TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Camille sprang luren over idag. Så ufedt... Jeg er smadret efter en dag i bus i går..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

William nægter at sove middagslur i dag, great!! :(

Og det bøder han så for nu. Han brød total sammen og græd og græd og blev SUR, han smed sin gåvogn væk med kun een hånd og kastede med sin sut, han gik også målrettet efter min telefon, den fik jeg reddet.

Nu sidder han nærmest sovende hos mig og ser tv :( SUK! Så sov dog for pokker bare dreng!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for alle tillykkerne til Noah :kram

1 års undersøgelse hos lægen. N begyndte at skrige allerede inden lægen havde hentet vaccinen! Og endnu mere da han blev stukket. Stakkels mus :kram2

Han blev målt til 10,95 kg og 78 cm. Han var faldet en kurve både i vægt og højde, men som lægen sagde "han var jo også ved at vokse ud af kurvene..."

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Theodor har skoldkopper <_<

Det har Camille også... Bah!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, jeg hader når folk spytter! Spyt er det klammeste. Caroline spytter når hun bliver vred. Jeg kan slet!!!! Ikke have det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har Camille også... Bah!

Og jeg er netop i dag startet på nyt job. Det er fandme ikke helt optimalt. Min mor vil heldigvis hjælpe alt det hun kan, og A er også indstillet på, at jeg helst ikke kan blive hjemme. Men jeg vil jo altså gerne være der for Theodor, hvis han er skidt - hvilket han dog heldigvis ikke er (endnu).

Øv hvor synes jeg bare det er skidt timet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

 

ØV! Håber at det trods alt kommer til at hænge sammen, og at Theo ikke bliver særlig hårdt ramt :kram

Lige nu jeg fuld af håb, og forsøger at tolke alt positivt!

Fx har jeg læst, at det som regel starter i ansigt og bryst, og så breder sig til arme og ben. Men Theodor er startet med meget fået det hele. Det bliver i mit hoved til, at han får et mildt forløb. :p

Han har lige nu kun én i ansigtet, én på halsen, én på håndleddet, én på maven og én eller to på benene.

Måske jeg er naiv, men jet bliver nødt til at være positiv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elin er simpelthen sjov når hun leger gemmeleg. Og hun har ikke helt fattet pointen med det... for hun siger at hun går hen og gemmer sig, det gør hun også - bevares, men man kan så samtidigt høre hende stå og tælle lige så stille "en, to, tre, fire, fem, seks, syv, otte, ni, ti! " og så kommer hun frem... 

Nok forstår hun ikke konceptet, men hun kan tælle til ti!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feberramt tumling :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups - for tusind kroner pomp deluxe på vej til Dicte... Kunne ikk styre mig! Og dog - startede med at have for 2700 i kurven! :D

 

Hehe ups...! Men klap dig selv på skulderen fordi du alligevel KUN endte med at købe for 1000 kr - det er godt gået, når det er pomp deluxe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elin er simpelthen sjov når hun leger gemmeleg. Og hun har ikke helt fattet pointen med det... for hun siger at hun går hen og gemmer sig, det gør hun også - bevares, men man kan så samtidigt høre hende stå og tælle lige så stille "en, to, tre, fire, fem, seks, syv, otte, ni, ti! " og så kommer hun frem...

Nok forstår hun ikke konceptet, men hun kan tælle til ti!

Haha, skønt!!! :D

Anabella gemmer sin bamse, tæller til 10, RÅBER "finder diiiig" og finder bamse igen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Tak han er puttet med 39,3 i feber og vi har allerede her til aften hentet barnevognen hos DP. Han kommer vist op til bedsterne imorgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at Lucas har en bedste ven i vuggestuen :biglove

I dag da vi kom hjem spurgte jeg ham om han havde haft en god dag. "Ja" svarer han glad. "Leget med Elliot". Jeg siger så, har du leget med Elliot? Og Lucas svarer sødt "Gode venner" og smiler sødt :wub :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at Lucas har en bedste ven i vuggestuen :biglove

I dag da vi kom hjem spurgte jeg ham om han havde haft en god dag. "Ja" svarer han glad. "Leget med Elliot". Jeg siger så, har du leget med Elliot? Og Lucas svarer sødt "Gode venner" og smiler sødt :wub :biglove

Aaaaaw :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom lige til at tænke på at det i dag er præcis 1 år siden William fik fast føde for første gang. Madfødselsdag :lol :sandie :hurra :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu jeg fuld af håb, og forsøger at tolke alt positivt!

Fx har jeg læst, at det som regel starter i ansigt og bryst, og så breder sig til arme og ben. Men Theodor er startet med meget fået det hele. Det bliver i mit hoved til, at han får et mildt forløb. :p

Han har lige nu kun én i ansigtet, én på halsen, én på håndleddet, én på maven og én eller to på benene.

Måske jeg er naiv, men jet bliver nødt til at være positiv!

Felix havde rigtig mange dengang han havde som i 100-200. Hans feber toppede ved 38,3 og den værste gene var kløen. Der kan jeg kun anbefale a derma spray og en halv alnok til natten. Håber han slipper billigt. God bedring med ham :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix havde rigtig mange dengang han havde som i 100-200. Hans feber toppede ved 38,3 og den værste gene var kløen. Der kan jeg kun anbefale a derma spray og en halv alnok til natten. Håber han slipper billigt. God bedring med ham :kram

Han er stadig fuldstændig upåvirket.

Han har endda sovet bedste de sidste to nætter, end han ellers har gjort længe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega dårlig nat. Vi har sovet til kl 23. Så igen fra 1-3 med mange opvågninger. Og så igen fra 5-6. Marius sover stadig og bedstemor kommer og ser til ham til han vågnet og så tager hun ham med hjem. Puha det bliver en lang dag. Ville ønske jeg havde tid til at blive hjemme, men er den eneste på job idag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har 2 børn der er godt trætte, for de sover endnu -_-  :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiii (indsæt meget ironisk smiley) elin har været vågen fra kl 2-4 i nat... Puha... Det bliver en lang dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi endelig kommet hjem efter en opslidende uge på hospitalet! :yay Her er den meget stolte storesøster :wub

NpjhcUB.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måtte hente barn akut i dag. Dp blev pludselig dårlig i legestuen og hentet af ambulancen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måtte hente barn akut i dag. Dp blev pludselig dårlig i legestuen og hentet af ambulancen.

Det var da ubehageligt. Ved du hvordan Dp har det nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.