TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Billede :)

Filippa elsker også sin raf-raf ;)

Skal lige have lavet billederne mindre ;) 

Del dette indlæg

post-6603-0-73344900-1393283372_thumb.jp

Beklager de dårlige billeder.

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-6603-0-73344900-1393283372_thumb.jp

Del dette indlæg

Annonce ♥

attachicon.gifimage.jpg

Hvor er det en fin tegning. Kan godt forstå at hun ervild med den.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Øv 39 i feber her til morgen, hendes temperatur var ellers faldet i går aftes, til 37,5.

Nu må du gerne blive rask lille mus

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv 39 i feber her til morgen, hendes temperatur var ellers faldet i går aftes, til 37,5.

Nu må du gerne blive rask lille mus

God bedring med hende! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er afgjort, at Filippa skal være Tigerdyr til fastelavn i børnehaven på fredag :) Hun kan passe dragten fra sidste år :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

God bedring med hende! :kram

Tak

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

image.jpg

Hvor ser det hyggeligt ud :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tager en barnets første sygedag med Marius idag. Ved ikke om han har feber, men det havde han i nat og var vågen længe fordi han ikke kunne finde ro... Så han sover stadig...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er taskerne pakket. Felix skal have en hygge dag med bedste. Han har stadig feber.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tager en barnets første sygedag med Marius idag. Ved ikke om han har feber, men det havde han i nat og var vågen længe fordi han ikke kunne finde ro... Så han sover stadig...

39,5 og opkast på badeværelsesgulvet :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram til alle de syge tumlinger og deres mødre!

Der er godt nok meget i omløb :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram til alle med syge børn. Håber snart at jeres dejlige unger bliver friske igen :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Havde regnet med at når nu vi kørte hjemmefra når Ida plejer at sove til middag, så kunne hun sove i bilen. Men næh nej. Jeg skal da være vågen alle tre timers køretur mor.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor virker penicillinen ikke.

Nu er det 5. Døgn hun har høj feber.

Og hun har sovet stort set hele dagen i dag :boo

Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre i morgen, hvor jeg er nødt til at tage på arbejde.

Hendes far nægter at være hjemme med hende, fordi han lige er startet nyt job (1 1/2 måned har han været der nu) min mor kan ikke tage hende , hendes farmor har jeg/vi ikke hørt fra siden Gry's fødselsdag.

Jeg har været hjemme 2 dage nu, så jeg har ikke flere barn syg i denne omgang :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige et panodil spørgsmål.

Det er kun anden ang i Sophias liv, at vi oplever hun har feber (udover tand-/vaccinefeber), så vi har ikke den store erfaring.

Men hun har over 39 i feber, og mit spørgsmål er så om I ville give panodil til natten, eller først vente og se om hun kunne "klare sig" uden?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er kun anden ang i Sophias liv, at vi oplever hun har feber (udover tand-/vaccinefeber), så vi har ikke den store erfaring.

Men hun har over 39 i feber, og mit spørgsmål er så om I ville give panodil til natten, eller først vente og se om hun kunne "klare sig" uden?

Jeg er lidt modstander af alt det panodil, så herhjemme ser vi natten an, inden han går en...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er meget forskelligt hvad vi gør.. Hvis Edith også er urolig og ikke kan finde ro, så får hun panodil fra starten. Ellers tjekker vi hvor varm hun bliver og giver hvis hun bliver meget varm/vågner og er helt ked osv..

Nogle gange giver det ro til at falde ordentligt i søvn og så sovet lidt sygdom væk, synes jeg!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal lige love for Dicte har styr på at trodsalderen starter ved 2 år! Shit et temperament hun pludselig har fundet frem, her 1 uge før hendes 2 års fødselsdag...

Og :kram til alle syge børn!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi ser som regel an og giver hvis han ikke kan finde ro, eller vågner dybt ulykkelig

Del dette indlæg

Annonce ♥

Omg, min datter er bare den smukkeste, fantastiske lille skabning! :-)!

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.