Besvaret April 18, 2014 Det lyder skønt! :loveshower håber du er i stand til at nyde det! Tak :kram2 Jeg har også glædet mig til det, især taget i betragtningen af at jeg har haft Edith alene hele ugen, så trænger man lidt til en ferie :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 Øv øv! Så blev Maja ramt af opkast :( så vi måtte aflyse vores aftale med vennepar :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 Øv øv! Så blev Maja ramt af opkast :( så vi måtte aflyse vores aftale med vennepar :( Øv altså med flere syge børn :( hvor er det ærgerligt med jeres aftale. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 Sådan har Lise set ud det meste af dagen: Hun ser dog ud til at have fået det en anelse bedre nu her, og det lykkedes mig at få lidt havrefras og riskiks i hende :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 Vi har været en spontan tur i zoo der endte med at være på lige omkring 5 timer :o vi havde nemlig ikke lige regnet med ronja faldt i søvn i klapvognen derinde og sov 1 t 45 min men hun trængte vist. Det har været hyggeligt men hold da op hvor Ronja prøver grænser af hele tiden og vil bestemme det hele. Det kræver godt nok tålmodighed! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 Så for Søren så fik Mie en blodtud mere og hævet overlæbe, heldigvis gik tænderne fri. Min veninde legede vildt med hende og så smuttede Mie for hende og hun bankede ansigtet i gulvet :( Min veninde har det helt vildt dårligt over det, men for pokker, det kunne også være sket for os, vi ligger da ikke på den lade side med at kaste rundt med hende. Samtidig er jeg også lidt "jeg burde have stoppet det" men igen, det var et uheld, de kan ikke forudses Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 Uhhh! Anti-jinx!!! Tror sørme Luna forstår "sov selv" princippet efterhånden. Det har faktisk kun taget 15min nu. Og der er ro! Kan dog hører hun ikke sover, men der er ikke gråd! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 David er super stolt af sin nye fodbold-trøje, som passer til fars. (Og så gør det jo kun sagen bedre at de vandt i dag ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 Uhhh! Anti-jinx!!! Tror sørme Luna forstår "sov selv" princippet efterhånden. Det har faktisk kun taget 15min nu. Og der er ro! Kan dog hører hun ikke sover, men der er ikke gråd! :yay Fedt Sara! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 Vi har været en spontan tur i zoo der endte med at være på lige omkring 5 timer :o vi havde nemlig ikke lige regnet med ronja faldt i søvn i klapvognen derinde og sov 1 t 45 min men hun trængte vist. Det har været hyggeligt men hold da op hvor Ronja prøver grænser af hele tiden og vil bestemme det hele. Det kræver godt nok tålmodighed! Kender det kun alt for godt, Lise vil også bestemme alting <_< Men dejligt at I hyggede alligevel! Så for Søren så fik Mie en blodtud mere og hævet overlæbe, heldigvis gik tænderne fri. Min veninde legede vildt med hende og så smuttede Mie for hende og hun bankede ansigtet i gulvet :( Min veninde har det helt vildt dårligt over det, men for pokker, det kunne også være sket for os, vi ligger da ikke på den lade side med at kaste rundt med hende. Samtidig er jeg også lidt "jeg burde have stoppet det" men igen, det var et uheld, de kan ikke forudses Av for søren :( Men ja, det er den slags der sker og det må man bare acceptere. Vi skal jo ikke pakke dem ind i vat, de må godt få nogle knubs. Og heldigvis var det ikke værre! Uhhh! Anti-jinx!!! Tror sørme Luna forstår "sov selv" princippet efterhånden. Det har faktisk kun taget 15min nu. Og der er ro! Kan dog hører hun ikke sover, men der er ikke gråd! :yay Jeg krydser! :goodluck David er super stolt af sin nye fodbold-trøje, som passer til fars. (Og så gør det jo kun sagen bedre at de vandt i dag ;) ) Hvor ser de dejlige ud sammen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 Puha, Lise har kun fået det værre i løbet af dagen :( hun er nu oppe på 40,3 i feber og har intet spist hele dagen. Og hun har kun haft drukket et enkelt lille glas juice. Det er bare så øv at hun skal være syg i ferien! Jeg havde alle mulige planer med hende.. :( Ej men hvor er det også typisk... håber at hun når at blive frisk hurtigt, så I måske lige kan nå at lave noget på falderebet... men det er da træls! Go bedring med hende :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 Ja i aften kommer en veninde og vi skal drikke lidt rødvin og spise pizza og hygge.. Imorgen skal jeg ud og shoppe til mig selv og så arbejde på Ediths værelse lidt. Søndag har jeg døgnvagt, så der skal ikke ske så meget.. Det lyder som go tidsfordriv (søndag ikke så meget....) men garanteret at tiden nok skal komme til at gå hurtigt. Og hvis savnet bliver for stort, har du så ikke nogle små videoklip og billeder at kigge på? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 Øv øv! Så blev Maja ramt af opkast :( så vi måtte aflyse vores aftale med vennepar :( Ej hvor træls Anita! go bedring med hende! