Besvaret October 27, 2013 Var i Søndermarken med Theo i dag. Pludselig satte han sig ned på hug lige ved en sti. Når der kom folk gående forbi sagde han: "mig laver lort". Mor blev lidt genert :blush :D :D :D Hold kæft hvor er han underholdende!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2013 Så skal Marius i gæsteflyveren i morgen og resten af ugen. Spændende hvad han siger til det. Men de andre børn kommer også derned... Så de er kendte... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2013 Var i Søndermarken med Theo i dag. Pludselig satte han sig ned på hug lige ved en sti. Når der kom folk gående forbi sagde han: "mig laver lort". Mor blev lidt genert :blush :D :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2013 Var i Søndermarken med Theo i dag. Pludselig satte han sig ned på hug lige ved en sti. Når der kom folk gående forbi sagde han: "mig laver lort". Mor blev lidt genert :blush :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2013 Hvor er han dygtig :yay Store David :yay :yay hvor er han sej. Tak... Synes også det er ret sejt gået, at han så hurtigt er blevet helt tryg ved det. Og han går så sikkert med os i hænderne at det måske kun er et spørgsmål om dage før han også tager sit første selvstændige skridt :o Og nå ja... Så er han begyndt at sige nogle ord :wub Han siger meget tydeligt mam mam, når han er sulten. Han peger på ting og siger a'det, og siger også hej :) Og så har han fået styr på hvem mor, far og Garfield er. Hvis man spørger hvor Garfield er henne kigger han rundt og peger når han finder ham (men hvis han ikke kan finde ham peger han bare på noget tilfældigt :D) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2013 Var i Søndermarken med Theo i dag. Pludselig satte han sig ned på hug lige ved en sti. Når der kom folk gående forbi sagde han: "mig laver lort". Mor blev lidt genert :blush :D :D :D Det er da for sjovt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2013 En lille historie fra i dag: Mie og jeg går rundt på altanen for at stormsikre. Kattene er selvfølgelig også med, men de hopper straks på lyngplanterne og forsøger at splitte dem ad. Jeg gener dem væk med "NEJ PSST... PSST... Væk med jer" mens jeg står med ryggen til kan jeg så høre Mie sige "Nej, nej... Nej" jeg vender mig om og ser hun står med en løftet pegefinger helt nede i hovedet på Junior der igen er i lyngplanterne, og så skubber hun til hans mave mens hun igen siger "nej nej" min lille hjælper jeg er så stolt af hende! :biglove Hvor er hun god! Og sød - ikke mindst ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2013 Tak... Synes også det er ret sejt gået, at han så hurtigt er blevet helt tryg ved det. Og han går så sikkert med os i hænderne at det måske kun er et spørgsmål om dage før han også tager sit første selvstændige skridt :o Og nå ja... Så er han begyndt at sige nogle ord :wub Han siger meget tydeligt mam mam, når han er sulten. Han peger på ting og siger a'det, og siger også hej :) Og så har han fået styr på hvem mor, far og Garfield er. Hvis man spørger hvor Garfield er henne kigger han rundt og peger når han finder ham (men hvis han ikke kan finde ham peger han bare på noget tilfældigt :D) Det går BARE stærkt lige pludselig. Jeg tør næsten vædde med at han har taget de første skridt og øver vildt inden søndag. Her gik der præcis en uge fra hun rejste sig til hun gik. Det er så vildt og stort og sejt! De har det vildeste gåpåmod! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2013 LORTE nat!! Er så træt at jeg har kvalme og tæt på opkast :( Bella har været snottet i weekenden, far er blevet snottet med ondt i halsen og nu har jeg også ondt i halsen! Håber ikke Bella bøvler med halsen, men det er svært at vide. Vi var oppe i en time i nat, hun ville IKKE være i sin egen seng.! Og endte så inde hos os, hvorefter jeg næsten ikke sov igen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2013 LORTE nat!! Er så træt at jeg har kvalme og tæt på opkast :( Bella har været snottet i weekenden, far er blevet snottet med ondt i halsen og nu har jeg også ondt i halsen! Håber ikke Bella bøvler med halsen, men det er svært at vide. Vi var oppe i en time i nat, hun ville IKKE være i sin egen seng.! Og endte så inde hos os, hvorefter jeg næsten ikke sov igen! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2013 Filippa blev puttet 1/2 time tidligere i går for hun var TRÆT! Hun vågnede så 5.30 i dag - 1,5 time tidligere end vi plejer at vække hende :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2013 Sofia stod op kl 4.15 i går og 4.50 i dag. Lorte vintertid! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2013 LORTE nat!! Er så træt at jeg har kvalme og tæt på opkast :( Bella har været snottet i weekenden, far er blevet snottet med ondt i halsen og nu har jeg også ondt i halsen! Håber ikke Bella bøvler med halsen, men det er svært at vide. Vi var oppe i en time i nat, hun ville IKKE være i sin egen seng.! Og endte så inde hos os, hvorefter jeg næsten ikke sov igen! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2013 Er svært tilfreds med at jeg fik Mie til at sove igen kl 5.40 og hun sover stadig!!! Ellers har det også bare været en dum nat. Fra kl 22 til kl 3 og så vågnede hun igen kl 5.30. Håber snart de tænder er igennem!