Besvaret October 20, 2013 Ronja er vist ikke helt på toppen i dag :( hun hoster og jeg kan se og høre hun prøver at få silm op. Nogen råd til hvordan vi kan hjælpe med at lindre? Lige før sad vi lige og slappede af på sofaen og hun faldt i søvn op af mig. Det plejer hun kun at gøre når hun er syg :( nu lægger hun og sover i barnevognen så jeg håber hun tager en god lur. Jeg ville prøve med kamillete og evt også lade indånde nogle af dampene fra den varme te. Og så sørger for at hæve hovedenden på sengen. God bedring Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2013 Vi har været i centeret og set cirkus i formiddags, det var et kæmpe hit hos Caroline. Hun dansede og klappede i takt med musikken, og var stærkt utilfreds da forestillingen sluttede :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2013 Jeg ville prøve med kamillete og evt også lade indånde nogle af dampene fra den varme te. Og så sørger for at hæve hovedenden på sengen. God bedring Jeg tror vi prøver teen når hun vågner. Den med dampene havde jeg ikke lige tænkt på :) Jeg må se om vi kan hæve hovedenden på en eller anden måde men jeg er bare bange for hvis sengen bliver usikker for hun kaster sig rundt om natten :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2013 Jeg tror vi prøver teen når hun vågner. Den med dampene havde jeg ikke lige tænkt på :) Jeg må se om vi kan hæve hovedenden på en eller anden måde men jeg er bare bange for hvis sengen bliver usikker for hun kaster sig rundt om natten :unsure Ellers så prøv om du kan lægge noget under madrassen i hovedenden, jeg ved ikk om det måske kunne fungere? :) Hvis du giver hende kamillethe, så kan du putte en tsk honning i, det virker antibakterielt. Men helst ikk før teen er afkølet til ca 40 grader, for ellers forsvinder det antibakterielle i honningen :) Og så lindrer honning også. Vi havde i hvert fald god effekt af det da Lucas hostede og havde en masse slim i halsen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2013 Ellers så prøv om du kan lægge noget under madrassen i hovedenden, jeg ved ikk om det måske kunne fungere? :) Hvis du giver hende kamillethe, så kan du putte en tsk honning i, det virker antibakterielt. Men helst ikk før teen er afkølet til ca 40 grader, for ellers forsvinder det antibakterielle i honningen :) Og så lindrer honning også. Vi havde i hvert fald god effekt af det da Lucas hostede og havde en masse slim i halsen :) Det var helt sikkert en mulighed i stedet :) God ide med honning. Jeg vidste ikke det skulle være under 40 g først :) Tak for rådene :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2013 Det var helt sikkert en mulighed i stedet :) God ide med honning. Jeg vidste ikke det skulle være under 40 g først :) Tak for rådene :kram Velbekomme :) God bedring med hende! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2013 Velbekomme :) God bedring med hende! :kram2 Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2013 simon kravler rundt i lejligheden og leger og hygger og jeg sidder og ryster i sofaen og glæder mig til Jacob kommer hjem så jeg kan komme ind og hvile. Jeg er totalt skidt. Men er så glad for at Simon bare hygger sig og er glad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2013 Felix har fået flexi tracks i dag. Stort hit :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2013 Jeg tror vi prøver teen når hun vågner. Den med dampene havde jeg ikke lige tænkt på :) Jeg må se om vi kan hæve hovedenden på en eller anden måde men jeg er bare bange for hvis sengen bliver usikker for hun kaster sig rundt om natten :unsure Et varmt bad gerne i lukket rum med varme dampe er også rigtig effektivt!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2013 Er spændt på hvornår Marius finder ro... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2013 1. Dag efter ferie og det tyder på at blive en :numse dag! :( Jeg blev vækket af en hund der skulle ud kl. 0.10, kl. 0.50, da jeg næsten var faldet hen igen vågner M. Og skiftevis snakkede, græd og var tæt ved at falde hen, men vågnede så op og startede forfra. Kl. 3.45 faldt hun helt hen igen :blink Samlet har jeg fået 3 timers søvn, har sgu lidt ond af mig selv- det er længe siden det har været sådan en nat, med så lidt søvn :blush Er så bekymret for, hvad M. Siger til at være i DP igen :unsure :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2013 1. Dag efter ferie og det tyder på at blive en :numse dag! :( Jeg blev vækket af en hund der skulle ud kl. 0.10, kl. 0.50, da jeg næsten var faldet hen igen vågner M. Og skiftevis snakkede, græd og var tæt ved at falde hen, men vågnede så op og startede forfra. Kl. 3.45 faldt hun helt hen igen :blink Samlet har jeg fået 3 timers søvn, har sgu lidt ond af mig selv- det er længe siden det har været sådan en nat, med så lidt søvn :blush Er så bekymret for, hvad M. Siger til at være i DP igen :unsure :goodluck :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2013 Sikke en øv nat:-( For begge pigerne og det hjalp ikke at jeg vågnede flere gange i nat, selvom de andre endelig sov... samlagt har jeg fået ca 3 timer:-( Man skulle tro at der var fuldmåne.