TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Tak :kiss det havde jeg lige brug for at høre!

Mie ER ikke mad interesseret, men menneske/børn interesseret, så det giver meget god mening. Jeg er kun bekymret når hun efter måltidet stadig virker sulten, men ikke gider mere. Hun får en sjælden gang imellem tilbudt alternativer (leverpostej mad eller havregryn uden sukker) men ikke så ofte længere. Om aftenen får hun så en banan inden sengetid hvis hun virkelig er småtspisende, og hun siger selv nej tak hvis hun ikke er sulten. Hun sover også igennem de fleste nætter nu, hun vokser og tager på. Så sådan rigtig bekymret er jeg ikke, mere sådan MOR bekymret på den der måde hvor man ønsker det var bedre men ikke noget jeg behøver gå til de proffesionelle med.

Ronja æder også nede i bh men herhjemme og når vi er ude spiser hos andre spiser hun ikke super meget. Jeg prøver virkelig ikke at lade det påvirke mig men engang bliver jeg da lidt bekymret alligevel.

Del dette indlæg

Jeg har klippet Edith igen igår. Denne gang kun hendes pandehår, men jeg synes det er ret fint :yay

2jUqbzn.jpg

Hun er umulig at få til at sidde stille, men her er et forsøg ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for de søde kommentarer :kiss vi var jo til påskefrokost igår, så vi skulle være lidt fine :) og jeg var ikke blevet klippet siden efteråret, så mit hår var mega slidt og ødelagt :rolleyes

Men Lise er stadig syg, 38,6 til morgen. Hun spiser absolut ingenting (heller ikke rosiner, som hun ellers elsker), men humøret er ok og hun virker ikke specielt sløj.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har klippet Edith igen igår. Denne gang kun hendes pandehår, men jeg synes det er ret fint :yay 2jUqbzn.jpg

Hun er umulig at få til at sidde stille, men her er et forsøg ;)

Det er du da sluppet godt fra! Og hvor ser hun bare super glad og dejlig ud :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er du da sluppet godt fra! Og hvor ser hun bare super glad og dejlig ud :wub

Tak :blush Det var faktisk fordi du havde skrevet at I havde været til frisør, at jeg tænkte at det var tid :)

Håber Edith kan få noget lige så fint hår som Lise :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

lZ1LMAN.jpg

Så er vi klar til påskemiddag hos svigerne...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fru SP

Det et godt klaret. Jeg har overvejet at klippe Mie selv, men hendes vildmands hår er USTYRLIGT så tror vi skal have en prof til at tæmme det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

lZ1LMAN.jpg

Årh hun er sød :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fru SP

Det et godt klaret. Jeg har overvejet at klippe Mie selv, men hendes vildmands hår er USTYRLIGT så tror vi skal have en prof til at tæmme det.

Tak :kram2

Edith kan bare sleeet ikke sidde stille, så synes det er lettere bare at gøre det selv og så kan hun løbe til og fra uden at jeg får stress ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

lZ1LMAN.jpg

Hvor er hun fin :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

lZ1LMAN.jpg

Årh hvor er hun fin :wub

Håber I får en dejlig dag :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

HVORFOR spiser Mie som en hest i DP men som en mus herhjemme???

Igår kunne vi få en kvart skive rugbrød i hende, men i DP spiser hun halvanden til 2!!!

Det samme mønster gør sig gældende ved alle andre måltider, undtagen morgenmad som hun 4 ud af 5 morgener også fråder. I dag dog ikke så meget.

Hun vokser som hun skal og trives, men det er altså LIIIIIDT mærkeligt!!!!

Nogen bud?

Fordi der i dp går sport i at spise med de andre børn. Silke Elia gør nøjagtig det samme ;)

Edit: havde ikke set Mettes svar, men kan se vi er enige.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres søde kommentarer hver og en!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ork... Aton har ildrød numse lige pludselig. Godt nok er han ved at få tænder, men det plejer ikke at give så rød numse! Så sad jeg lige og tænkte over hvad der har været anderledes de sidste par dage (havde også mega rød numse igår en enkelt gang, som fik en gang zink-salve og var fin gangen efter) og det eneste jeg kunne komme på, var at han har fået jordbær.