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2013 Var i Søndermarken med Theo i dag. Pludselig satte han sig ned på hug lige ved en sti. Når der kom folk gående forbi sagde han: "mig laver lort". Mor blev lidt genert :blush :D Ronja sagde også selv til i går :) Store tumlinger vi har nu :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2013 Anna syntes dagen skulle starte kl. 04.30 - lorte-vintertid! :prik Fik dog insisteret på at vi blev i vores seng til kl. 06.10, men vi sov aldrig rigtigt igen <_< Heldigvis var hun i godt humør, da vi så stod op. Og så brugte jeg også lige 70 min på at køre på arbejde mod normalt 25-30 min pga ulykke på motorvejen. Lorte-mandag! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2013 Hvor er det bare vildt så rivende stærkt det går! Lise plaprer som et vandfald og har bare fået SÅ mange nye ord på det seneste. Bare den ene uge vi var på Mallorca i efterårsferien har hun lært 3-4 nye ord. Hun overrasker mig konstant over hvor meget hun forstår og selv tænker sig til! Jeg kan ikke følge med og forstå at min lille bitte pige er så stor! :blink Nogle gange ville jeg gerne sætte farten lidt ned. Og samtidig er jeg bare så stolt :kuller En af de nye ord hun lærte på Mallorca er "sjov". Hun siger det hver gang hun griner af et eller andet. Så mens vi stod og ventede på bussen til lufthavnen, da vi skulle hjem, kigger vi på en far med hans søn i armene. Faren laver pruttelyde på halsen af sønnen, som griner højt. Lise kigger alvorligt på mig, peger derefter på faderen og sønnen og siger "De sjov!" uden at hun selv viser tegn på at smile. Så hun kunne godt se og forstå når andre har det sjovt og overføre ordet til dem, uden at hun selv havde det sjovt i øjeblikket. Og sådan er der konstant situationer, hvor jeg bliver overrasket eller forbavset over hende - på den gode måde :wub Vi er samme sted med Dicte lige nu, så jeg forstår godt din overraskelse :) Det er bare SÅ sjovt at følge med i, der kommer noget nyt hele tiden. Dicte er også begyndt med små sætninger, og siger også 'sjov' når vi laver noget sjovt, fx danser. Dejligt at i havde en god ferie, læste godt dit indlæg kort efter i kom hjem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2013 Anna syntes dagen skulle starte kl. 04.30 - lorte-vintertid! :prik Fik dog insisteret på at vi blev i vores seng til kl. 06.10, men vi sov aldrig rigtigt igen <_< Heldigvis var hun i godt humør, da vi så stod op. Og så brugte jeg også lige 70 min på at køre på arbejde mod normalt 25-30 min pga ulykke på motorvejen. Lorte-mandag! :( Skønt! Så er man ligesom igang... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2013 Var i Søndermarken med Theo i dag. Pludselig satte han sig ned på hug lige ved en sti. Når der kom folk gående forbi sagde han: "mig laver lort". Mor blev lidt genert :blush Hæ hæ ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2013 Og øv til alle jer der har været tidligt oppe. Her var vi oppe kl 6, og kun fordi Dicte hørte jeg stod op og gik på badeværelset. Straks kunne jeg høre små fødder der kom løbende og hun kaldte på mig 'mor-mor-mor' Der var heldigvis tid til tegnefilm og putte i sengen :) Heldigvis, syntes det er en dum dag på job, jeg er indkaldt til et møde jeg er ret usikker på :( det er sikkert ikke noget alvorligt, men i disse nedskæringstider er møde med mine 2 chefer ikke det fedeste :( :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2013 Og øv til alle jer der har været tidligt oppe. Her var vi oppe kl 6, og kun fordi Dicte hørte jeg stod op og gik på badeværelset. Straks kunne jeg høre små fødder der kom løbende og hun kaldte på mig 'mor-mor-mor' Der var heldigvis tid til tegnefilm og putte i sengen :) Heldigvis, syntes det er en dum dag på job, jeg er indkaldt til et møde jeg er ret usikker på :( det er sikkert ikke noget alvorligt, men i disse nedskæringstider er møde med mine 2 chefer ikke det fedeste :( :( Uf det lyder ikke rart :( Krydser fingre for at det ikke er noget slemt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2013 Jeg flejner skråt, hvis de sutsko ikke er med hjem idag. Ledte efter dem i morges, men ku ikk finde dem. Min far har dem heller ikke (han hentede Lasse fredag ) og dp sagde bare at hun ikk havde styr på hvem der havde fået hvad med hjem. Jeg har ikk købt sutsko til 200 kr for at de ska med en anden hjem eller whatever. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2013 Øv jeg ser næsten ikke Mie i dag :( godt jeg fik kram og kys inden jeg kørte i morges. Håber jeg kan nå at se hende inden sengetid i aften også! Jeg skal hjemmefra til møde kl 17 og de er tidligst hjemme 16.30. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2013 Uf det lyder ikke rart :( Krydser fingre for at det ikke er noget slemt! Tak :) Det var heldigvis helt ufarligt.. Men der er så mange rygter om nedskæringer, så blev temmelig nervøs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2013 Arg - Anna og jeg er kommet hjem i sikkerhed, men Søren er fanget i København. Lorte-blæst!!! :prik :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites