TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Nøøøhhhhhhh skod møj!!! Kommer hjem til syg datter og vandskade :gal og så topper vi den lige med at Anders skal til Kbh om lidt og han kommer først hjem natten til lørdag!!!

Øv hvor surt altså :kram2 det må man kalde dårlig timing!

Del dette indlæg

Vi har hygget hos rigtig meget her til aften :) jeg har fundet en ny app som hedder sanglege. Dicte elsker den og vi har lavet Jens Pedersens ko maaaaaange gange.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder og er ved at pakke vores kuffert til hjemrejse imorgen. Ligeså hurtigt jeg får lagt tingene i tager Ida dem op igen :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 til dig og god bedring til Felix. Håber det snart vender .

Årh hvor er i hårdt ramt :kram

Jeg krydser fingre for at han snart får det bedre! Hvor er det bare synd for jer :( :kram2

Takker han livede efter lidt kamp op og jeg fik efter lang kamp Felix til at drikke. Cola med en engangssprøjte.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Maja er også syg. Da jeg tog hende over til os i nat kunne jeg mærke, at hun havde feber :( Humøret har været ok i løbet af dagen men fra kl. 17 og frem efter var hun meget hænget og pylleret. Hun faldt i søvn hos mig i sofaen kl. 19.15 og kunne putte hende ind i seng uden hun vågnede. Så nu håber jeg på en god nat. Sidste nat fik jeg vist ikke mere end 4-5 timers søvn :zzz

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sygt barn for 6. (6.!!!) gang siden nytår - are you kidding?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sygt barn for 6. (6.!!!) gang siden nytår - are you kidding?

Nej det er løgn! Ej hvor er det altså synd for jer!  :kram 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Maja er også syg. Da jeg tog hende over til os i nat kunne jeg mærke, at hun havde feber :( Humøret har været ok i løbet af dagen men fra kl. 17 og frem efter var hun meget hænget og pylleret. Hun faldt i søvn hos mig i sofaen kl. 19.15 og kunne putte hende ind i seng uden hun vågnede. Så nu håber jeg på en god nat. Sidste nat fik jeg vist ikke mere end 4-5 timers søvn :zzz

Håber at Maja snart bliver frisk - og at du får en go nats søvn! 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nøøøhhhhhhh skod møj!!! Kommer hjem til syg datter og vandskade :gal og så topper vi den lige med at Anders skal til Kbh om lidt og han kommer først hjem natten til lørdag!!!

Åh nej da Maja! Virkelig dårlig timing... øv hva! Håber at I får styr på vandskade - og at Mie bliver rask, så I ikke bliver nødt til at melde afbud på lørdag....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mie vågnede efter 30 min og der kunne jeg spejle æg på hendes pande :( så jeg tyede til panodil!

Hun har trods de næsten 40 i feber været en lille darling! En smule pylret, men 90% sig selv. Hun har ikke spist alverden men noget er der røget ned og så har hun drukket en masse. Nu tror jeg så desværre temp er steget, men hun var vågen og virkede ok temp. Taget i betragtning.

Så behøver man vel ikke kontakte læge? Hun har været hårdere ramt med lavere temperatur.

Hvis/når hun vågner igen tager jeg dyne og pude med ind og sover hos hende, det har jeg det bedst med.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh nej da Maja! Virkelig dårlig timing... øv hva! Håber at I får styr på vandskade - og at Mie bliver rask, så I ikke bliver nødt til at melde afbud på lørdag....

10 vilde heste kan ikke holde mig væk!!! Men om Mie kommer med er desværre tvivlsomt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er sur og skuffet.. :(

Er så ked af at have sat en fantastisk lille pige i verden, under de vilkår hun skal eksistere på :boo 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er sur og skuffet.. :(

Er så ked af at have sat en fantastisk lille pige i verden, under de vilkår hun skal eksistere på :boo

:kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Marius har skreget i nat. Virkelig skreget :( Og desværre kan han jo ikke forklare hvorfor. SP vi endte med at give ham en stikpille og falde til ro på. Må vist spørge DP om han har lavet stort igår og idag, for tror det er forstoppelse...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sov hos Mie fra kl 23 til kl 4 hvor jeg listede ud og ind i seng. Men jeg har sovet elendigt hele natten - Mie har skiftevis hostet og kommet med vræl der gik over af sig selv. Så har jeg da også haft mareridt om at sove over mig så jeg ikke nåede at ringe til arbejde :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Marius har skreget i nat. Virkelig skreget :( Og desværre kan han jo ikke forklare hvorfor. SP vi endte med at give ham en stikpille og falde til ro på. Må vist spørge DP om han har lavet stort igår og idag, for tror det er forstoppelse...

Lille pus!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Maja er stadigvæk syg :( humøret var heldigvis fint her til morgen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ååååhhh jeg glæder mig til at hente Theodor i vuggestue i eftermiddag!! :loveshower Har ikke set ham siden mandag morgen. Og hvor er jeg glad for, at jeg ikke skal afsted igen i næste uge!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ååååhhh jeg glæder mig til at hente Theodor i vuggestue i eftermiddag!! :loveshower Har ikke set ham siden mandag morgen. Og hvor er jeg glad for, at jeg ikke skal afsted igen i næste uge!

Ihh det kan jeg godt forstå! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe, det må være hårdt, at være i svømmehallen ;) Valdemar faldt hurtigt i søvn igår, er kun vågnet efter sut én gang, har sovet hele natten i sin seng, og måtte vækkes imorges. Lille pusser :wub Godt det snart er weekend ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, vi har jo så syg pige i dag. Igen. I-FUCKING-LORTE-MØG-GEN!!!!!!! jeg bliver vanvittig!

Del dette indlæg

Annonce ♥

EJ helt ærligt!!! Johan har stadig væske i ørene!!!! GIV NU MIT BARNS ØRER FRED!!!!  :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, vi har jo så syg pige i dag. Igen. I-FUCKING-LORTE-MØG-GEN!!!!!!! jeg bliver vanvittig!

EJ helt ærligt!!! Johan har stadig væske i ørene!!!! GIV NU MIT BARNS ØRER FRED!!!! :boo

I er godt nok uretfærdigt hårdt ramt :( :( :(

Kæmpe kram til jer! (Og alle jer andre med syge børn) :kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er lige kommet hjem for 10 min siden med Ronja og nu sidder vi og hygger med Peter Pedal :loveshower

Vi fik også hygget på vej hjem selvom bussen kørte for næsen af os og der var 20 min til den næste. Heldigvis lå der en tank ved siden af der sælger pølsehorn, så der nåede vi over, tilbage igen og så spise pølsehorn til bussen kom :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ida nyder at være hjemme efter ferie i Lalandia. Hun har allerede været over ved hønsene og traktoren 6 gange.

Og hun blev sur da jeg sagde at vi skulle ind for at lave mad.

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.