Og ganske rigtig - jordbær kan give rød numse! Så det skal åbenbart med i overvejelserne næste gang han skal have jordbær - og han ELSKER dem ellers....

Edith får også rød numse af jordbær. Og alle citrusfrugter og kiwi :( Hun elsker også jordbær (og citrusfrugter <_< ), så hun får kun 1 eller max 2 på en dag skåret i mindre stykker, så det ser ud af mere ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ork... Aton har ildrød numse lige pludselig. Godt nok er han ved at få tænder, men det plejer ikke at give så rød numse! Så sad jeg lige og tænkte over hvad der har været anderledes de sidste par dage (havde også mega rød numse igår en enkelt gang, som fik en gang zink-salve og var fin gangen efter) og det eneste jeg kunne komme på, var at han har fået jordbær.

Og ganske rigtig - jordbær kan give rød numse! Så det skal åbenbart med i overvejelserne næste gang han skal have jordbær - og han ELSKER dem ellers....

Nå for hulen :o Godt at vide!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg overså det jo også :Lol

Fine bankfolk! ;)

Men ja, det er jo stadig en slat :)

Jeg spekulerer mere over at hun er vokset fra 89 til 93,5 og det giver 13 cm ;)

Den studsede jeg godt over. Men tænkte at det var en tastefejl, og hun mente 79 :)

Haha jeg sad også og undrede mig, men tænkte at det bare var mig, der ikke kunne regne :D

Haha - jeg tror ikke der er noget i den sidste sætning der var rigtigt! :D

Det er 13.5cm på 15 mdr (fra 80 ved 13 mdr) ;) :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, Lise har kun fået det værre i løbet af dagen :( hun er nu oppe på 40,3 i feber og har intet spist hele dagen. Og hun har kun haft drukket et enkelt lille glas juice.

Det er bare så øv at hun skal være syg i ferien! Jeg havde alle mulige planer med hende.. :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige vinket farvel til mand og Edith og ser dem først på søndag :o :boo Ved ikke helt hvordan jeg har det med det :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, Lise har kun fået det værre i løbet af dagen :( hun er nu oppe på 40,3 i feber og har intet spist hele dagen. Og hun har kun haft drukket et enkelt lille glas juice.

Det er bare så øv at hun skal være syg i ferien! Jeg havde alle mulige planer med hende.. :(

Øv :( god bedring med hende :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige vinket farvel til mand og Edith og ser dem først på søndag :o :boo Ved ikke helt hvordan jeg har det med det :unsure

Puha, det kan jeg godt forstå :kram2

Bliver der tid til noget Majatid?

Del dette indlæg

Annonce ♥

God bedring med hende :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder som om du skal nyde et par dage, hvor du kun skal tænke på dig selv og egne behov! :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, det kan jeg godt forstå :kram2

Bliver der tid til noget Majatid?

Ja i aften kommer en veninde og vi skal drikke lidt rødvin og spise pizza og hygge..

Imorgen skal jeg ud og shoppe til mig selv og så arbejde på Ediths værelse lidt.

Søndag har jeg døgnvagt, så der skal ikke ske så meget..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder som om du skal nyde et par dage, hvor du kun skal tænke på dig selv og egne behov! :kiss

Ja, men kan jeg mon finde ud af det :huh :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja i aften kommer en veninde og vi skal drikke lidt rødvin og spise pizza og hygge..

Imorgen skal jeg ud og shoppe til mig selv og så arbejde på Ediths værelse lidt.

Søndag har jeg døgnvagt, så der skal ikke ske så meget..

Ja, men kan jeg mon finde ud af det :huh :p

Det lyder skønt! :loveshower håber du er i stand til at nyde det!

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.