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 Vi har været en spontan tur i zoo der endte med at være på lige omkring 5 timer :o vi havde nemlig ikke lige regnet med ronja faldt i søvn i klapvognen derinde og sov 1 t 45 min men hun trængte vist. Det har været hyggeligt men hold da op hvor Ronja prøver grænser af hele tiden og vil bestemme det hele. Det kræver godt nok tålmodighed! Hold da op - det har da vist været en hyggelig dag! Og flot at hun ku sove så lang tid i klapvogn. Ang det med at prøve grænser af, så er det vist en fordel at kunne tælle til 10.... :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 Så for Søren så fik Mie en blodtud mere og hævet overlæbe, heldigvis gik tænderne fri. Min veninde legede vildt med hende og så smuttede Mie for hende og hun bankede ansigtet i gulvet :( Min veninde har det helt vildt dårligt over det, men for pokker, det kunne også være sket for os, vi ligger da ikke på den lade side med at kaste rundt med hende. Samtidig er jeg også lidt "jeg burde have stoppet det" men igen, det var et uheld, de kan ikke forudses Ej for søren stakkels Mie og stakkels din veninde.. og dig også - for det er lige det der med at reagere på den bedste måde, selvom man måske bliver lidt forskrækket selv... men er sikker på at du reagerede ligesom du skulle ifht til at din veninde ikke skulle få det værre... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 5 x opkast var hvad det kunne blive til :( håber vi er ovre det nu! Maja sover nu, så nu krydser jeg fingre for at hun ikke kaster mere op! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 5 x opkast var hvad det kunne blive til :( håber vi er ovre det nu! Maja sover nu, så nu krydser jeg fingre for at hun ikke kaster mere op!God bedring :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 Så blev Marius også klippet :) Men moren er god til at klippe det lige kort nok :oops Men han bliver så fræk og fuld af ballade at kigge på, når han er ny klippet :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 5 x opkast var hvad det kunne blive til :( håber vi er ovre det nu! Maja sover nu, så nu krydser jeg fingre for at hun ikke kaster mere op! Stakkels mus :( :kram2 God bedring med hende! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 Kender det kun alt for godt, Lise vil også bestemme alting <_< Men dejligt at I hyggede alligevel! Det kræver virkelig tålmodighed engang imellem og det er ikke altid den er lige stor - især ikke hvis graviditeten driller samtidig ;) Men ja det er dejligt vi fik hygget og det var Ronjas eget forslag at tage af sted - det gjorde det lidt sjovere at hun er blevet så stor nu at hun selv foreslår tingene :) Hold da op - det har da vist været en hyggelig dag! Og flot at hun ku sove så lang tid i klapvogn. Ang det med at prøve grænser af, så er det vist en fordel at kunne tælle til 10.... :kram Det blev også meget længere tid end vi regnede med. Men det var fordi hun faldt i søvn og vi ville ikke vække hende. Hun plejer aldrig at ville sove i klapvognen når vi er derinde for der sker jo så mange spændende ting, men i dag bad hun selv om at komme derop og lægge. Der bliver talt til 10 maaaaaaange gange herhjemme i øjeblikket, men det er ikke altid at 10 er nok ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 Fedt Sara! :yay Det er SÅ dejligt! ;) og vildt stpr fremgang fra i går til i dag! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 Suk, Lise vågnede nu her og var bare så ked af det. Hun var ved at brænde op! Det lykkedes dog at få hende til at sove igen med et glas kold mælk. Ved ikke helt om jeg burde tage nattøjet af hende, men så er der jo ikke noget der holder på bleen (og den plejer at blive ret tung af tis)? Og jeg er bange for at hun så vil blive for kold og mere syg... hun har det nemlig med at sparke dynen af. Omvendt koger hun nu i nattøjet og sover derfor dårligt :( og nogle gange får hun jo alligevel hevet dynen over sig og så bliver det jo rigtig varmt. Åh hvor jeg synes det er svært med det feber! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 Øv øv! Så blev Maja ramt af opkast :( så vi måtte aflyse vores aftale med vennepar :(Skidt med det søde :kram2 Vi er ikke herre over sygdom, slet ikke med de små pus vi holder os :kiss Vi finder bare en anden dag :) Håber snart Maja er frisk igen :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 Det er SÅ dejligt! ;) og vildt stpr fremgang fra i går til i dag! :loveshower Fantastisk! Hvor mange dage er det I har været i gang, hvor du ikke har siddet inde i værelset? Husk ikke at miste modet hvis det nu skulle gå et enkelt skridt tilbage imorgen - det er helt normalt! :) Men hvor er det dejligt hun forstår konceptet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 Suk, Lise vågnede nu her og var bare så ked af det. Hun var ved at brænde op! Det lykkedes dog at få hende til at sove igen med et glas kold mælk. Ved ikke helt om jeg burde tage nattøjet af hende, men så er der jo ikke noget der holder på bleen (og den plejer at blive ret tung af tis)? Og jeg er bange for at hun så vil blive for kold og mere syg... hun har det nemlig med at sparke dynen af. Omvendt koger hun nu i nattøjet og sover derfor dårligt :( og nogle gange får hun jo alligevel hevet dynen over sig og så bliver det jo rigtig varmt. Åh hvor jeg synes det er svært med det feber! :( Kunne hun ikke nøjes med en body evt? Jeg tror nu nok at jeg ville tage tøjet af hende, hvis det er fordi hun ikke har noget på under nattøjet. Hellere lidt løbe næse end tårnhøj feber :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites