TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Det var da ubehageligt. Ved du hvordan Dp har det nu.

Ja, når der både holdte lægebil og ambulance - nej ikke rigtig. Det eneste jeg ved er at hun var blevet dårlig ret pludselig med massiv hovedpine i legestuen. Så planen er pt gæstedagpleje i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, når der både holdte lægebil og ambulance - nej ikke rigtig. Det eneste jeg ved er at hun var blevet dårlig ret pludselig med massiv hovedpine i legestuen. Så planen er pt gæstedagpleje i morgen.

Det var da godt det var i legestue så andre kunne tage sig af de små, indtil de kunne hentes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi endelig kommet hjem efter en opslidende uge på hospitalet! :yay Her er den meget stolte storesøster :wub

NpjhcUB.jpg

Skønt billede Mette.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi endelig kommet hjem efter en opslidende uge på hospitalet! :yay Her er den meget stolte storesøster :wub

NpjhcUB.jpg

Velkommen hjem :ballons hvis man kan sige det :)

Hvor er hun stolt, sikke et par guldklumper :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi endelig kommet hjem efter en opslidende uge på hospitalet! :yay Her er den meget stolte storesøster :wub

NpjhcUB.jpg

Dejligt at I er kommet hjem :)

Skønt billede :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måtte hente barn akut i dag. Dp blev pludselig dårlig i legestuen og hentet af ambulancen.

Årh nej da.. håber hun snart er ok....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare lækkert at hente en dreng fra DP, der bare slet ikke har tid til at tage med hjem før han har mysset alle pigerne(de er tre piger og to drenge, hvor den ene dreng ikke er der så meget) og DP.. og så skal han lige fortælle DP og hendes mand , at emma fik mys, kamilla fik mys, caroline fik mys og iben mys(DP) ..  og når vi går derfra siger han hej hej piger, ses imorgen, .... det er lige så mit hjerte smelter... :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måtte hente barn akut i dag. Dp blev pludselig dårlig i legestuen og hentet af ambulancen.

 

Ej puha da! Ved du hvad der var galt med hende? 

Jeg kan se at du har svaret på det... 

Håber at hun snart får det bedre igen!

Redigeret af Tinakp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi endelig kommet hjem efter en opslidende uge på hospitalet! :yay Her er den meget stolte storesøster :wub

NpjhcUB.jpg

 

Nåhhh... dejligt billede!!!  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt billede Mette.

 

 

Velkommen hjem :ballons hvis man kan sige det :)

Hvor er hun stolt, sikke et par guldklumper :kuller

 

 

Dejligt at I er kommet hjem :)

Skønt billede :biglove

 

 

Nåhhh... dejligt billede!!!  :7himmel

Tak skal I have piger! :loveshower Det er skønt at være hjemme, og Lise er simpelthen en stjerne mht sin lillebror! Det er lige så ens hjerte svulmer optil flere størrelser! :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæft for en skod aflevering

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er de voksne???

Jeg ved godt at man ikke helt kan undgå at de slår og bider, men hvis hun som du beskriver stort set bliver overfaldet så snart hun kommer ind af døren, så skal de voksne da reagere???

DP slår det hen med, at barnet har det svært derhjemme :( Jeg har selv trøstet M. Og sagt nej til barnet, også er DP godt nok kommet og har bedt det stoppe. Men.. Ja.. :(

Vi er blevet enige om, at vi tager en snak med

DP, begge 2, når vi henter M. I dag. Vi har talt om at holde M. Hjemme resten af ugen, afhængig af dagen i dag! Frygter ærlig talt den dag barnet får bidt hul på en af de andre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William stod op 5:10. Så fra 9-9:30 har han bare grædt og været helt ude af den. Da han faldt til ro lagde han sig til at putte på mig, jeg slæbte ham ind i sengen og nu ligger han her og sover.

Lille lille skat. Så sov dog lidt længere om morgenen. Det er jo et MØG tidspunkt at sove lur :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre hvis børn altid kommer til skade? :unsure

Jeg aner ikke om hun bare er uheldig eller yderst klodset. De sidste par uger har det været sådan at der har været nødt til at være et øje på hende konstant, for ellers kommer hun til skade.

I går slog hun tænderne mod weekendsengens kant, så det blødte, i forgårs klemte hun sin finger, dunkede hovedet i væggen, slog sig selv med sin lille gryde osv.

