TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Elsker de mørkere årstider... C faldt lige i søvn 25 min. Tidligere end sædvanen.

:ditto Mie sover også bare bedre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:ditto Mie sover også bare bedre :)

Gid det var så nemt herhjemme. Her kæmper manden stadig med at få Marius til at sove :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gid det var så nemt herhjemme. Her kæmper manden stadig med at få Marius til at sove :(

:ditto bare med Pixie.

Hun blev lagt som sædvanlig kl 19.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto bare med Pixie.

Hun blev lagt som sædvanlig kl 19.

Her sad en fod fast i tremmerne IGEN...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her sad en fod fast i tremmerne IGEN...

Stakkels pus :kram2

Her står hun ud af sengen hele tiden og vil ikke sove selvom hun er træt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det tid til at jeg skifter baby-smalltalk ud med tumlinge-smalltalk.

Det er denne skønne baby der i går blev en tumling :biglove

aW2wC8F.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det tid til at jeg skifter baby-smalltalk ud med tumlinge-smalltalk.

Det er denne skønne baby der i går blev en tumling :biglove

aW2wC8F.jpg

Stort tillykke med Noah i går :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Noah og velkommen! :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simon har været vågen i snart 2 timer, jeg bliver sindsyg, og vi skal ud og flyve i morgen, så lur i morgen bliver også noget rod, det bliver bare ikke sjovt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simon har været vågen i snart 2 timer, jeg bliver sindsyg, og vi skal ud og flyve i morgen, så lur i morgen bliver også noget rod, det bliver bare ikke sjovt...

God ferie :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen i tumlingeforum, Mille :balloons Og tillykke med Noah :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er enige om, at klar snot + host ikke nødvendigvis betyder = blive hjemme, ikke? :unsure

Har sendt Valdemar i dp, men kan godt mærke, at noget i mig er i tvivl. Han blev syg i onsdags med feber, hardcore host, tyk grønlig snot og dvask.

Feberen har været væk siden fredag aften, og snottet har været klart siden fredag. Hostene lyder stadig voldsomme, når han lige får et anfald, men han virker lige så frisk og glad som altid og har gjort det siden lørdag.

Jeg tænkte, at han ville have godt af at komme ud og lege og mærke dagligdagen lidt igen, men jeg kunne jo godt have beholdt ham hjemme, og der ER stadig snot og host. Hvad havde I gjort? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er enige om, at klar snot + host ikke nødvendigvis betyder = blive hjemme, ikke? :unsure

Har sendt Valdemar i dp, men kan godt mærke, at noget i mig er i tvivl. Han blev syg i onsdags med feber, hardcore host, tyk grønlig snot og dvask.

Feberen har været væk siden fredag aften, og snottet har været klart siden fredag. Hostene lyder stadig voldsomme, når han lige får et anfald, men han virker lige så frisk og glad som altid og har gjort det siden lørdag.

Jeg tænkte, at han ville have godt af at komme ud og lege og mærke dagligdagen lidt igen, men jeg kunne jo godt have beholdt ham hjemme, og der ER stadig snot og host. Hvad havde I gjort? :unsure

Jeg ville også have været i tvivl - og formentlig sendt han afsted, evt med tidlig afhentning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også have været i tvivl - og formentlig sendt han afsted, evt med tidlig afhentning.

Brian har vist fri kl 14, så jeg tænker, at han tager ham med hjem der/når han vågner. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er enige om, at klar snot + host ikke nødvendigvis betyder = blive hjemme, ikke? :unsure

Har sendt Valdemar i dp, men kan godt mærke, at noget i mig er i tvivl. Han blev syg i onsdags med feber, hardcore host, tyk grønlig snot og dvask.

Feberen har været væk siden fredag aften, og snottet har været klart siden fredag. Hostene lyder stadig voldsomme, når han lige får et anfald, men han virker lige så frisk og glad som altid og har gjort det siden lørdag.

Jeg tænkte, at han ville have godt af at komme ud og lege og mærke dagligdagen lidt igen, men jeg kunne jo godt have beholdt ham hjemme, og der ER stadig snot og host. Hvad havde I gjort? :unsure

Hvis snot og hoste skulle være = barn hjemme, så havde jeg ikke kunne arbejde hele sidste vinter ;) Vi lod feber og friskhed, være afgørende for om hun kom afsted :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis snot og hoste skulle være = barn hjemme, så havde jeg ikke kunne arbejde hele sidste vinter ;) Vi lod feber og friskhed, være afgørende for om hun kom afsted :)

Hehe good point :D Jeg tror nu også, han var klar, han var i hvert fald begyndt at snakke om både dp og bedstevennen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyder at jeg for første gang i mange nætter ikke har skullet ind til Maja, som bare har sovet igennem uden en lyd. At jeg så måtte op og tisse kl. 4.30 er jo så en anden sag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe good point :D Jeg tror nu også, han var klar, han var i hvert fald begyndt at snakke om både dp og bedstevennen ;)

Så er han også klar ;)

Det er jo en vurderingssag og nogle ville have ment, at du skulle holde ham hjemme alene på løbenæsen ;) Vi havde debatten herinde sidste år, hvor nogle synes det var ulækkert når børnene var afsted med løbenæser osv. Også ift. Smitte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyder at jeg for første gang i mange nætter ikke har skullet ind til Maja, som bare har sovet igennem uden en lyd. At jeg så måtte op og tisse kl. 4.30 er jo så en anden sag ;)

:yay Det kan mærkes med en god nattesøvn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er han også klar ;)

Det er jo en vurderingssag og nogle ville have ment, at du skulle holde ham hjemme alene på løbenæsen ;) Vi havde debatten herinde sidste år, hvor nogle synes det var ulækkert når børnene var afsted med løbenæser osv. Også ift. Smitte :)

Hehe det ER da også ulækkert, men jeg tænker at der er forskel på, hvor slemt snottet er. Jeg ville ikke sende ham afsted med tyk grøn/gul snot, men det her vandige gennemsigtige noget, ville jeg jo heller ikke selv blive hjemme med.

Har heller ikke hørt noget fra dp, så tror på, at han hygger sig og har det fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe det ER da også ulækkert, men jeg tænker at der er forskel på, hvor slemt snottet er. Jeg ville ikke sende ham afsted med tyk grøn/gul snot, men det her vandige gennemsigtige noget, ville jeg jo heller ikke selv blive hjemme med.

Har heller ikke hørt noget fra dp, så tror på, at han hygger sig og har det fint :)

Præcis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille har skoldkopper siger lægen.

Skal starte i praktik i morgen - første dag!

Og Camilles far og hans familie skal allesammen til begravelse i morgen..

Så min kæreste skal passe Camille i flere timer for første gang!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William nægter at sove middagslur i dag, great!! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups - for tusind kroner pomp deluxe på vej til Dicte... Kunne ikk styre mig! Og dog - startede med at have for 2700 i kurven! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.