TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

William er godt nok skidtmas, snotten står ud af hovedet på ham og han hoster som en søløve - der er ingen grund til at ringe til læge vel? Han har ikke rigtig noget feber.

Det går ikke så godt med lur :( 10:40 gik han omkuld i barnevognen men vågnede hostende og grædende 3 gange på 25 minutter. Han kunne ikke finde ro indenfor heller, så nu prøver vi barnevognen igen. Han er så træt!

Tror ikke lægen vil se ham desværre :( et langt varmt bad til at løsne det hele er mit bedste råd! Nogle siger hakket løg i soveværelset!

Del dette indlæg

Tror ikke lægen vil se ham desværre :( et langt varmt bad til at løsne det hele er mit bedste råd! Nogle siger hakket løg i soveværelset!

Det tænker jeg heller ikke.

Han har stadig ikke sovet lur. Jeg har lidt opgivet :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det tænker jeg heller ikke.

Han har stadig ikke sovet lur. Jeg har lidt opgivet :(

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anna skal sove indenfor sammen med børnehavebørnene fra 1/9. Hun bliver så stor :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder og kan ikke bestemme mig for hvad VI skal give Luna i fødselsdagsgave...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder og kan ikke bestemme mig for hvad VI skal give Luna i fødselsdagsgave...

Hvad har i overvejet?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad har i overvejet?

Praktiske ting.. overgangssko, smart vinterjakke, uld...

Men synes jo også hun skal ha andet end bløde pakker! :) er virkelig ideforladt mht. Legetøj mv.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men synes jo også hun skal ha andet end bløde pakker! :) er virkelig ideforladt mht. Legetøj mv.

Til inspiration:

Ting der hitter herhjemme lige nu:

Lægetaske? (Bare ikke billigt bras)

Smølfer

Kæp hest

Sleich dyr

Musik instrumenter (Mie har alt fra harmonika til mikrofon med ekko)

Smølfer ;)

Legekøkken med mad

En notes bog hun tegner i (hun ville tegne på alt papir før, men efter hun fik en notes bog er det næsten kun den og vi har kommet klistermærker i - det er et hit)

Smølfer :D

Store Halskæder og armbånd i børnestørrelse

En My little pony baby der kravler og snakker

Fik jeg nævnt smølfer :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi giver en løbecykel til David :) Måske det var noget?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Silke Elia blev virkelig begejstret for sine underbukser hun fik af dagplejen ;)

Vi gav LEGO, puslespil og Hama perler. Ellers er hun meget glad for sin traktor og traktorbog :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åååhhh Lise er altså bare for KÆR og skøn som storesøster :kuller jeg smelter totalt! Hun var på besøg første gang igår og der var hun bare ellevild for at se lillebror! Hun blev passet af faster, som spurgte hende om de skulle finde en gave til lillebror og så var hun bare LØBET hele vejen over i City2 :lol så faster havde næsten ikke kunnet følge med. Og så havde hun selv valgt en fin køredragt til ham :biglove

Da hun så kom ville hun jo straks holde ham, så hun fik lov at sidde i sengen med ham. Hun kan slet ikke holde fingrene fra ham, aer ham hele tiden på kinden, hovedet og maven, holder ham i hånden, krammer ham og hvis han siger en lyd SKYNDER hun sig at lægge Miav (en lille kattebamse) op til hans hoved for at trøste :wub

Miav skulle også blive her og sove hos lillebror i nat og det er ellers en af hendes yndlings bamser som hun ALTID sover med! Hun er bare så omsorgsfuld :biglove

Haha og idag da hun var på besøg, begyndte han lige at græde lidt, så løb hun over til mig og begyndte at knappe min hospitalsskjorte op og sagde "Lillebror sulten!! Mig finder Mors bryster!" :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åååhhh Lise er altså bare for KÆR og skøn som storesøster :kuller jeg smelter totalt! Hun var på besøg første gang igår og der var hun bare ellevild for at se lillebror! Hun blev passet af faster, som spurgte hende om de skulle finde en gave til lillebror og så var hun bare LØBET hele vejen over i City2 :lol så faster havde næsten ikke kunnet følge med. Og så havde hun selv valgt en fin køredragt til ham :biglove

Da hun så kom ville hun jo straks holde ham, så hun fik lov at sidde i sengen med ham. Hun kan slet ikke holde fingrene fra ham, aer ham hele tiden på kinden, hovedet og maven, holder ham i hånden, krammer ham og hvis han siger en lyd SKYNDER hun sig at lægge Miav (en lille kattebamse) op til hans hoved for at trøste :wub

Miav skulle også blive her og sove hos lillebror i nat og det er ellers en af hendes yndlings bamser som hun ALTID sover med! Hun er bare så omsorgsfuld :biglove

Haha og idag da hun var på besøg, begyndte han lige at græde lidt, så løb hun over til mig og begyndte at knappe min hospitalsskjorte op og sagde "Lillebror sulten!! Mig finder Mors bryster!" :lol

Nåh hvor er hun sød. Tillykke med lillebror :hurra

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til inspiration:

Ting der hitter herhjemme lige nu:

Lægetaske? (Bare ikke billigt bras)

Smølfer

Kæp hest

Sleich dyr

Musik instrumenter (Mie har alt fra harmonika til mikrofon med ekko)

Smølfer ;)

Legekøkken med mad

En notes bog hun tegner i (hun ville tegne på alt papir før, men efter hun fik en notes bog er det næsten kun den og vi har kommet klistermærker i - det er et hit)

Smølfer :D

Store Halskæder og armbånd i børnestørrelse

En My little pony baby der kravler og snakker

Fik jeg nævnt smølfer :lol

Legekøkken med mad osv. har hun.

