TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Jeg er virkelig stolt af Cassandra. Hun har idag haft første dag i vuggestuen uden ble. Hun har ingen uheld haft :) hun havde ble på under middagsluren, men der var kun et enkelt dryp. Fantastisk :)

Hvor er hun bare sej!! :respekt

Del dette indlæg

Min lille tulle der er blevet så god til at gå på toilettet! Virkelig sej til det

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak piger.

Hun har fulgt trop herhjemme og været super sej. Bleen har været af hele dagen, undtagen middagslur, og hun har ingen uheld haft eller antydning af dryb. Super sej pige :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yay eller noget. Manden har været alene hjemme med Simon i dag hvilket betyder at Simon ikke er blevet lagt til lur før han selv dejsede om, hvilket først var 13.30 normalt sover han fra 11.30 og eftersom han så alligevel fik liv at sove næsten 2 til 3 timer til jeg kom fra arbejde, så er han bare ikke til at putte nu. Håber bare at han så sover igennem og sover længe i morgen, hvor jeg har barnsyg.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har haft en super hyggelig tur i Jyllands park zoo(Havnstrup) med hele familien .. dog startede dagen dumt med vores troldfik en flænge i baghovedet og måtte syes med et sting...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha lang putning.. Dog bare tryghed..! Men to timer, puha!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke til Valdemar :hurra :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige pakket puslepladsen væk :) Så nu er der god plads på Olivia's værelse til leg. Det var dog liiiidt vemodigt at pakke den væk, godt der ikke er lang tid til pb2 haha

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke til Valdemar :hurra :balloons

Tak søde pige :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med Valdemar :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med Valdemar :hurra

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hip hip hurraaaa Mar-mar :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke Valdemar!!!!!!  :balloon  :balloon 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Elin og jeg har hygget med en veninde plus hendes 2-årige datter i Haunstrup i dag - det regnede kun en lille smule... men på vej hjem i bilen stod det bare ned i stænger. Så heldigt at vi nåede at have en sjov formiddag - som har gjort at Elin indtil videre har sovet dobbelt så længe som de sidste 3 uger....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæmpe tillykke med fødselsdagen Valdemar!! :glad Håber I har haft en god dag!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke til Valdemar :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke til Valdemar....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak alle sammen :balloons Vi storhygger :biglove

aUFuefi.jpg

P79wZs2.jpg

InzfpJK.jpg

1kbGMP2.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke til Valdemar

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak alle sammen :balloons Vi storhygger :bigloveaUFuefi.jpgP79wZs2.jpgInzfpJK.jpg1kbGMP2.jpg

Ih nogle dejlige fødselsdagsbilleder!

Stort tillykke med ham!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ida har knækket gribe-koden. Så de sidste to timer har vi stort set ikke gjort andet end kaste og gribe sammen. :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh Elin har smeltet mit hjerte flere gange i dag...

Hun har virkelig bare virket plaget af noget i dag, og der har ingenting skullet til, så har hun grædt eller blevet sur. Så det har påvirket mit humør lidt, så jeg nok har virket lidt mut. Og det har hun helt sikkert kunne mærke og har sidst på dagen prøvet til med at komme i kridthuset igen. 

Først kom hun med en blomst til mig da vi var udenfor. Og da vi skulle spise pitabrød til aftensmad og jeg ville åbne en bøtte med rejer, får jeg bare rejevand ud over det hele - og ligner nok en der skulle til at græde, fordi det bare var dråben på en lidt træls dag.... læner hun hovedet ind til mig og spørger på den sødeste måde "Okay mor?" (jeg plejer at spørge hende om hun er okay, når hun har slået sig eller er ked af det).... det gjorde at jeg fik tårer i øjnene... og vendte hele dagen!     :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, nu kan jeg altså ikke holde mig helt væk mere, for har sådan lyst til at fortælle, at Anna er ved at skippe middagsluren :o

Vi har virkelig haft nogen maraton-putninger på over en time, hvor hun først sov på den gale side af kl. 21 og hun virkede ikke klar til at sove.

Nu har vi prøvet det et par gange - i går sov hun ikke, men sov 20-08, i dag har hun heller ikke sovet og hun faldt selv i søvn på værelset efter 25 min kl 19.50 uden ballade. Jeg har glædet mig til hun var færdig med luren! Hun har måske stadig brug for den i VS og det er også ok, men hjemme er hun vist klar til at droppe den.

Hun bliver så stor! :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ronja har bare taget så godt mod Liv og vil hele tiden holde, nusse og kramme hende :loveshower hun vil også hele tiden hente legetøj og ting til Liv som Liv ikke kan bruge :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ronja har bare taget så godt mod Liv og vil hele tiden holde, nusse og kramme hende :loveshower hun vil også hele tiden hente legetøj og ting til Liv som Liv ikke kan bruge :D

Nurhhh så søde :loveshower

Endnu engang tillykke :loveshower

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.