TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Ih altså! De sidste 3 dage er Anna vågnet kl. 05.50. I dag er det vigtigt vi kommer ud af døren til bestemt tid og jeg skal også pakke bilen, så i dag sover hun selvfølgelig stadig! <_< :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih altså! De sidste 3 dage er Anna vågnet kl. 05.50. I dag er det vigtigt vi kommer ud af døren til bestemt tid og jeg skal også pakke bilen, så i dag sover hun selvfølgelig stadig! <_< :rolleyes

Typisk :rolleyes

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhh.. Ja, dagens mest overflødige oplysning, måske et held, men må bare fortælle nogle, at M. Har lavet nr. 2 på potte for 2. Gang i denne uge :O :yay :blink Hun er så interesseret i potten og har alle dage været en lille hys dame når det kommer til beskidte bleer ;)

Min store pige- på 15 mdr. :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste dag i DP inden DP holder ferie og Marius skal i gæsteflyveren i næste uge. Bliver spændende hvad han siger til det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhh.. Ja, dagens mest overflødige oplysning, måske et held, men må bare fortælle nogle, at M. Har lavet nr. 2 på potte for 2. Gang i denne uge :O :yay :blink Hun er så interesseret i potten og har alle dage været en lille hys dame når det kommer til beskidte bleer ;)

Min store pige- på 15 mdr. :wub

Det er da flot. Jeg kan kun få Marius til at sidde på potten 2 min af gangen og så har han ikke tid mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt med 5 minutters putning!!

Anabella drømmer også meget for tiden.. Og vågner ofte grædende op. Jeg håber det er fase!

her kommer der bare et langt hyyyyyl i søvne, og så kommer der ikke mere.... Så gik "forgæves" flere gange i går!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ kom reaktionen på gårsdagens hele dagplejedag (8-16)

Ked Luna, der ikke rigtig vidste hvad hun ville her til morgen!

så vil hun op.... Og så vil hun ikke lige alligevel.

så vil hun spise.... Og så alligevel ikke!

så så hun en pære i frugtskålen, som hun tydeligvis gerne ville have, men vil ikke i højstolen!

puuuuh! Kaster sig rundt og basker med armene og dybt frustreret!

til sidst fandt jeg sut og klud! Så sad vi tæt i 10 min og snak kede og krammede.... Det hjalp!

Glad datter igen afleveret hos Alice, ingen gråd, kun glad pige! Heldigvis!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dicte vågnede kl 6, hvor far tog hende med ind i vores seng. Så lå hun og nussede mig i håret mens vi vågnede :wub Dejlig start på dagen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan bedre forstå at Maliva har været lidt ked af at skulle i dagpleje hele ugen.

Dp har haft gæstebarn som er meget voldsom, slår osv. I dag er sidste dag med barnet, så jeg håber at Maliva bliver glad for dp efter mandag igen.

Årha... selv dp glædede sig til at komme af med barnet igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk morgen. Anna vågnede kl. 06.45 hvor både Søren og jeg var vågne, hvilket hun synes var meget mærkeligt :D

Hun sad lidt i sengen hos mig og Søren sagde han nok skulle aflevere hende, så jeg kunne komme på arbejde i ordentlig tid. Så tog vi tøj på og spiste morgenmad og Anna var bare så glad.

Jeg kørte kl. 07.40 og kl. 08.35 skrev Søren, at han lige havde afleveret hende glad og tilpas i VS. Han havde besluttet at arbejde hjemme, så de var gået forbi Super Best på vej i VS og havde siddet på en bænk udenfor med kaffe og bolle og kigget på folk. Det elsker Anna og der var flere der havde kommenteret, at det så vildt hyggeligt ud :)

Min søde Søren, der er sådan en god og kærlig far og min store pige. Min dejlige familie :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en DEJLIG dag :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk morgen. Anna vågnede kl. 06.45 hvor både Søren og jeg var vågne, hvilket hun synes var meget mærkeligt :D

Hun sad lidt i sengen hos mig og Søren sagde han nok skulle aflevere hende, så jeg kunne komme på arbejde i ordentlig tid. Så tog vi tøj på og spiste morgenmad og Anna var bare så glad.

