TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Mie kalder også "AAAANSEEER" men siger ellers far :) hvis vi spørger "hvad hedder far?" Siger hun "Anser" mens mor hedder "mor" - selvom hun ved jeg hedder Maja.

Anders er heller ikke fan af at blive kaldt "Anser" men så siger vi bare "far - du skal kalde på far" og så skifter hun.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har Cassandra sovet første nat i sin nye seng. Hun var ellevild da den stod fuldt klar, hun skyndte sig op i den og sagde meget højt, wow den er SEJ :)

Det tog lidt længere tid at falde til ro og kl 2.30 i nat stod hun op og gik ud af værelset og stod og græd. Hun skulle lige hjælpes ind igen, men har ellers sovet ok.

Så umiddelbart en succes, men hun skal lige vende sig til den.

Sejt gået!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhhh. William faldt ned fra triptrap stolen da vi spise frokost og landede med panden først ned i gulvet. Lægen ville gerne se ham, så vi cyklede derover og fik afvide at det godt kunne se ud som en mild hjernerystelse :(

Han måtte gerne komme ud i barnevognen til lur, men jeg skal vække ham efter en time for at se efter reaktion. Også i nat skal vi vække ham en gang i timen. Og så holde øje med generel opførsel den næste uge!

Shit et chok altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhhh. William faldt ned fra triptrap stolen da vi spise frokost og landede med panden først ned i gulvet. Lægen ville gerne se ham, så vi cyklede derover og fik afvide at det godt kunne se ud som en mild hjernerystelse :(

Han måtte gerne komme ud i barnevognen til lur, men jeg skal vække ham efter en time for at se efter reaktion. Også i nat skal vi vække ham en gang i timen. Og så holde øje med generel opførsel den næste uge!

Shit et chok altså!

Åh nej altså, stakkels lille mand :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhhh. William faldt ned fra triptrap stolen da vi spise frokost og landede med panden først ned i gulvet. Lægen ville gerne se ham, så vi cyklede derover og fik afvide at det godt kunne se ud som en mild hjernerystelse :(

Han måtte gerne komme ud i barnevognen til lur, men jeg skal vække ham efter en time for at se efter reaktion. Også i nat skal vi vække ham en gang i timen. Og så holde øje med generel opførsel den næste uge!

Shit et chok altså!

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhhh. William faldt ned fra triptrap stolen da vi spise frokost og landede med panden først ned i gulvet. Lægen ville gerne se ham, så vi cyklede derover og fik afvide at det godt kunne se ud som en mild hjernerystelse :(

Han måtte gerne komme ud i barnevognen til lur, men jeg skal vække ham efter en time for at se efter reaktion. Også i nat skal vi vække ham en gang i timen. Og så holde øje med generel opførsel den næste uge!

Shit et chok altså!

Puha, stakkels William og stakkels mor :kram2 Håber resten og dagen og natten forløber helt som det skal :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lasse kalder også sin far ved navn, når han råber efter ham. Men han siger også far. Tror det er helt normalt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhhh. William faldt ned fra triptrap stolen da vi spise frokost og landede med panden først ned i gulvet. Lægen ville gerne se ham, så vi cyklede derover og fik afvide at det godt kunne se ud som en mild hjernerystelse :(

Han måtte gerne komme ud i barnevognen til lur, men jeg skal vække ham efter en time for at se efter reaktion. Også i nat skal vi vække ham en gang i timen. Og så holde øje med generel opførsel den næste uge!

Shit et chok altså!

Åh lille mand altså :kram håber han slipper for gener!!!

Og :kram til dig håber du er ok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram Mette, Mette, Sofie og Maja :kram2

Det var noget af et slag :( Han har sovet lige siden (jeg har prikket til ham og han reagerer fint), jeg håber virkelig vi slipper ved chokket og der ikke bliver mere.

Jeg er ok, tak :) Jeg har lidt svært ved at slappe af her mens han sover, men det er jo klart nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram Puh en oplevelse! Godt at I fik ringet til lægen, selvom jeg nok heller ikke ville få sovet den næste uge fordi jeg konstant havde brug for at se ham trække vejret... :kram :kram

Jeg plejer at være dårlig til at få ringet til lægen når det angår mig, men jeg tør simpelthen ikke tage nogle chancer når det angår William.

Han sov 3 timer til lur, og jeg kunne slet ikke finde ro :(

t2YU1FH.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg plejer at være dårlig til at få ringet til lægen når det angår mig, men jeg tør simpelthen ikke tage nogle chancer når det angår William.

