TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Har i dag haft en skøn formiddag ved Tina Liv og Zoey var i hopla. Men da hun vågnede fra lur var det med 39,9 :/ hun har hverken spist drukket eller tisset siden. Vi har til i morgen med at få en urinprøvog ellers skal vi på sygehuset. Øv hvor er det synd for hende. Håber virkelig ikke det er blærebetændelse igen :(

Øv :( Håber I har fået en urinprøve fra hende...

Del dette indlæg

Erica har talt til 9 i dag!!! :o Normalt kan hun tælle til 3, og nogle gange 4, men ofte tæller hun 1, 2, 3, 4, 8, 4, 8, 4 osv, så var lidt imponeret over hun talte klodserne helt rigtigt op til 9! Min store pige! :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Silke Elia har nu sagt 'mor' :wub

:biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Erica har talt til 9 i dag!!! :o Normalt kan hun tælle til 3, og nogle gange 4, men ofte tæller hun 1, 2, 3, 4, 8, 4, 8, 4 osv, så var lidt imponeret over hun talte klodserne helt rigtigt op til 9! Min store pige! :kuller

Store pige! :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Silke Elia har nu sagt 'mor' :wub

DET er stort! :loveshower

Glæder mig til at Sophia siger det rigtigt i stedet for 'mmmh' :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Øv, altså!

Tænker at de skal vaske i hånden. Ville ikke turde putte dem i maskinen.

God bedring med ham :kram2

Tak :kram2

Og nej jeg ville heller ikke putte den i maskine men tænkte om de overhovedet kunne tåle at blive gennemblødt i vand :unsure Nu har jeg prøvet at duppe en masse med en meget meget våd klud med en lille bitte smule uld vaskemiddel på, og nu hænger de til tørre ude. Så må jeg se om de overlever. Og så beder jeg til at det opkasteri er slut nu...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak :kram2

Og nej jeg ville heller ikke putte den i maskine men tænkte om de overhovedet kunne tåle at blive gennemblødt i vand :unsure Nu har jeg prøvet at duppe en masse med en meget meget våd klud med en lille bitte smule uld vaskemiddel på, og nu hænger de til tørre ude. Så må jeg se om de overlever. Og så beder jeg til at det opkasteri er slut nu...

Jeg tror du har gjort det helt rette.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det der med bæ udenfor bleen er bare nederen! Især når der er to på én dag og det ikke er ens eget barn...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så skal jeg hente Marius nye UV dragt idag :glad Og så regner jeg med den skal afprøves på søndag...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror du har gjort det helt rette.

Det tror jeg umiddelbart også :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det der med bæ udenfor bleen er bare nederen! Især når der er to på én dag og det ikke er ens eget barn...

Årh nitte :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh nitte :prik

ja egentlig! Men det hører jo med til jobbet ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja egentlig! Men det hører jo med til jobbet ;)

Derfor må man gerne stadig synes at det er nederen! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Taaak! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh hader at stille mig på tværs, men der er kommet foreslag om ændrede åbningstider ved DP, men vi er godt nok kede af at der bliver taget noget i lukketidsenden...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh hader at stille mig på tværs, men der er kommet foreslag om ændrede åbningstider ved DP, men vi er godt nok kede af at der bliver taget noget i lukketidsenden...

Hvorfor vil de ændre? Og øv hvis det gør I har problemer med at hente...

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto Helt enig!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvorfor vil de ændre? Og øv hvis det gør I har problemer med at hente...

Det er fordi der er nogle der har et ønske om længere åbningstid om fredagen. Vi skal alle være enige, før det bliver til noget... Men vi kan godt lide det som det er nu. Hvis de skal tage noget, passer det bedst fra morgenen af...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er fordi der er nogle der har et ønske om længere åbningstid om fredagen. Vi skal alle være enige, før det bliver til noget... Men vi kan godt lide det som det er nu. Hvis de skal tage noget, passer det bedst fra morgenen af...

Okay. Håber I kommer til enighed uden det bliver træls for jer :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Farmor har puttet Anna i dag - jeg måtte ikke engang komme ind på hendes værelse :rolleyes

Søren har haft en dejlig fødselsdag med Anna og sine forældre og i morgen tager de hjem og Annas miniferie er slut.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv kan godt mærke på Gry at hun er blevet hentet af sin farmor i dag og hun har været hjemme hos farmor alene indtil efter aftensmad.

Hun har allerede grædt helt ulykkeligt 2 gange.

Ihhh hader at forandringer i hverdagen får hende til at reagere på den måde :(

Det bliver en laaaang nat

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har været vågen med felix i 2 timer nu. Han kaster op igen :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er lidt stolt af min store dreng...... Han fik sin nye juniorseng ind på værelset i går, og skulle sove der for første gang, så vi var ret spændt på natten! Men han kunne puttes helt som normalt, og så hørte vi intet før han kaldte på mig kl 6.30 :loveshower

Da jeg så kom derind, satte han sig op i sengen og sagde "Jeg kan selv komme ned mor" :D

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.