TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

13 mdr og 89 cm??!! S er 87 nu :O

Hmm... Det er nok mig der tager fejl. Måske det var 89 ved 2 år :D

Del dette indlæg

Jeg har slet ikke overvejet termostøvler. Sidste år havde AB kun vinterstøvler og aldrig våde fødder.

:ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

S får også kun vinterstøvler. Vi havde aldrig problemer med våde/kolde fødder sidste år.

Del dette indlæg

Annonce ♥

S får også kun vinterstøvler. Vi havde aldrig problemer med våde/kolde fødder sidste år.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm... Det er nok mig der tager fejl. Måske det var 89 ved 2 år :D

Det andet lyder i hvert fald HELT VILDT :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anna sov 20.30 og er lige vågnet 07.30?! :blink :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har aldrig haft termostøvler til Ronja og vi har aldrig haft problemer med våde eller kolde fødder. Vi har til gengæld ofret pengene og købt Ecco støvler som har det der gotex der gør at de også er vandtætte.

Jeg havde det på samme måde som dig BBM da vi skulle købe første gang. Jeg troede også termostøvler var nødvendige indtil manden spurgte hvorfor og jeg ikke kunne komme med en god grund ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay, måske skal vi prøve bare at starte med vinterstøvlerne og så se om vi savner termostøvler :)

Det er i øvrigt disse, jeg har kig på:

http://bundgaard.dk/vinterstovler/tokker-navy

Bundgaard har nemlig siddet supergodt på hans fod lige siden han begyndte at gå, så dem er jeg lidt hooked på (de skal selvfølgelig prøves på, og det er jo egentlig slet heller ikke endnu, men altså :))

Tror I de kan overflødiggøre termostøvler? (Bundgaard har jo også termostøvler...)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay, måske skal vi prøve bare at starte med vinterstøvlerne og så se om vi savner termostøvler :)

Det er i øvrigt disse, jeg har kig på:

http://bundgaard.dk/vinterstovler/tokker-navy

Bundgaard har nemlig siddet supergodt på hans fod lige siden han begyndte at gå, så dem er jeg lidt hooked på (de skal selvfølgelig prøves på, og det er jo egentlig slet heller ikke endnu, men altså :))

Tror I de kan overflødiggøre termostøvler? (Bundgaard har jo også termostøvler...)

Det handler bare om at imprægnere dem godt og vedvarende. Jeg gør 2 gange inden brug med læderfedt og en gang spray og 2 gange om måneden derefter med Silke Elia læder.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det handler bare om at imprægnere dem godt og vedvarende. Jeg gør 2 gange inden brug med læderfedt og en gang spray og 2 gange om måneden derefter med Silke Elia læder.

Okay det må jeg huske :) Jeg har ikke før imprægneret noget af Mars fodtøj, men jeg har godt tænkt, at det måske nok ville være en god idé her til vinter :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm okay :chin: Sidste år havde vi nemlig både vinterstøvler og termostøvler og jeg husker det faktisk som om at det var lidt små tilfældigt hvad for noget af det, han fik på :rolleyes Og nu har jeg forelsket mig i en vinterstøvle, som er liiiidt pebret, så jeg lurer lidt på, om termostøvlerne er nødvendige. Men omvendt vil jeg jo ikke have, at han pludselig får våde fødder eller noget :unsure Men måske har jeg bare lidt svært ved at gennemskue, hvad termostøvler er til... Fordi en vinterstøvle burde da også være vandtæt, tænker jeg :unsure

Men I andre har kun vinterstøvler så?

Termostøvler er ok som "ekstra" hvis nu vinterstøvlerne er blevet pladder våde eller mudrede og så er de meget lettere at få på så hvis man tænker selvhjulpenhed er de rigtig gode. MEN de er altså bare ikke de bedste for fødderne!

Så hvis jeg falder over et rigtig godt tilbud så tror jeg godt jeg kunne finde på at købe termoer, men det står ikke højest på prioriterings listen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nåh det ser hyggeligt ud  :loveshower

Og fantastisk med Ander Nas :P

Haha, ja, jeg synes at det var så sjovt, at jeg lige blev nødt til at dele det med jer... 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay det må jeg huske :) Jeg har ikke før imprægneret noget af Mars fodtøj, men jeg har godt tænkt, at det måske nok ville være en god idé her til vinter :)

Det skal du endelig gøre - især med lædersko. Mine egne Ecco får bare spray.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ida vågnede igen i nat skrivende omkring klokken halv tre. Så endnu en nat med samsovning.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har slet ikke overvejet termostøvler. Sidste år havde AB kun vinterstøvler og aldrig våde fødder.

:ditto Jeg sørgede bare for at imprægnere hendes vinterstøvler med det der spray.

Ok, det er lidt mere end hvad jeg har haft gjort - jeg har bare imprægneret med spray og så gjort det jævnligt 1-2 gange om måneden eller efter de havde været meget våde. Men det lyder som en god ide hvad du gør, hvis man vil være helt sikker.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm... Måske jeg bare skal prøve at være bedre til at imprægnere de der vinterstøvler?? Jeg var bare så træt af at have givet mange penge for noget som ikke duede ordentligt :chin:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Imprenering er et must! :)

vi har i dag brugt noget af formiddagen sammen med en fotograf for at få taget billeder af Luna!

lokation: Ejstrup søerne... tror de er blevet skide gode! Jeg glæder mig så meget til at se dem i morgen, hvor jeg kan bruge mit login :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er vi ved at gøre klar til at holde fødselsdag for Lucas :) Tænk engang, min lille dreng bliver 2 år i dag :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke til Lucas :hurra :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er vi ved at gøre klar til at holde fødselsdag for Lucas :) Tænk engang, min lille dreng bliver 2 år i dag :wub

STORT TILLYKKE med dejlige Lucas!  :hurra  :hurra  

Håber at I får en fantastisk dag!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke :hurra

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har været i svømmehallen idag og vores lille vandhund hopper selv i fra kanten nu :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med Lucas! :glad :hurra

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med Lucas :hurra

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med Lucas, ja tiden går alt for hurtigt, 2 år, hvor blev de små babyer af :balloons men det er også dejligt at se dem udvikle sig og blive større :)

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.