste afleveringer i forvejen! :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2014 Jøsses den tøs gør mig crazy! :rolleyes ALT skal siges til hende 100.000 gange... der er intet der går tilnærmelsesvis gnisningsfrit! det piner mig at jeg ikke må bære hende, da jeg så ville kunne være lidt mere konsekvent. Og det ender så tit i at alt min energi og tålmodighed hænger i laser, og jeg må hæve stemmen, for at få tingene ført igennem. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2014 Umulig morgen og alt var bare en kamp med en knægt der ikk ville høre efter.:kram Øv :( Håber det bliver bedre senere i dag :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites