TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Tusind tak for kram, piger! :kram2 Er på fra mobil.. Ville ellers gerne skrive til hver enkelt af jer.. Johan har det heldigvis godt i dag og har været i vild godt humør og har grinet rigtig meget :loveshower

Del dette indlæg

:yay

Jeg glædede mig lidt for tidligt ;) hun havde slukket lyset men lå kun 5 min og kaldte så. Det var et klistermærker der var faldet ned af væggen oven på hende <_< fik fjernet klistermærket men så ville hun ikke sove alligevel og have en ny bog. Hun fik en bog og jeg gik ud. Hun læste den , slukkede lyset og efter et par minutter kaldte hun igen. Hun sagde hun ikke ville sove og op og sidde hos mig. Ser sad hun lidt indtil jeg fik hende lagt og hun er først faldet i søvn for 5 min siden <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lise sov kun 1 time til middag og så vågnede hun dybt ulykkelig! :( har ingen anelse hvorfor, jeg prøvede at snakke med hende om det og spørge ind til det, men hun blev bare ved. Ihvertfald i en halv time efter græd og græd hun.

Det er bare ikke sjovt!

Anna har haft nogen perioder de sidste par måneder, hvor hun helt tydeligt har mareridt. Måske det også er tilfældet for Lise?

Det llyder i hvert fald ikke rart, at hun græd sådan :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anna sov tre (3!!!) timer til middag i dag?! :o :blink Det er vist ikke sket i noget der minder om mindst et halvt år.

Hun var træt kl. 20, men faldt først i søvn kl. 21. Spændende, hvornår hun vågner i morgen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror Ronja lægger og drømmer om BH. Hun har lige i søvne sagt "Ronja skal osse hjem nu" :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det bliver en laaaang dag. Tror jeg har sovet ca. 3 timer i nat fordi Silke Elia bare har hostet og hostet. Og så har hun været vågen siden kl. 5.10 og jeg skal servere/hjælpe til til barnedåb hele dagen. Typisk! :numse

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anna sov tre (3!!!) timer til middag i dag?! :o :blink Det er vist ikke sket i noget der minder om mindst et halvt år.

Hun var træt kl. 20, men faldt først i søvn kl. 21. Spændende, hvornår hun vågner i morgen.

Det er med at nyde når det sker :)

Håber hun har sovet fint i nat.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror Ronja lægger og drømmer om BH. Hun har lige i søvne sagt "Ronja skal osse hjem nu" :D

Haha :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nogen gange føler jeg mig VIRKELIG dum... Luna har i et stykke tid sagt Faaanne!! Faaanne! Og havde egentlig ikke tænkt at det betød noget særligt. Lige indtil i går, hvor hun sagde Faaanne! Begyndte at skrup-grine og løbe... Flot mor! Jeg skal jo FANGE hende! He He :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nogen gange føler jeg mig VIRKELIG dum... Luna har i et stykke tid sagt Faaanne!! Faaanne! Og havde egentlig ikke tænkt at det betød noget særligt. Lige indtil i går, hvor hun sagde Faaanne! Begyndte at skrup-grine og løbe... Flot mor! Jeg skal jo FANGE hende! He He :P

Haha ja det kan være svært at forstå de kære små nogle gange :D Det er det samme med Lise, det er ofte jeg ikke forstår hvad hun prøver at sige og det kan bare være så frustrerende for os begge to. Jeg VIL jo virkelig gerne forstå hende og hun bliver bare ved med at gentage i en uendelighed og kan ikke forstå at JEG ikke forstår :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha ja det kan være svært at forstå de kære små nogle gange :D Det er det samme med Lise, det er ofte jeg ikke forstår hvad hun prøver at sige og det kan bare være så frustrerende for os begge to. Jeg VIL jo virkelig gerne forstå hende og hun bliver bare ved med at gentage i en uendelighed og kan ikke forstå at JEG ikke forstår :P

Nogen gang havde det altså været fedt med en ordbog! :P

For ja! Der er mange ting jeg misser, fordi jeg ikke forstår hvad hun siger! :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh sådan har jeg det også :rolleyes det der russiske er jeg ikke så god til!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fundet ud af det er nemmere at forstå dem når man har det på video. Zoey snakker rigtig meget, men det er hurtigt og højt så tit forstår jeg slet ikk hvad hun vil. Men feks den anden dag legede vi gemme. Jeg svare når hun snakker, men egentlig bare noget jeg gætter mig til. På videoen kan jeg høre hun siger "jeg er lige her" men det forstod jeg slet ikk da vi legede.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha :D Vi havde samme følelse igår, da vi kom til at snakke om, at alle de gange, hvor Valdemar har sagt "mormor" når han har peget på billeder af sig selv, han han selvfølgelig sagt "Mar-Mar" og forsøgt at sige Valdemar :D

Sødt at hun vil have dig til at fange sig :wub :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh sådan har jeg det også :rolleyes det der russiske er jeg ikke så god til!!!

Ej men hun ævler jo også konstant fra morgen til aften! :P Og når det så er 90% Russisk, så står jeg altså af ind imellem! ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fundet ud af det er nemmere at forstå dem når man har det på video. Zoey snakker rigtig meget, men det er hurtigt og højt så tit forstår jeg slet ikk hvad hun vil. Men feks den anden dag legede vi gemme. Jeg svare når hun snakker, men egentlig bare noget jeg gætter mig til. På videoen kan jeg høre hun siger "jeg er lige her" men det forstod jeg slet ikk da vi legede.

Hvis jeg holder min telefon op for at filme eller tage foto, så bliver hun mega ukoncentreret og farer over til mig i stedet for at lege videre ect. :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha :D Vi havde samme følelse igår, da vi kom til at snakke om, at alle de gange, hvor Valdemar har sagt "mormor" når han har peget på billeder af sig selv, han han selvfølgelig sagt "Mar-Mar" og forsøgt at sige Valdemar :D

Sødt at hun vil have dig til at fange sig :wub :D

Ahh ja! Selvfølgelig er det da det, han prøver at fortælle :D Valdemar ER også et svært navn når man er 1,5år!

Ja... Jeg bliver også helt glad og varm indeni, når hun siger FAAANNE! og har det der fantastiske glimt i øjet imens hun flækker af grin når jeg indtager "fange-position" :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ahh ja! Selvfølgelig er det da det, han prøver at fortælle :D Valdemar ER også et svært navn når man er 1,5år!

Ja... Jeg bliver også helt glad og varm indeni, når hun siger FAAANNE! og har det der fantastiske glimt i øjet imens hun flækker af grin når jeg indtager "fange-position" :P

Det er da også fantastisk med sådan en lille spillopmager, der kommer og vil fanges :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da også fantastisk med sådan en lille spillopmager, der kommer og vil fanges :loveshower

Ja især her i weekenden, fordi hun bare er pyl med pyl på!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg smelter som en snemand på Mallorca: Mie lagde hånden under min hage og nussede mig, kiggede mig dybt i øjnene og sagde "sød" pg så smilede hun det kæreste "jeg elsker dig" smil!!!

Kæft den unge er dejlig!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi drømmer stadig om god nattesøvn :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi drømmer stadig om god nattesøvn :(

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter 2 døgn hos farmor og farfar kastede Filippa sig i armene på først mig og siden far :kuller

Vi kørte hjem til huset for første gang og hun løb ind og fandt noget legetøj i stuen. Efter frokost blev hun puttet på sit nye værelse og lagde sig til at sove uden et kvæk - 1 time efter vi kom hjem :O :loveshower Jeg har den sejeste datter!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter 2 døgn hos farmor og farfar kastede Filippa sig i armene på først mig og siden far :kuller

Vi kørte hjem til huset for første gang og hun løb ind og fandt noget legetøj i stuen. Efter frokost blev hun puttet på sit nye værelse og lagde sig til at sove uden et kvæk - 1 time efter vi kom hjem :O :loveshower Jeg har den sejeste datter!

:yay hvor dejligt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har lige været i IKEA med Ronja og det er bare én stor legeplads for hende. Hun elsker at rende rundt derude :)

Hun faldt desværre i søvn på vej hjem cykelanhængeren og vi kunne ikke rykke hende. Nu har hun kun sovet omkring en halv time. Om lidt prøver vi at putte igen og håber hun kan få bare lidt mere.

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.