Hun går af og til stadig som en fuld klovn, så jeg spekulerede om det var normalt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William stod op 5:10. Så fra 9-9:30 har han bare grædt og været helt ude af den. Da han faldt til ro lagde han sig til at putte på mig, jeg slæbte ham ind i sengen og nu ligger han her og sover.

Lille lille skat. Så sov dog lidt længere om morgenen. Det er jo et MØG tidspunkt at sove lur :(

:kram til jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre hvis børn altid kommer til skade? :unsure

Jeg aner ikke om hun bare er uheldig eller yderst klodset. De sidste par uger har det været sådan at der har været nødt til at være et øje på hende konstant, for ellers kommer hun til skade.

I går slog hun tænderne mod weekendsengens kant, så det blødte, i forgårs klemte hun sin finger, dunkede hovedet i væggen, slog sig selv med sin lille gryde osv.

Hun går af og til stadig som en fuld klovn, så jeg spekulerede om det var normalt.

William slår sig også hele tiden. Han er fyldt med skræmmer og små sår.

Jeg tænker at det er sådan det er at være tumling...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William slår sig også hele tiden. Han er fyldt med skræmmer og små sår.

Jeg tænker at det er sådan det er at være tumling...

Det må være det. Kan bare ikke huske at de to andre var så voldsomme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sov nu!!!! Forstår ikke hvorfor han er begyndt at vågne efter er par timer og være helt utrøstelig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre hvis børn altid kommer til skade? :unsure

Jeg aner ikke om hun bare er uheldig eller yderst klodset. De sidste par uger har det været sådan at der har været nødt til at være et øje på hende konstant, for ellers kommer hun til skade.

I går slog hun tænderne mod weekendsengens kant, så det blødte, i forgårs klemte hun sin finger, dunkede hovedet i væggen, slog sig selv med sin lille gryde osv.

Hun går af og til stadig som en fuld klovn, så jeg spekulerede om det var normalt.

Anabella kom virkelig også galt af sted hele tiden en overgang. Hun havde konstant sår i hele ansigtet nærmest.. Hun slår sig stadig stort set dagligt, men hun er også lidt crazy og tænker jo stadig ik så langt..

F.eks hvis vi leger gemmeleg er hun så ivrig, at hun den anden dag bare kaster sig ned og banker hovedet direkte ind i en murstensmur!

Jeg tror altså, at det hører sig til som tumling - nogle sker det bare oftere for end andre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anabella kom virkelig også galt af sted hele tiden en overgang. Hun havde konstant sår i hele ansigtet nærmest.. Hun slår sig stadig stort set dagligt, men hun er også lidt crazy og tænker jo stadig ik så langt..

F.eks hvis vi leger gemmeleg er hun så ivrig, at hun den anden dag bare kaster sig ned og banker hovedet direkte ind i en murstensmur!

Jeg tror altså, at det hører sig til som tumling - nogle sker det bare oftere for end andre..

Ivrig... Ja det må være det ord. Hun knalder hovedet frem og slår det faktisk i gulvet lidt oftere end jeg bryder mig om.

De andre to var slet ikke så vild og dumdristig som hende her :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså han har flere gange dagligt hvor han falder, falder over sine egne ben, falder ned fra noget, slår sig på noget, går ind i noget osv osv osv. Vi puster og puster herhjemme og trøster som sagt flere gange dagligt fordi han har slået sig på en eller anden måde. Igår var han ved at prikke øjet ud på sig selv med storesøsters My Little Pony Karrusel, og faldt over en gren hos gederne i Haunstrup.

Det lyder som Pixie. Hun siger av av når hun slår sig og græder, men er ofte i fuld fart igen bagefter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feberramt tumling :(

Det positive er at dp er udskrevet og det var heldigvis ikk alvorligt. Hun ska bare lige ha et par dage til at komme sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

igår fik manden købt en dukkevogn til 40 kr - Var godt træt at de skændes om det samme dukkevogn hele tiden - Så Clara har fået en dukkevogn for sig selv, så håber jeg at de ikke kæmpes om kun en. Så har de en af hver...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luna bliver en lille akrobat inden jeg er færdig som gravid! Nu kravler hun selv ind i bilen og op i sit stol og tilbage igen!

store pige!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luna bliver en lille akrobat inden jeg er færdig som gravid! Nu kravler hun selv ind i bilen og op i sit stol og tilbage igen!

store pige!

Jeg kan virkelig også mærke at Charlie kan alt muligt nu hvor jeg ikke rigtig vil løfte på ham mere.... Det er nok i grunden meget sundt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.