TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Ha ha elin sidder og ser Disney sjov og udbryder lige pludselig da der kommer Anders and "det er ander nas!!"

Det lød bare så sjovt... Hmm man sku nok have været der...g5iZEbN.jpg

Det gør C også :D "mor mor det er Andernas"

Del dette indlæg

Det gør C også :D "mor mor det er Andernas"

Haha hvor er det sjovt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha elin sidder og ser Disney sjov og udbryder lige pludselig da der kommer Anders and "det er ander nas!!"

Det lød bare så sjovt... Hmm man sku nok have været der...

g5iZEbN.jpg

Ander nas :D

Det ser ellers hyggeligt ud :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes til gengæld, det er sjovt at høre Valdemar en time efter putning udbryder:

"Traktor! ... Pizza! ... Jaaaaaa!" :lol :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

William puttede sig uden en lyd, uden at rejse sig, uden at smide Muhle og sut ud. Der er en første gang for alting, jeg håber bare det bliver en vane.

Del dette indlæg

Annonce ♥

William puttede sig uden en lyd, uden at rejse sig, uden at smide Muhle og sut ud. Der er en første gang for alting, jeg håber bare det bliver en vane.

Fantastisk :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes til gengæld, det er sjovt at høre Valdemar en time efter putning udbryder:

"Traktor! ... Pizza! ... Jaaaaaa!" :lol :wub

Hahaha!! 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh det var da fantastisk Stephi ....! Gid det må blive en vane

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lovely! :glad :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er enige om at termostøvler er til sne, og vinterstøvler er til kolde dage uden (en masse leg og tumleri i) sne. Right? :help

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er enige om at termostøvler er til sne, og vinterstøvler er til kolde dage uden (en masse leg og tumleri i) sne. Right? :help

Altså termostøvlerne er jo bare gummistøvler med for - ingen støtte eller noget. Jeg regner med at S skal bruge sine vinterstøvler. Termostøvlerne tænker jeg er gode i tøvejr?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jooo, meeeen... Man kan godt overleve uden termostøvler. Det er der da mange der gør.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anna var 89 cm ved 13 mdr. ;)

13 mdr og 89 cm??!! S er 87 nu :O

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville bruge vinterstøvler hele vinteren, specielt når der er sne, og termostøvler til regnfulde kolde dage, men altså ikke ved minusgrader. Så varme vil jeg ikke mene de er.

Men jeg har nu aldrig brugt termostøvler, har altid haft nok i vinterstøvler.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm okay :chin: Sidste år havde vi nemlig både vinterstøvler og termostøvler og jeg husker det faktisk som om at det var lidt små tilfældigt hvad for noget af det, han fik på :rolleyes Og nu har jeg forelsket mig i en vinterstøvle, som er liiiidt pebret, så jeg lurer lidt på, om termostøvlerne er nødvendige. Men omvendt vil jeg jo ikke have, at han pludselig får våde fødder eller noget :unsure Men måske har jeg bare lidt svært ved at gennemskue, hvad termostøvler er til... Fordi en vinterstøvle burde da også være vandtæt, tænker jeg :unsure

Men I andre har kun vinterstøvler så?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Termostøvler er efter min mening unødvendige. De er tunge, giver ingen støtte. Men mange børnehavebørn synes de er fantastiske fordi de er nemme at komme i selv ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Silke Elia får kun vinterstøvler ja :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Termostøvler er efter min mening unødvendige. De er tunge, giver ingen støtte. Men mange børnehavebørn synes de er fantastiske fordi de er nemme at komme i selv ;)

Good to know! Han skal ikke mangle noget, men hvis vinterstøvler alligevel er bedre, så er der jo ingen grund til at fyre penge efter termostøvler også :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Luna får et par praktiske vinterstøvler til leg i DP og så overvejer jeg et par til tur frem og tilbage + lidt pænere brug. Det havde hun sidste år og det fungerede super godt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

13 mdr og 89 cm??!! S er 87 nu :O

M. Var 91 cm ved 2 år og 11 dage :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Good to know! Han skal ikke mangle noget, men hvis vinterstøvler alligevel er bedre, så er der jo ingen grund til at fyre penge efter termostøvler også :D

Herhjemme er vi så helt omvendt... Drengene havde lækre vinterstøvler sidste år, men jeg købte termostøvler til dem midt på sæsonen, fordi de altid fik våde strømper når der var sne/sjap.... Termostøvlerne holdt fødderne dejligt varme og tørre :) (og ellers kan man vel give en ekstra uldsok på?)

Kristian og jeg har begge meget ukomplicerede fødder, på trods af træsko og termostøvler i barndommen, så jeg satser på vi har stærk fod-dna i familien ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Herhjemme er vi så helt omvendt... Drengene havde lækre vinterstøvler sidste år, men jeg købte termostøvler til dem midt på sæsonen, fordi de altid fik våde strømper når der var sne/sjap.... Termostøvlerne holdt fødderne dejligt varme og tørre :) (og ellers kan man vel give en ekstra uldsok på?)

Kristian og jeg har begge meget ukomplicerede fødder, på trods af træsko og termostøvler i barndommen, så jeg satser på vi har stærk fod-dna i familien ;)

Jamen det giver jo også god mening :chin: Jeg har så mega bæ-fødder, for at sige det lige ud, så jeg er måske lidt hys med fodtøj til Mar. Jeg er bare ikke så klog på området, kan jeg mærke :help

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lød bare så sjovt... Hmm man sku nok have været der...

g5iZEbN.jpg

Nåh det ser hyggeligt ud  :loveshower

Og fantastisk med Ander Nas :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fantastisk  :loveshower

Krydser fingre for at det er begyndelsen på en ny vane  :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har slet ikke overvejet termostøvler. Sidste år havde AB kun vinterstøvler og aldrig våde fødder.

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.