Smølfer? Som sådan nogle små figurer? Tror ikke hun ved hvad en smølf er :D

Lægesæt - tjek!

Kæphest... Hmm! Måske! Vi har bare så meget stort legetøj, og pladsen er trang!

Musik instrumenter.... Tja tjooo... Hvis der findes noget som ikke larmer sindssygt! :D

Sleich dyr har vi masser af.

Papir har vi også.. Inkl. Bøger til tegning. Hun elsker at tegne og male!

Smykker var måske en ide! Hun går en del op i hårpynt efterhånden...

Ej, jeg sys det er svært!

Tak for brainstorm!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi giver en løbecykel til David :) Måske det var noget?

Vi er blevet enige om at cykel bliver til jul... Kan ikke bestemme mig for winther eller løbecykel!

Men ellers tak for ide!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Silke Elia blev virkelig begejstret for sine underbukser hun fik af dagplejen ;)

Vi gav LEGO, puslespil og Hama perler. Ellers er hun meget glad for sin traktor og traktorbog :D

Lego har hun tre skuffer med! :p

Puslespil var en god ide! Og de store perler... Tror bare lige jeg vil ha afprøvet om det har interesse først... Har nemlig nogen!

Tak for ideer!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Legekøkken med mad osv. har hun.

Smølfer? Som sådan nogle små figurer? Tror ikke hun ved hvad en smølf er :D

Lægesæt - tjek!

Kæphest... Hmm! Måske! Vi har bare så meget stort legetøj, og pladsen er trang!

Musik instrumenter.... Tja tjooo... Hvis der findes noget som ikke larmer sindssygt! :D

Sleich dyr har vi masser af.

Papir har vi også.. Inkl. Bøger til tegning. Hun elsker at tegne og male!

Smykker var måske en ide! Hun går en del op i hårpynt efterhånden...

Ej, jeg sys det er svært!

Jeg kan skrive under på lægesættet!

Anna fik en lægekuffert af min mor i foråret med det fineste indhold i træ og vi leger på repeat herhjemme! Din tur, min tur! :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anna fik en lægekuffert af min mor i foråret med det fineste indhold i træ og vi leger på repeat herhjemme! Din tur, min tur! :D

Fedt! Hvor kan man købe det i træ?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh hold kæft mand hvor er hun sød!  :wub  hun bliver da bare verdens bedste storesøster! Mor må være lidt stolt? Og igen stort tillykke søde mette! Håber at det går godt?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sara - er hun interesseret i dukker? For Elin har fået en masse i fødselsdagsgave - to dukker, der kan tåle at komme i vand. + en masse udstyr: badekar eller klapvogn - den er et kæmpe hit, hvor både sovedyr, dukker og lego bliver kørt rundt i.

Vi gav Elin et kasseapparat - hvis du kender den der med de tykke mønter? 

Når legehuset står klart vil jeg også købe nogle stole + havebord til hende - så måske i mangler noget til udenfor??

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder med nu sovende William i armene. Det bliver en lang nat :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder med nu sovende William i armene. Det bliver en lang nat :(

:kram2  :kram2  :kram2  :kram2 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det fundet? Mie havde noget bras og ønskede sig et bedre sæt i fødselsdagsgave, men det er om muligt noget ENDNU være bras - de første 5 ting er faldet fra hinanden <_< legetøjet i et kinder æg er i bedre kvalitet end det her! Men hun elsker det - så vil SÅ gerne finde noget ordentligt. Har overvejet dr. Macstuffins men hader det der lyserøde look.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh hold kæft mand hvor er hun sød!  :wub  hun bliver da bare verdens bedste storesøster! Mor må være lidt stolt? Og igen stort tillykke søde mette! Håber at det går godt?

Jo, mor er pavestolt! :biglove

Og tak søde Tina. Det går nogenlunde, han er begyndt at sutte lidt bedre, så nu venter og håber jeg bare på at mælken snart løber til.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sara - er hun interesseret i dukker? For Elin har fået en masse i fødselsdagsgave - to dukker, der kan tåle at komme i vand. + en masse udstyr: badekar eller klapvogn - den er et kæmpe hit, hvor både sovedyr, dukker og lego bliver kørt rundt i.

Vi gav Elin et kasseapparat - hvis du kender den der med de tykke mønter?

Når legehuset står klart vil jeg også købe nogle stole + havebord til hende - så måske i mangler noget til udenfor??

Hun er jo rigtig gld for sin dukke Max (Rubens baby)

Men måske man skulle skrive dukke + tilbehør på ønskesedlen?

hun fik en pink havestol i sommers, men drømmer om bode/bænke sættet fra little tikes til hende! den er bare dyr!

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.