TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Jeg er helt høj over hvor godt Theodor har klaret dagen! Vi satte kursen mod Sjælland kl. 10.45 og ankom først omkring kl. 16.40. Men vi slap med to stop på vejen plus lidt indkøb. Han har bare taget al den bilkørsel så godt :yay

Og så er han uden problemer blevet puttet - fremmed hus og seng - intet problem :biglove

Del dette indlæg

Tak allesammen vi smeltede også total over de to!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vel ankommet i sommerhus - Mie klarede også turen så fint. Hun sov lige til vi ramte Aalborg og var vågen de sidste 10 min inden vi nåede det første stop (at hente far - og lidt mad) og det sidste stykke sang hun højt og klart.

Sommerhuset er godkendt, hun har udforsket det hele.

Da vi puttede gik hun ud som et lys for første gang i flere måneder! Hun plejer at snakke/synge i 15 - 45 min.

Imorgen skal vi bare slappe af! Det skal regne så vi har planlagt at handle og fylde spa badet når Mie sover lur. Mandag får vi gæster og onsdag tager vi i Aalborg zoo. Ellers er planen: AT SLAPPE AF!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stakkels Maja. Imse Vimse badesko kan anbefales :)

Kan de så ikke skære sig på skaller mv?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vel ankommet i sommerhus - Mie klarede også turen så fint. Hun sov lige til vi ramte Aalborg og var vågen de sidste 10 min inden vi nåede det første stop (at hente far - og lidt mad) og det sidste stykke sang hun højt og klart.

Sommerhuset er godkendt, hun har udforsket det hele.

Da vi puttede gik hun ud som et lys for første gang i flere måneder! Hun plejer at snakke/synge i 15 - 45 min.

Imorgen skal vi bare slappe af! Det skal regne så vi har planlagt at handle og fylde spa badet når Mie sover lur. Mandag får vi gæster og onsdag tager vi i Aalborg zoo. Ellers er planen: AT SLAPPE AF!!!

Vi giver som sagt gerne kaffe :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej det er neopren sko med en skridsikker sål under. Mine forældre bor lige ned til en strand med sten bund, så derfor ejer alle i familien badesko ;) Og så har vi også brugt dem sidste år på Rhodos, hvor det var så varmt at det ikke var til at gå med bare tæer

Del dette indlæg

Annonce ♥

VI har rigtig familiehygget idag... først tog vi til løkken og hyggede og badede(eller far gjorde, jeg soppede og lucas var ikke så pjattet med det store vand, men kom ud til sidst) og så kørte vi til hals og så skibe og på skanse-festival og afsluttede med at spise på Rasmus klump familie restaurant.. et kæmpe hit... og god mad til rimelig pris..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stakkels Maja. Imse Vimse badesko kan anbefales :)

Vi har også imsevimse badesko til Lise og de er fantastiske! Vi bruger dem også i svømmehallen, for så glider hun ikke på det våde gulv og i bassinet.

Ellers har det også været på stranden for at beskytte fødderne mod sten og skaller, samt for varmt sand.

Her er der et billede af dem Lise har:

http://www.babygear.dk/media/catalog/product/cache/5/image/650x/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/4/1/4100_watershoes_red-p.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har også imsevimse badesko til Lise og de er fantastiske! Vi bruger dem også i svømmehallen, for så glider hun ikke på det våde gulv og i bassinet.

Ellers har det også været på stranden for at beskytte fødderne mod sten og skaller, samt for varmt sand.

Her er der et billede af dem Lise har:

http://www.babygear.dk/media/catalog/product/cache/5/image/650x/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/4/1/4100_watershoes_red-p.jpg

Nemlig, og Dicte elsker sine 'vimse' sko :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

Elsker at de to her bare har det SKØNT sammenKH1y91N.jpg

Fætteren blev 2 år i dag så vi skulle da lige fejre ham, og de legede SÅ godt sammen!

Dagen sluttede da også af med et hjertesmeltende kys!

Årh hvor er de skønne :wub

Ligesom Mie, så passer den lyseblå farve også bare super til Lises lyse hår og blå øjne. Er begyndt at købe mere blåt, men også noget grønt til hende. Synes det er helt fint, nu hvor man ikke længere er i tvivl om at hun er en pige, når man kigger på hende.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det her med søvn er godt nok streng lige pt :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endnu en dag hvor Ida har sovet længe.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fuck for en nat! :o

Vi konstaterede i går at tremmesengen her i huset var liiidt for hævet i bunden, men at den ikke kunne sænkes yderligere.

Vi satsede, men lagde nogle sofahynder på gulvet omkring. Det var heldigt, for omkring kl. 01 var Theodor kravlet/faldet ud :( Puder har hjulpet, for vi hørte intet før han selv skreg op. Da vi kom ind stod han op på gulvet. Han havde slået læben. Aller tænder er ok.

Resten af natten var bare lort.. Han har jo ikke sovet i sengen med os siden han var helt lille bitte..

I dag fik vi så kigget nærmere på sengen, og den KAN sænkes lidt mere.

Men øv for en oplevelse..

Heldigvis storhygger han sig ellers. Sommerhus er et hit :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er Luna afleveret hos mormor og morfar, Sune og moster... Der skal hun være på ferie indtil tirsdag, hvor vil skal til min fars 50års fødselsdag.... Glæder mig til at sove længe med ro i maven... For jeg ved at hun har det som blommen i et æg deroppe! I morgen skal de en tur i Jyllands akvariet i Thyborøn! Lille og intimt med alt i børnehøjde! ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Elsker Ida der bevidst sidder og putter hendes langefinger ned i ketchuppen, tager finger op igen, derefter kigger på mig og siger "hovsa" for derefter at slikke det af finger og så gøre samme nummer med remouladen :p

hq9dM9h.jpg

Dette er ansigtet man får af hende mens hun gør det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øj et arbejde med Camilles værelse!!!

Jeg har tømt og fjernet puslekommoden... Og nu skal jeg bare lige finde ud af det med alle bamserne!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih, hvor er Thea altså en sød storesøster :biglove

Hun er så vild med lillesøster, og vil hele tiden ae, kramme, mysse hende og hvis lillesøster græder prøver Thea på at give hende sutten :D det er simpelthen så kært!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun er så vild med lillesøster, og vil hele tiden ae, kramme, mysse hende og hvis lillesøster græder prøver Thea på at give hende sutten :D det er simpelthen så kært!

dejligt :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biglove dygtige storesøster

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Omg Simon sover endnu...

Han har intet sagt siden kl19.30 hvor han bare lagde sig ned og faldt i søvn.

Det er da helt vildt, ved godt at han er bagud fordi han har været syg, men alligevel, vi nærmer os 12 timer :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er virkelig stolt af Cassandra. Hun har idag haft første dag i vuggestuen uden ble. Hun har ingen uheld haft :) hun havde ble på under middagsluren, men der var kun et enkelt dryp. Fantastisk :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er virkelig stolt af Cassandra. Hun har idag haft første dag i vuggestuen uden ble. Hun har ingen uheld haft :) hun havde ble på under middagsluren, men der var kun et enkelt dryp. Fantastisk :)

Sådan! :respekt

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.