Besvaret September 4, 2014 Jeg ligger i sengen og slapper af i mig ryg, og Gry ligger med hovedet på min mave. Gry: Du lugter mor M: nå for Søren hvad lugter jeg af? Gamle sure prutter? G: ja...... Næææ af fis M: :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2014 Stor succes at starte til gymnastik i dag :glad Startede dog lidt forsigtig ud, men da vi kom på redskabsbane (som der første) var Marius i sit se og løb i rumpen på bedstevennen fra DP det meste af timen. Og alle 4 drenge fra MG er der allesammen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2014 Jeg kan virkelig også mærke at Charlie kan alt muligt nu hvor jeg ikke rigtig vil løfte på ham mere.... Det er nok i grunden meget sundt ;) Ja, men vi bliver for alvor nødt til at tænke i kreative baner nu jeg slet ikke må løfte hende.. de høje IKEA skamler har vi bestilt to af nu, så vi har en til puslebord og tremmeseng! Mads kan jo ikke være hjemme til at løfte altid ;) men de kan da meget mere end man lige regner med! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2014 Jeg ligger i sengen og slapper af i mig ryg, og Gry ligger med hovedet på min mave. Gry: Du lugter mor M: nå for Søren hvad lugter jeg af? Gamle sure prutter? G: ja...... Næææ af fis M: :lol Haha, hvor er hun herlig!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2014 Juhuuu! Kun 1 opvågning i nat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2014 Jeg er bare så stolt af min datter... undskyld, jeg bliver bare nødt til at dele det med jer. For nu er vi ved at være inde på sporet igen - Elin har haft en god uge, nemme afleveringer - og har endnu ikke bidt nogen i denne uge! Det der virker til at have irriteret hende, er vist ved at forsvinde. Min dp'er siger at hun bare griner hele tiden, det gør hun generelt også - bare ikke i de perioder, hvor der "foregår noget". Dp'er fortæller at der nu er flere, der har påpeget hvor vildt det er, at hun snakker som hun gør. Så måske at det er derfor at hun stadig reagerer så voldsomt på de der udviklingsperioder - fordi der måske sker lidt for meget i hendes lille hoved, til at hun kan rumme det....Hun har jo altid reageret meget på tigerspringene... Jeg ved det ik, og jeg vil heller ikke begynde at lyde klog på noget, jeg ikke har nogen forstand på... Men det kunne bare være rart at vide.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2014 William har lige hældt 1/2 liter vand ud i barnevognen <_< For en enkelt lur på 1,5-3 timer, tror i så ikke fint han kan ligge på nogle tæpper i barnevognen? Vi har ikke ekstra madres og der var ikke tisseunderlag på. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2014 William har lige hældt 1/2 liter vand ud i barnevognen <_< For en enkelt lur på 1,5-3 timer, tror i så ikke fint han kan ligge på nogle tæpper i barnevognen? Vi har ikke ekstra madres og der var ikke tisseunderlag på.Kan man vende madrassen om? Så den våde side er nedad? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2014 Den er våd på begge sider, kassen er også våd. Williams madres har store hjerteformede huller, så det er løbet lige igennem. Jeg tror jeg prøver med et stort håndklæde ovenpå madrassen, et tæppe og så lagen, så tror jeg ikke det løber igennem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2014 Hvorfor hulen vil han ikke tag den lur? Har kæmpet så meget at min mave er en stor plukve nu:( Øv den puttekamp var lidt for hård ved moren. Vi ligner hinanden så meget på stædigheden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2014 Marius går sin nye seng idag. Er spændt på hvornår vi får den samlet :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2014 Noah har kun sovet en lur på 1,5 time i vs. Hvis jeg prøver at putte ham skriger han op, lige så snart jeg løfter ham ned i sengen... Når vi er i stuen, ligger han sig ned hele tiden. Tossede tumling! Han ved vidst ikke helt hvad han vil... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2014 Marius går sin nye seng idag. Er spændt på hvornår vi får den samlet :p Ih hvor godt. Mon han har fået den når vi kommer til fødselsdag sidst på måneden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2014 Juhuuu! Kun 1 opvågning i nat. :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2014 Theodor faldt i dag ved 14 tiden på beton uden at tage fra. Han har en gigantastisk væskefyldt bule i panden inkl. skrammer - også på kinden. Sårerne væsker helt. Og selvfølgelig faldt han her til aften og slog sig samme sted, så det blødte igen. Han havde også rigtig svært ved at falde i søvn, da han normalt sover på den side han har slået sig. Det gør tydeligvis møghamrende ondt på ham. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2014 Theodor faldt i dag ved 14 tiden på beton uden at tage fra. Han har en gigantastisk væskefyldt bule i panden inkl. skrammer - også på kinden. Sårerne væsker helt. Og selvfølgelig faldt han her til aften og slog sig samme sted, så det blødte igen. Han havde også rigtig svært ved at falde i søvn, da han normalt sover på den side han har slået sig. Det gør tydeligvis møghamrende ondt på ham. :( Stakkels lille mand :kram :kram :kram (og stakkels hans mor at mærke, at han har ondt :( :kram2) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2014 Theodor faldt i dag ved 14 tiden på beton uden at tage fra. Han har en gigantastisk væskefyldt bule i panden inkl. skrammer - også på kinden. Sårerne væsker helt. Og selvfølgelig faldt han her til aften og slog sig samme sted, så det blødte igen. Han havde også rigtig svært ved at falde i søvn, da han normalt sover på den side han har slået sig. Det gør tydeligvis møghamrende ondt på ham. :( Stakkels lille mand :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2014 Theodor faldt i dag ved 14 tiden på beton uden at tage fra. Han har en gigantastisk væskefyldt bule i panden inkl. skrammer - også på kinden. Sårerne væsker helt. Og selvfølgelig faldt han her til aften og slog sig samme sted, så det blødte igen. Han havde også rigtig svært ved at falde i søvn, da han normalt sover på den side han har slået sig. Det gør tydeligvis møghamrende ondt på ham. :( :( Stakkels lille Theo og stakkels mor :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2014 En tumling der bare ikk sover! Først springer han sin lur over. Men så har han været vågen siden kl 22. SOV for fanden da - jeg gider ikke det her pis. Jeg ved at jeg vil være vrissen i morgen pga manglende søvn og jeg hader at han smadrer sin søvn, når han i forvejen ikke sover godt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2014 En tumling der bare ikk sover! Først springer han sin lur over. Men så har han været vågen siden kl 22. SOV for fanden da - jeg gider ikke det her pis. Jeg ved at jeg vil være vrissen i morgen pga manglende søvn og jeg hader at han smadrer sin søvn, når han i forvejen ikke sover godt! :kram og :dittoVi har være vågen siden kl. 2, nu er vi stået op! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2014 :kram2 til Theo og hans mor :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2014 :kram2 til Ria og Ønskebebs. Det lyder ikke sjovt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2014 Smider lige en bunke kram herinde! det lyder til at være tiltrængt! :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2014 :kram og :ditto Vi har være vågen siden kl. 2, nu er vi stået op! Han faldt først i søvn kl 5! Hva sker der?!? Nu er han vågnet frisk og fuld af energi, så nu var det op. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2014 Theodor sov heldigvis godt i nat. Han ser stadig herrens ud og han vil ikke rigtig spise her til morgen. Han blev passet af sin tante Henrik da det skete i går. Tanten var meget ked af det. Men det er jo hvad der sker. Theodor er dog i fint humør i dag. Tak for kram, piger! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites