TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Marius drøner stadig til tider rundt med hans gåvogn. Både skubbende og siddende. Og han bliver 2 lige om lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Anabella bruger også stadig gåvogn og alt der kan skubbes faktisk.. Hun nærmer sig også de 2 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja er snart 3 og synes stadig hendes klapvogn er et hit ;) nu har det bare ændret karakter så hun går tur med dukkerne i den og ikke bare styrter rundt med den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valdemar bruger dem også stadig. Løber rundt (og bliver rimelig rambuk agtig, hvis man ikke får bremset ham lidt :rolleyes) med sin gå-giraf, og går mange ture med bamser/dukken i klapvognen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Afleverede en glad dreng hos dp efter 4 ugers ferie. Han trængte også til at komme tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille tonser også rundt med brio gå vogn og dukkevogn og hun er 2 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M. Er også stadig ret glad for hendes gåvogn og også hende dukkevogn :) Vi har talt om at fjerne gåvognen, men det bliver brugt til lidt af hvert, så venter lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe bliver det ved med at være sjovt at skubbe rundt med gå-vogne (og alt andet) efter ungerne er begyndt at gå???

Aron har nu gået sådan helt alene og stabilt i snart 2 uger, men han vaaaaader huset tyndt med Majas legetøjsklapvogn, går også flere gange om ugen rundt med sin Brio gå-vogn, en plastik fantastik gåvogn - og lige før var han på tur med vores sko-stativ :o :lol :lol

Han går fint og alene og alt muligt! Han kravler kun hvis han er på noget terræn som er FOR ustabilt og han er faldet det samme sted 10 gange, og kravler så bare et par meter, og så op og gå. (Da vi var på camping lå vi på en skråning. Det sammen med et vulket camping-gulv var en udfordring :lol)

Det er jo leg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cassandra var også længe glad for sin gåvogn. Men her efter hun er blevet 2 år, så blev det mindre og mindre og vi har nu sat den væk her for et par uger siden. Hendes barnevogn bliver dog brugt meget flittigt, der bliver passet godt på dukkerne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William ELSKER gåvognen, det er nok hans mest brugte leg. Og hvis han kan gå under noget, så er han lykkelig. Fx løøøøber han under spisebordet så moren får dårlige nerver (drengen er jo meget højere end bordet), under mors eller fars ben er også fedt.

Han bruger også gerne: sin scooter, klapvogn, barnevogn, vasketøjskurv, legokasse og på biblioteket er der en lille dukkevogn som han elsker.

PS: han går selv. Det andet et jo bare en leg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja har længe været interesseret i vores navler. Og nu har hun så også fået interesse for de ædlere dele ;) så da manden her til aften ligger på sofaen i tights og t-shirt får Maja øje på pungen, klemmer lidt på den og spørger "hvad er det far?" Manden skjuler et grin og svarer, at det er hans tissemand. Et halvt minut senere vender Maja tilbage for at kigge, manden har i mellemtiden trukket t-shirten godt ned. Så Maja spørger "hvor er tissemand henne far?" Manden svarer "den er væk" Maja kommer derefter hen til mig og spørger "hvor er din tissemand mor?" :lol behøver jeg sige at manden oh jeg udvekslede nogle skæve smil til hinanden :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jo, og han må skam hjertens gerne slide gulvtæppet tyndt med diverse vogne :lol Han nyder det jo tydeligvis sådan som han ævler mens han gør det, kun afbrudt af sporadiske stop hvor han råber "SE!" og peger på et eller andet :lol

Det var mere nysgerrighed om fascinationen af at skubbe rundt med ting sådan blev ved :lol

Det kan du vist godt regne med et par år endnu :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja har længe været interesseret i vores navler. Og nu har hun så også fået interesse for de ædlere dele ;) så da manden her til aften ligger på sofaen i tights og t-shirt får Maja øje på pungen, klemmer lidt på den og spørger "hvad er det far?" Manden skjuler et grin og svarer, at det er hans tissemand. Et halvt minut senere vender Maja tilbage for at kigge, manden har i mellemtiden trukket t-shirten godt ned. Så Maja spørger "hvor er tissemand henne far?" Manden svarer "den er væk" Maja kommer derefter hen til mig og spørger "hvor er din tissemand mor?" :lol behøver jeg sige at manden oh jeg udvekslede nogle skæve smil til hinanden :haha

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias var næsten 3 timer om at falde i søvn i dag. Tror måske det er varmen der driller ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja har længe været interesseret i vores navler. Og nu har hun så også fået interesse for de ædlere dele ;) så da manden her til aften ligger på sofaen i tights og t-shirt får Maja øje på pungen, klemmer lidt på den og spørger "hvad er det far?" Manden skjuler et grin og svarer, at det er hans tissemand. Et halvt minut senere vender Maja tilbage for at kigge, manden har i mellemtiden trukket t-shirten godt ned. Så Maja spørger "hvor er tissemand henne far?" Manden svarer "den er væk" Maja kommer derefter hen til mig og spørger "hvor er din tissemand mor?" :lol behøver jeg sige at manden oh jeg udvekslede nogle skæve smil til hinanden :haha

:lolhit :D

Åhhh.. Maja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag skal vi på stranden med onde Nis(onkel Niels) Ida elsker bare hendes onde Nis så det skal nok blive godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fatter ikke hvordan det skete men Mie sover til kl 9 hver morgen her i ferien :huh :blink :7himmel eller det vil sige VI vækker hende kl 9 for hendes rytme rykker op mod 2 timer og det er liiiidt for meget (og ekstremt upraktisk). Nu er eftermiddagsluren det eneste der tager lidt tid men det er ligemeget når hun stadig falder i søvn mellem 20 og 21 PRÆCIS som hun plejer! Det er åbenbart bare hårdt at holde ferie!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde også overvejet at bestille et besøg af en af dem på værelset, men jeg tænkte at hvis han nu alligevel ikk syntes de var sjove, eller hvis han var bange for dem, så var det jo træls, men jeg fortryder det virkelig, for det ville bare have været et KÆMPE hit! Nu håber jeg bare snart bamserne kommer med posten, så han kan kramme dem :wub

Men det er bestemt ikke sidste gang vi vælger et sunwing hotel med Lollo og Bernie - det var virkelig alle pengene værd! Og næste gang må det blive med et besøg af Lollo eller Bernie i lejligheden! :)

 

Vi bestilte heller ikke besøg hjemmefra af samme årsag, men vi kunne gøre det i receptionen på hotellet efter ankomst, når vi lige havde set hvad hun sagde til dem.

Bamserne købte vi også i minisupermarkedet på hotellet inden hjemrejsen.

Ved ikke om det bare var specielt ved vores hotel eller om det er muligt på alle Sun wing hoteller.

 

Hvor længe bliver det ved med at være sjovt at skubbe rundt med gå-vogne (og alt andet) efter ungerne er begyndt at gå???

 

Aron har nu gået sådan helt alene og stabilt i snart 2 uger, men han vaaaaader huset tyndt med Majas legetøjsklapvogn, går også flere gange om ugen rundt med sin Brio gå-vogn, en plastik fantastik gåvogn - og lige før var han på tur med vores sko-stativ :o :lol :lol

 

Han går fint og alene og alt muligt! Han kravler kun hvis han er på noget terræn som er FOR ustabilt og han er faldet det samme sted 10 gange, og kravler så bare et par meter, og så op og gå.  (Da vi var på camping lå vi på en skråning. Det sammen med et vulket camping-gulv var en udfordring :lol)

Lise elsker også stadig at skubbe rundt med ALT i en alder af nu 2 1/2 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en dag som i dag, hvor jeg virkelig er skruk så det batter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille skal klippes, også skal vi ellers bare hyyyyygge og nyde vores sidste uges ferie sammen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder lige nu i haven efter vi har spist aftensmad og nyder synet af Ronja og Jonas der leger sammen mens Liv står i skyggen og sover :loveshower

Lige om lidt skal Ronja have bad herude i haven for hun er møgbeskidt efter en god dag i børnehaven :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hild op hvor kan jeg stadig blive overrasket over mine reaktioner. Men når det gælder Marius, ja så kan jeg godt blive stram i betrækket og jeg skal da lovet for jeg fik dæmpet de andre :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hild op hvor kan jeg stadig blive overrasket over mine reaktioner. Men når det gælder Marius, ja så kan jeg godt blive stram i betrækket og jeg skal da lovet for jeg fik dæmpet de andre :D

Hva så Anita? Det må vi vist have uddybet? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline brød fuldstændig sammen i morges da Benjamin tog afsted :-( Hun var træt og ked af det....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva så Anita? Det må vi vist have uddybet? :)

jeg har bare aldrig været den der råber højest. Og selv om vi er 9 i sommerhus ligenu og der er skal være plads til alle, ja så skal de sq respektere at der er en på 2 og han var puttet. Så må deres diskutioner altså holdes i en rolig toneleje. Det er jo ikke fordi de ikke måtte snakke :D Sikke et blik jeg fik :D Men jeg er ligeglad. Min søn betyder ALT

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.