Jeg kørte kl. 07.40 og kl. 08.35 skrev Søren, at han lige havde afleveret hende glad og tilpas i VS. Han havde besluttet at arbejde hjemme, så de var gået forbi Super Best på vej i VS og havde siddet på en bænk udenfor med kaffe og bolle og kigget på folk. Det elsker Anna og der var flere der havde kommenteret, at det så vildt hyggeligt ud :)

Min søde Søren, der er sådan en god og kærlig far og min store pige. Min dejlige familie :biglove

Nårh :biglove Det lyder virkelig dejligt!

Der er heller ikke noget der varmer mit hjerte mere end når far og Dicte er sammen, og de bare ser så glade ud begge to

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk morgen. Anna vågnede kl. 06.45 hvor både Søren og jeg var vågne, hvilket hun synes var meget mærkeligt :D

Hun sad lidt i sengen hos mig og Søren sagde han nok skulle aflevere hende, så jeg kunne komme på arbejde i ordentlig tid. Så tog vi tøj på og spiste morgenmad og Anna var bare så glad.

Jeg kørte kl. 07.40 og kl. 08.35 skrev Søren, at han lige havde afleveret hende glad og tilpas i VS. Han havde besluttet at arbejde hjemme, så de var gået forbi Super Best på vej i VS og havde siddet på en bænk udenfor med kaffe og bolle og kigget på folk. Det elsker Anna og der var flere der havde kommenteret, at det så vildt hyggeligt ud :)

Min søde Søren, der er sådan en god og kærlig far og min store pige. Min dejlige familie :biglove

 

Årh Susanne.... Bliver helt glad indeni over det indlæg :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhh.. Ja, dagens mest overflødige oplysning, måske et held, men må bare fortælle nogle, at M. Har lavet nr. 2 på potte for 2. Gang i denne uge :O :yay :blink Hun er så interesseret i potten og har alle dage været en lille hys dame når det kommer til beskidte bleer ;)

Min store pige- på 15 mdr. :wub

Åh hvor er hun dygtig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

havde den hyggeligste eftermiddag i går med Simon og min mor i tivoli.  

 

Simon nød det rigtg og fik en ballon af mormor, som han ville have med i seng.

 

Jeg blev totalt ladet op og det gjorde næsten ikke noget at det kun var en halv fridag pga. et møde på arbejdet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der bestilt 15 mdr vaccine til Marius. Og det var min ynglingssygeplejerske der sad bag røret (hende der hjalp mig med at tabe mig) så vi fik en god snak, selvom jeg kunne høre telefonerne bimle. Det er bare skønt at hun altid har tid til mig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh Susanne.... Bliver helt glad indeni over det indlæg :wub

Har det helt på samme måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en vellykket dag i Gæstedagpleje! Og hun sov sq da jeg kom KL 14.05.... Jeg måtte vække hende KL. 14.27.... Hun har sovet i 2!!! Timer i dag! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh Susanne.... Bliver helt glad indeni over det indlæg :wub

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh Susanne.... Bliver helt glad indeni over det indlæg :wub

Det samme gør jeg :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fredag eftermiddag med familien er et vidunderligt tidspunkt på ugen!!! Så mangler vi bare at indføre fredags kaffe og noget lækkert så er det perfekt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savlebaby.dk!! Jeg tror vi har flere tænder på vej nu. De virker endnu ikke til at gøre ondt, så det er fint! Dog er der også lige kommet en snotnæse forbi.. Mon det har en sammenhæng, hmm..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fredag eftermiddag med familien er et vidunderligt tidspunkt på ugen!!! Så mangler vi bare at indføre fredags kaffe og noget lækkert så er det perfekt!

Hørt hørt  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Marius klar til der forhåbentlig kommer sne :p

2ngsfao.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lasse tog selv sin jakke af i dag og bagefter satte han sig ned for nu sku vi ha skoene af (her måtte jeg lige hjælpe lidt).

Tydeligt at se at han har hygget med sin morfar i dag efter han blev hentet af ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.