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2013 Nu har Zoey været syg 1 uge med høj feber. Hun er sååå træt. For hun sover max 30 min af gangen. Øv lille mus. Og ferien er slut for os alle. Så det er rigtig svært for os at finde tiden til barn syg dag:( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2013 Åh jeg gider snart ikke flere dårlige nætter... jeg kan virkelig mærke at det er begyndt at påvirke mig både fysisk og psykisk... Det er en effektiv slankekur, men nok ikke sund i længden. Og så synes jeg bare at jeg er ked af det og har ikke overskud til noget som helst. En eneste sølle nat i 1½ måned, hvor vi ikke har været inde ved Elin i 1-3 timer... eller hvor hun til sidst er kommet ind til os/mig. Jeg kan snart ikke holde det ud mere.... heldigvis har mine forældre selv forslået at ville tage Elin en week, så vi kan få noget søvn... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2013 Begge piger sov trygt og godt, da jeg tog afsted på arbejde i morges, lidt hårdt at skulle møde kl 7 efter en ferie :zzz Håber at deres far har fået dem op og ud af sengen på en god måde uden stress :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2013 Åh jeg gider snart ikke flere dårlige nætter... jeg kan virkelig mærke at det er begyndt at påvirke mig både fysisk og psykisk... Det er en effektiv slankekur, men nok ikke sund i længden. Og så synes jeg bare at jeg er ked af det og har ikke overskud til noget som helst. En eneste sølle nat i 1½ måned, hvor vi ikke har været inde ved Elin i 1-3 timer... eller hvor hun til sidst er kommet ind til os/mig. Jeg kan snart ikke holde det ud mere.... heldigvis har mine forældre selv forslået at ville tage Elin en week, så vi kan få noget søvn... Det er så hårdt, utrolig som i altid er ramt :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2013 1. Dag efter ferie og det tyder på at blive en :numse dag! :( Jeg blev vækket af en hund der skulle ud kl. 0.10, kl. 0.50, da jeg næsten var faldet hen igen vågner M. Og skiftevis snakkede, græd og var tæt ved at falde hen, men vågnede så op og startede forfra. Kl. 3.45 faldt hun helt hen igen :blink Samlet har jeg fået 3 timers søvn, har sgu lidt ond af mig selv- det er længe siden det har været sådan en nat, med så lidt søvn :blush Er så bekymret for, hvad M. Siger til at være i DP igen :unsure :goodluck :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2013 Sikke en øv nat:-( For begge pigerne og det hjalp ikke at jeg vågnede flere gange i nat, selvom de andre endelig sov... samlagt har jeg fået ca 3 timer:-( Man skulle tro at der var fuldmåne.... :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2013 Nu har Zoey været syg 1 uge med høj feber. Hun er sååå træt. For hun sover max 30 min af gangen. Øv lille mus. Og ferien er slut for os alle. Så det er rigtig svært for os at finde tiden til barn syg dag:( :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2013 Så startede hverdagen for os igen, C skulle op på arbejde efter 3 mdrs barsel. Jeg skulle have Albert op og tidligt (i forhold til før) i dp, heldigvis var der intet da jeg afleverede, han løb ind og legede og vinkede farvel til mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2013 Åh jeg gider snart ikke flere dårlige nætter... jeg kan virkelig mærke at det er begyndt at påvirke mig både fysisk og psykisk... Det er en effektiv slankekur, men nok ikke sund i længden. Og så synes jeg bare at jeg er ked af det og har ikke overskud til noget som helst. En eneste sølle nat i 1½ måned, hvor vi ikke har været inde ved Elin i 1-3 timer... eller hvor hun til sidst er kommet ind til os/mig. Jeg kan snart ikke holde det ud mere.... heldigvis har mine forældre selv forslået at ville tage Elin en week, så vi kan få noget søvn... Det er bare ikke spor sjovt :kram :kram2Kan også mærke hvordan det tærer og jeg går endda bare hjemme. Men overskuddet er minus, humøret dårligt, hovedpine, dårlig appetit osv. Det lyder rigtig dejligt dine forældre vil tage Elin en weekend. Det kunne være godt for jer. Ville ønske vi havde samme mulighed. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2013 Åh jeg gider snart ikke flere dårlige nætter... jeg kan virkelig mærke at det er begyndt at påvirke mig både fysisk og psykisk... Det er en effektiv slankekur, men nok ikke sund i længden. Og så synes jeg bare at jeg er ked af det og har ikke overskud til noget som helst. En eneste sølle nat i 1½ måned, hvor vi ikke har været inde ved Elin i 1-3 timer... eller hvor hun til sidst er kommet ind til os/mig. Jeg kan snart ikke holde det ud mere.... heldigvis har mine forældre selv forslået at ville tage Elin en week, så vi kan få noget søvn... :kram Synes helt sikkert i skal tage imod tilbuddet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2013 Marius sov heldigvis bedre end forventet. Blev først puttet ved 21 tiden efter 3 mislykkedes forsøg. Det vidste sig at han lige skulle lave en ble inden han skulle sove. Og til trods for et mega hoste anfald ved midnatstid vågnede han først ved 05.40 tiden og sov så de sidste 20 minutter mellem os inden han skulle op :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites