Besvaret April 18, 2014 Fantastisk! Hvor mange dage er det I har været i gang, hvor du ikke har siddet inde i værelset? Husk ikke at miste modet hvis det nu skulle gå et enkelt skridt tilbage imorgen - det er helt normalt! :) Men hvor er det dejligt hun forstår konceptet :) Det er 2. Aften i aften ;) Jeg vil ikke miste modet denne gang. Nu skal det lykkes! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 Det er 2. Aften i aften ;) Jeg vil ikke miste modet denne gang. Nu skal det lykkes! Og det er jeg sikker på at det gør, I er allerede nået så langt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 Hvad sker der lige for min mus? De sidste mange gange vi har været ved mine forældre har hun ikke ville sove i weekendsengen. Hun var total segnefærdig :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 Ej for søren stakkels Mie og stakkels din veninde.. og dig også - for det er lige det der med at reagere på den bedste måde, selvom man måske bliver lidt forskrækket selv... men er sikker på at du reagerede ligesom du skulle ifht til at din veninde ikke skulle få det værre...Jeg tog det ganske roligt og da der var lidt ro på Mie skyndte jeg mig at sige at det også kunne ske for os. Men det kunne det så bare ikke rigtigt, hun overvurderede Mies motoriske evner og derfor gik det galt, jeg anede ikke hvad det var hun ville og da det gik op for mig var det for sent. Hvis Mie selv var faldet eller sådan noget så tror jeg ikke jeg ville tænke kvart så meget over situationen som jeg gør nu, men det var helt ude af Mies kontrol og det er det jeg har sværest ved at slippe. Mie var SÅ tilllidsfuld og troede bare de skulle lege noget sjovt og så fik hun en vild flyvetur gennem luften hvor hun nærmest lavede en salto og skulle "lande" på benene og så gik det helt galt og Hun bankede hovedet i gulvet :boo Banker mig selv for ikke at have fattet det, og er lidt træt af veninden for ikke at forklare hvad hun ville, ikke have fornemmelse for at Mie ikke er stor nok eller i det mindste tænke så langt at have et blødt underlag under sig. Men hun gjorde det jo ikke for at være ond og hvad ville det hjælpe overhovedet at jeg bankede hende i hovedet med at hun var skødesløs, hun havde det skidt nok. Desuden er uheld bare uheld og vi kan jo ikke pakke dem ind i vat. Selvom det her grænser til at opsøge uheldet så bliver jeg også bare nød til at huske at det "bare" var en tanketorsk. Tror hun "lærte sin lektie" og hun skal ikke ligge søvnløs over det. Mie blev lynhurtig god igen og hun er ikke blevet bange for at lege vildt, men min veninde ville hun ikke lege mere med. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 Det lyder som go tidsfordriv (søndag ikke så meget....) men garanteret at tiden nok skal komme til at gå hurtigt. Og hvis savnet bliver for stort, har du så ikke nogle små videoklip og billeder at kigge på? ;) Jo har lige kigget lidt på billeder, her inden sengetid! Savner min lillefis og min mand, men glæder mig til at kunne sove længe imorgen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Jeg tror Ronja trængte til middagslur i dag....Hun har sovet over 2 timer nu :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Jeg tror Ronja trængte til middagslur i dag....Hun har sovet over 2 timer nu :o Hun endte med at sove 3 timer :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Hun endte med at sove 3 timer :oDet gjorde M. Også i dag :O Man bliver jo helt bekymret når det sker ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Og det er jeg sikker på at det gør, I er allerede nået så langt :) Hun er da så sej! :) der er ro nu efter 10 min! Ved ikke om hun sover, men ingen gråd! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Hun er da så sej! :) der er ro nu efter 10 min! Ved ikke om hun sover, men ingen gråd! :yay Fantastisk! :yay Er det ikke bare MEGA fedt? :) Det kan jeg da huske da vi tog den kamp for snart 1 år ( :O ) siden, der blev jeg bare så glad da det virkede :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Efter 3 arbejdsdage i haven, skal vi i Zoo i morgen og jeg glæder mig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Jeg savner min lille krudtugle :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Vi har været på shopping med Dicte idag. Det var simpelthen en fornøjelse, først skulle vi have nye sandaler til stor begejstring for Dicte :) Hun var så stolt og prøvede