TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

:yay for en nem putning i går aftes og en god nat uden vi har hørt Marius overhovedet. Det er ikke så tit begge ting lader sig gøre :glad

Del dette indlæg

Lille William er begyndt at udvikle sprog, det SÅ SØDT :kuller

Nu siger han: miiii = min, mig

A deeeet = hvad er det

Mæ = med

Mor :biglove

Naar = far

Oov = hov

Bum

Og miau, muhh, vraaa (løve), uh uh a (abe, med fagter ;) )

Sikke det går ligepludselig :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må de komme til tandlægen når de har svamp i munden?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lasse kan nu udtale sit eget navn. Mor er stolt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih, ELSKER at min far bare er så sød! Vi snakkede her for en uges tid siden om at vi ville ønske os en Vinther 3-hjulet cykel til jul til Aron, og så snakkede jeg med min bonusmor / hans kone her for nogle dage siden, hvor hun fortalte at min far var gået igang med at finde en. Hun fortalte mig så i dag, da jeg ringede og spurgte om hun vil passe på tirsdag i næste uge, at nu er Arons julegave købt, og vi behøver ikke ønske os en 3-hjulet cykel af andre :yay :yay :yay

:yay og :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mie klager lidt over ondt i maven og har bedt os puste på den flere gange! Men hun har stinky prutter så det passer jo nok meget godt at der er lidt mavebøvl. Men jeg er godt nok stolt af at hun har så meget føling med sig selv at hun kan fortælle hvad der er galt!

Hun er bestemt ikke på toppen med mavebøvl, snot i hele kraniet og rød numse, men hun klarer det nu flot! Hun er i noget bedre humør i dag hvor hun rigtig har sunget og bedt mig danse med hende og været på (løbe)cykeltur med Anders.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg orker snart ikke det har putte-helvede mere.

Ida har aldrig sådan været svær at putte. Men den sidste uge har vi var dag brugt 3-4 timer på at putte hende. Og når hun så endelig sover, så vågner hun efter en time eller to og falder ikke til ro, før hun er i vores seng.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ida har aldrig sådan været svær at putte. Men den sidste uge har vi var dag brugt 3-4 timer på at putte hende. Og når hun så endelig sover, så vågner hun efter en time eller to og falder ikke til ro, før hun er i vores seng.

Er det luren der skal skippes???

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det luren der skal skippes???

Har jeg overvejet. Hun sprang den nemlig over mange gange i ferien. Men synes bare det erctidkigtvst luren skal skippes.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Samtale med David i dag, da jeg hentede ham i vuggestuen:

Mig: Kan du gætte hvad vi skal have at spise i dag?

David: LAKS! (Det er hans absolutte livret og vi fik det i går ;) )

Mig: Nej. Vi skal have hjemmelavede burgere.

David: Sovs!

Mig: Vil du gerne have sovs til din burger?

David: JA! (Meget glad)

Mig: Ok, vi får sovs i aften.

Så jeg måtte pænt lave sovs (og lidt pommes fritter) til burgerne - til stor glæde for David :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Falder hun i søvn med det samme inde i jeres seng? For så tænker jeg umiddelbart ikke at det er pga luren, men noget trygheds noget af en art.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Falder hun i søvn med det samme inde i jeres seng? For så tænker jeg umiddelbart ikke at det er pga luren, men noget trygheds noget af en art.

Nogle gange. Men andre gange kan det tage op til en time.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nogle gange. Men andre gange kan det tage op til en time.

Det lyder hvert fald hårdt! Kan hun klare en dag uden lur i vs/dp? (ka ik huske hvad hun går i)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Samtale med David i dag, da jeg hentede ham i vuggestuen:

Mig: Kan du gætte hvad vi skal have at spise i dag?

David: LAKS! (Det er hans absolutte livret og vi fik det i går ;) )

Mig: Nej. Vi skal have hjemmelavede burgere.

David: Sovs!

Mig: Vil du gerne have sovs til din burger?

David: JA! (Meget glad)

Mig: Ok, vi får sovs i aften.

Så jeg måtte pænt lave sovs (og lidt pommes fritter) til burgerne - til stor glæde for David :D

:D Anna siger:"Jeg kan ikke lide sovs. Kun karrysovs" ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har aldrig før hørt Charlie tælle (andet end at sige dooo, dæææ inden han løber om kap med Marlon) men så her i morges, begyndte han at sidde og tælle havregryn som var røget ved siden af tallerknen. "En, to, tre, fire, fem, seks, syv, OTTE" :D

Sejt nok knægt :respekt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder hvert fald hårdt! Kan hun klare en dag uden lur i vs/dp? (ka ik huske hvad hun går i)

Inden det her natteroderi startede, så sov hun max en time i Dp. Men her mens natteroderiet har stået på. Så sover hun ofte tre timer.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Inden det her natteroderi startede, så sov hun max en time i Dp. Men her mens natteroderiet har stået på. Så sover hun ofte tre timer.

Ja okay. Så er det lidt en ond cirkel, for nu er hun jo træt om dagen og sover lang lur så..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja okay. Så er det lidt en ond cirkel, for nu er hun jo træt om dagen og sover lang lur så..

Ja præcis. Så ved ikke om vi måske skulle prøv at vække hende til lur.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja præcis. Så ved ikke om vi måske skulle prøv at vække hende til lur.

Det er da et forsøg værd. Hun får mere ud af at være vågen om dagen hvert fald ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har aldrig før hørt Charlie tælle (andet end at sige dooo, dæææ inden han løber om kap med Marlon) men så her i morges, begyndte han at sidde og tælle havregryn som var røget ved siden af tallerknen. "En, to, tre, fire, fem, seks, syv, OTTE" :D

Sejt nok knægt :respekt

Hvor er han god :glad Her er vi heldige hvis Marius for 6 og 7 med :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pixie er begyndt at skrige når jeg afleverer om morgenen. Hun klamrer sig til mig og græder. Men dp siger at det holder op med det samme de kommer ind til de andre. Så håber virkelig det er en fase.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da et forsøg værd. Hun får mere ud af at være vågen om dagen hvert fald ;)

Ja og mor og far kan sove om natten ;) der er ikke meget overskud til pb2 med det natteroderi

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er han god :glad Her er vi heldige hvis Marius for 6 og 7 med :D

Ha ha Mie tæller stadig "1,2,3,nu,4,5" ej det er blevet bedre, men vi når vist kun 6 på en god dag!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha Mie tæller stadig "1,2,3,nu,4,5" ej det er blevet bedre, men vi når vist kun 6 på en god dag!

Gav vide om vi forældre tit siger 1, 2, 3, nu! Haha!

Anabella kan tælle til 10. Det startede i sidste uge og nu tæller hun ALT! Mest sine fingre.. Og ting der ikke er 10 af, tæller hun også til 10 :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Silas har aldrig været glad for at blive afleveret i VS, men de sidste 3 dage, har han været glad, og løbet fra mig så snart skoene var kommet af, for så at løbe hen i armene på en af pædagogerne :loveshower  Lidt hårdt at han ikke har tid til at sige farvel  til sin moar, men SÅ dejligt at han vil være der nu og så endda på den måde :yay håber det fortsætter!!!!

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.