TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Så er den dårlige samvittighed tilbage (i forhold til arbejde)... og ligeledes sygdom. Elin vågende op i går aftes og brændte helt vildt - så kastede hun op og kom ind til mig. Og så fik jeg ellers ingen nattesøvn. For hver gang jeg vendte mig, vågnede hun og græd. Stakkels tøs - og stakkels mig, som ingen søvn fik. Men hun har selvfølgelig heller ik sovet for godt.

Så jeg puttede hende her kl 9.30 i formiddag - hun var fuldstændig færdig, for da jeg spurgte om hun ville i barnevognen og sove svarede hun "Ja!..." Så nu står hun inde i soveværelset i barnevognen, og jeg burde ligge mig derind....men ved næsten at hvis jeg ligger mig, så vågner hun op....

Men shit hvor er jeg træt...

Dumme sygdom!

smid dig på sofaen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stakkels Edith :( Håber du har fået fat i lægen.

Har fået fat på øjenlæge og været der. Hun har små overfladiske rifter på øjet, så skal dryppes hver 3. time i 3-4 dage og kan jo derfor ikke komme i vuggestue :(

Så heldigvis har jeg haft fri idag, og kan nok tage barn syg imorgen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået fat på øjenlæge og været der. Hun har små overfladiske rifter på øjet, så skal dryppes hver 3. time i 3-4 dage og kan jo derfor ikke komme i vuggestue :(

Så heldigvis har jeg haft fri idag, og kan nok tage barn syg imorgen..

de kan ikke dryppe i VS?

 

stakkels Edith altså!!! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

de kan ikke dryppe i VS?

stakkels Edith altså!!! :boo

DP må ikke medicinere i hvert fald :) mm det er astma

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået fat på øjenlæge og været der. Hun har små overfladiske rifter på øjet, så skal dryppes hver 3. time i 3-4 dage og kan jo derfor ikke komme i vuggestue :(

Så heldigvis har jeg haft fri idag, og kan nok tage barn syg imorgen..

Øv altså :( men det er jo godt at I fik det tjekket, så hun kan få den rette behandling :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag bliver Cassandra 2 år :)

Vi har startet dagen med morgenbord og de første gaver er pakket op. Den bedste var en paraply fra Sebastian.

Nu skal der leges med gaver og så skal der pakkes flere gaver op i løbet af dagen. Der er ankommet mange gaver fra familie og venner :)

Sebastian har ferie så vi kan rigtig holde en god fødselsdag for hende :)

http://imgur.com/z8TpxxS

http://imgur.com/OCsriSG

http://imgur.com/3a4vSFK

 

 

Tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

de kan ikke dryppe i VS?

stakkels Edith altså!!! :boo

Nope, de må kun give medicin til kroniske sygdomme. De har ikke uddannelse til at kunne medicin :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså :( men det er jo godt at I fik det tjekket, så hun kan få den rette behandling :)

Skadestuelægen og øjenlægen var heldigvis enige mht til behandling, så vi fortsætter bare som vi begyndte igår :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

smid dig på sofaen!

 

Tak Sara - jeg valgte at ligge mig ind i sengen, men hun vågnede kort tid efter. Men hun er allerede inde og sove igen i barnevognen... hun har kastet op 3 gange allerede her i formiddag... 

Hvordan går det med Luna? Kunne se på facebook at Luna også har feber...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skadestuelægen og øjenlægen var heldigvis enige mht til behandling, så vi fortsætter bare som vi begyndte igår :)

 

Okay, så hun er VS klar på mandag? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, så hun er VS klar på mandag? :)

Ja det mente øjenlægen, men vi må se tiden an i weekenden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucas er virkelig en solstråle lige for tiden :wub Han har været syg det meste af tiden on/off siden december, men nu har vi faktisk haft to uger helt uden sygdom, og det er simpelthen fantastisk! Hver gang han har været syg har han haft væske på ørerne, så sprogligt har han stået stille siden jul, men i løbet af den sidste uge er der bare sket SÅ meget med hans sprog, det er så fedt med alle de ord der pludselig kommer :)

Og siden weekenden har han nærmest konstant været i et helt fantastisk humør, og alle de voksne i vs har også sagt at han virkelig har haft nogen fantastiske dage i denne uge, hvor han bare har været glad hele tiden - åh hvor er det altså skønt. Jeg nyder virkelig min glade lille mus, og jeg glæder mig til at holde en fridag sammen med ham i morgen, hvor vi bare skal hygge os max  :biglove

 

Det lyder bare dejligt Sofie! Det er bare med at nyde stjernestunderne - og huske dem til dårlige tider. For det lyder som en hård periode I har været igennem... 

Håber at I rigtig får hygget i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Sara - jeg valgte at ligge mig ind i sengen, men hun vågnede kort tid efter. Men hun er allerede inde og sove igen i barnevognen... hun har kastet op 3 gange allerede her i formiddag...

Hvordan går det med Luna? Kunne se på facebook at Luna også har feber...

hun er lge vågnet fra Lur... Mor her er også træt, men måtte bruge det meste af "pausen" på opkald til 3F og banken, så det blev kun til kort hvil.

Hun er glad og i godt humør... Men har stort set ikke spist i dag! Lidt yoghurt et par bidder kiks, lidt rosiner og fortyndet juice er det blevet til... Og ingen feber! - endnu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det mente øjenlægen, men vi må se tiden an i weekenden :)

 

Okay :) Forhåbentlig hjælper det hurtigt :)

 

Skal I også dryppe om natten? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:wee Endnu en nat Marius sov igennem :glad Han vågnede 5.35, kom ind mellem os og blev vækket 6.20 :yay

Wuhuuuu!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay :) Forhåbentlig hjælper det hurtigt :)

Skal I også dryppe om natten? :unsure

Nej, heldigvis ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, heldigvis ikke :)

 

Nåh okay, puha ;)

 

God bedring med hende i hvert fald! Håber at I trods alt nyder tiden sammen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh okay, puha ;)

God bedring med hende i hvert fald! Håber at I trods alt nyder tiden sammen :kram2

Det gør vi, hun er jo egentligt i ok humør.. Nu sover hun og jeg slapper lidt af!

Og tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør vi, hun er jo egentligt i ok humør.. Nu sover hun og jeg slapper lidt af!

Og tak :kiss

 

Det lyder fornuftigt :) :super

 

Hun må da også være træt, når hun kom så meget senere i seng i går :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder fornuftigt :) :super

Hun må da også være træt, når hun kom så meget senere i seng i går :O

Det er hun også! Helt vildt.. Håber at hun kan få sovet ordentligt ud idag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er hun også! Helt vildt.. Håber at hun kan få sovet ordentligt ud idag..

 

det kan jeg godt forstå :) Det betyder jo også noget for hendes humør :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh så kom indkaldelsen til Felix som skal en tur på kirurgisk ambulatorium. Er spændt på, om han skal opereres.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh så kom indkaldelsen til Felix som skal en tur på kirurgisk ambulatorium. Er spændt på, om han skal opereres.

Hvorfor skal han det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom temp op på 39,5 - og hold op hvor hun bare brænder og hænger.... Er bange for at den weekend som vi havde set sådan frem til, fordi vi ikke skulle noget - og derfor bare skulle bruges på kvalitetstid, kommer til at blive brugt herhjemme med syg Elin...  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal han det?

De skal vurdere hans navlebrok. Endelig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.