Han sov 3 timer til lur, og jeg kunne slet ikke finde ro :(

t2YU1FH.jpg

Årh bette mand, sikke en bule :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valdemar hopper :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er det svært for Lucas at starte i vs efter 4 ugers sommerferie :( Jeg skal heldigvis først starte i skole om 2 uger, og jeg har bevidst valgt at have 2 uger til at køre ham ind påny, fordi jeg vidste at det nok ville blive svært for ham. I går gik det SÅ godt med at aflevere, og jeg gik glad derfra med en god følelse i maven. Jeg havde sagt de gerne måtte ringe når han vågnede, så han kunne få en kort dag. 11.30 ringede de så og sagde at han havde grædt stort set hele formiddagen, og de havde forsøgt at få ham til at sove i 3 kvarter, men havde været nødt til at tage ham op igen fordi han var ked af det :( Øv hvor er det altså hårdt! Nu har jeg så lige afleveret en grædende dreng, og aftalt at de ringer til mig hvis det ikke går. De giver det lige en chance, men han skal ikke græde lige så længe som i går - så hellere starte langsomt op, jeg har jo heldigvis 2 uger til det.

Han elsker ellers sin vs, men efter ferier eller mange fridage er det bare så svært for ham at komme tilbage..

 

Åh det lyder hårdt Sofie... Det er træls at det skal være så svært for ham at komme tilbage. Men så er det godt at du har så god tid til at køre ham ind....  :kram  :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valdemar hopper :biglove

Haha, det gør Bella også. Og hun er smadret af grin hver gang :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodor har tisset på potten! :o :glad :D :loveshower :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodor har tisset på potten! :o :glad :D :loveshower :yay

Hvor er han sej! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodor har tisset på potten! :o :glad :D :loveshower :yay

Yeah! Seje Theodor!!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det gør Bella også. Og hun er smadret af grin hver gang :D

Valdemar griner også :D Total sødt at se på, især når hoppet mislykkes så den ene fod løfter sig før den anden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol

David ligger i sin seng og skændes med sig selv :blink

Han råber skiftevis "NEJ" og "JO" meget overbevisende :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay for en god putning. I aften slap jeg for at sidde en time og kukkelurer nede ved ham. Så håber jeg bare han sover hele natten, så han er frisk og glad imorgen, når vi skal fejre 2 års fødselsdag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begynder at fornemme, hvordan det bliver at have en teenagepige i huset.

Cassandra er begyndt, når hun bliver fornærmet over et eller ande, stort som småt. Så står hun med armene i siden, igår overfor Sebastian med en medfølgende trampende fod i jorden. Så kommer pegefingeren frem og så bliver der skældt ud.

Derefter marcherer hun op på sit værelse og forsøger at smække døren. Der er dog ikke så meget kraft bag, så smækket udebliver.

Igår fik hun døren skrabet henover foden da hun prøvede at lukke den, så skulle jeg lige puste og så huskede hun at hun var så og jeg blev smidt ud og døren lukket.

Jeg forsøger ikke at give hende specielt opmærksomhed på det. Men små griner nu lidt for mig selv, over teenage nykkerne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih min dejlige pige er fantastisk!!! Ligger total skidt på sofaen da de kommer hjem fra bedstemor og bedstefar. Hun kommer ind og ligger sig ved siden af mig kigger mig i øjnene og siger "hva så mor?" Lille skat :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay Så har vi påbegyndt projekt fald-selv-i-søvn - det tog 45 minutter, men det lykkedes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begynder at fornemme, hvordan det bliver at have en teenagepige i huset.

Cassandra er begyndt, når hun bliver fornærmet over et eller ande, stort som småt. Så står hun med armene i siden, igår overfor Sebastian med en medfølgende trampende fod i jorden. Så kommer pegefingeren frem og så bliver der skældt ud.

Derefter marcherer hun op på sit værelse og forsøger at smække døren. Der er dog ikke så meget kraft bag, så smækket udebliver.

Igår fik hun døren skrabet henover foden da hun prøvede at lukke den, så skulle jeg lige puste og så huskede hun at hun var så og jeg blev smidt ud og døren lukket.

Jeg forsøger ikke at give hende specielt opmærksomhed på det. Men små griner nu lidt for mig selv, over teenage nykkerne ;)

Hahaha, hvor er hun herlig! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Marius :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.