alle sandalerne som damen i butikken fandt frem. Hun havde ellers sagt hjemme fra at hun ville have 2 par, et par lyserøde og et par gule ;) men forstod at de skulle passe fødderne, hvilket hun fortalte damen i butikken flere gange. Det endte med lilla Ecco biom sandaler, en par Ecco biom sko OG et par kondisko. Far kunne simpelthen ikke leve uden de kondisko, det er altså sjovt (og dejligt) at han går op i det. Så med 3 par nye sko, en forårs jakke og 2 par nye bukser er dagens shopping vist fuldendt :p Og hun skulle have både sko og jakke et nummer større end jeg troede. Min lille pige er pludselig så stor når hun står der i sko butikken og selv vælger sko :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Marius har været med på shoppetur idag. Manden havde ham til at sidde på skulderen, da han kom til at tænke over, at han da kunne se ned i alle omklædningsrummene :D Men ekspedienten synes alligevel at han skulle have et kinderæg :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Skidt med det søde :kram2 Vi er ikke herre over sygdom, slet ikke med de små pus vi holder os :kiss Vi finder bare en anden dag :) Håber snart Maja er frisk igen :kram2 Vi er heldigvis over opkasten, men nu har hun diaré i stedet for, min lille mus :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Vi er heldigvis over opkasten, men nu har hun diaré i stedet for, min lille mus :(Stakkels Maja :( Hvor er det synd for hende. Håber det forsvinder, snart, så I kan hygge resten af påsken :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Stakkels Maja :( Hvor er det synd for hende. Håber det forsvinder, snart, så I kan hygge resten af påsken :kram2 Der er heldigvis ikke noget at mærke på hendes humør,så vi har holdt påskefrokost for min familie som planlagt i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Fantastisk! :yay Er det ikke bare MEGA fedt? :) Det kan jeg da huske da vi tog den kamp for snart 1 år ( :O ) siden, der blev jeg bare så glad da det virkede :) Jo det er super fedt! Glæder mig til at jeg bare kan gå direkte ned i stuen efter putning. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 Vi kæmpede godt nok længe med Marius i nat :( Godt det er fridag idag... Men han sover dog stille og rolig i barnevognen pt og har gjort det i 2-3 timer efterhånden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 Ida må være træt efter påskefrokost med mandens familie igår. Hun sover nemlig endnu og hun kom i seng som hun plejer igår. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 Vi er heldigvis over opkasten, men nu har hun diaré i stedet for, min lille mus :(Håber snart Maja bliver frisk igen :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 C sov til KL.8.10 :-o de sidste par dage har hun ellers været op 6.30 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 Lise har stadig lidt feber, men hun har alligevel virket ret frisk idag og spiser igen :yay Per er ved at bygge et legehus til Lise i haven og hun har været med i haven hele dagen idag og hjulpet til så godt hun kunne. Da far skulle grave et hul i græsplænen til at kunne lægge en bund af fliser, hentede Lise sin sandkasse-skovl og hjalp med at skovle jord fra hullet op i trillebøren :D Og så har hun fået lov til at sidde oppe i trillebøren og blive kørt frem og tilbage, hvilket var et kæmpe hit! Tror simpelthen det bliver SÅ godt når det legehus er færdigt, hun går ikke og ævler om andet dag ud og dag ind igennem de sidste mange uger! :rolleyes Imorgen skal vi til Lises fætters fødselsdag, så jeg håber virkelig at hun er frisk nok der, så vi kan komme afsted - og helst at feberen er helt væk! Det er alligevel siden torsdag nu hun har haft feber, så hvis det ikke er væk tager vi til lægen tirsdag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 Tantrum!!! Godt man ved at grunden er træthed og måske en smule overstimulering! Hun gik helt i selvsving og ville op, men ikke op, gå selv, ikke gå selv, gå med trækvognen, ikke gå med trækvognen, far måtte ikke hjælpe med vognen (hvilket Mie ikke fik lov at bestemme, og så blev hun endnu mere vred). Det hele startede med at hun satte sig på en grusvej og ikke ville gå mere og derefter ville samle alle sten op på vejen. Sød og sjov leg MEN ikke lige noget hun skulle lige nu kl lidt i sengetid på vej hjem fra legepladsen! Nu ser hun timmytid Del dette indlæg Link to post Share on other sites