TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Åh altså, søde! :kram2

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

FEEEESENT! Det er max hårdt og røv og nøgler med hoste. Inger får det jo hver gang, hun bliver forkølet, og det er sååå mega hårdt! ÆV! Håber du ikke bliver kaldt ind i nat!

Vi har jo heldigvis været ret forskånet, eller hun har jo hostet i flere måneder - men ikke så voldsomt at hun kaster op af det.. Så det er røv!

Hvis hun stadig har feber imorgen, skal vi til lægen igen - men jeg krydser for en god nat uden hoste, opkast eller vagtarbejde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm kan sgu mærke at jeg har det ret underligt med at Gry skal til sin Farmor i dag, når nu jeg alligevel er hjemme.

Har hun det godt med sin farmor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har både bragt og hentet Lise idag og det har bare været en rigtig god oplevelse :loveshower

Normalt er hun rigtig ked, vil ikke have jeg går, når jeg afleverer og når jeg henter vil hun ikke hjem. Det plejer at være under skrig og gråd at jeg får hende i overtøjet.

Men idag var hun bare glad! Accepterede fint at jeg gik og vinkede farvel, og var glad da jeg kom og drønede ud til overtøjet :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hun det godt med sin farmor?

Hun elsker sin farmor!

Men det er ikke mit behov ej heller Gry's, hun er meget morsyg i øjeblikket.

Hende og hendes søster var også sammen med deres farmor sidste uge, men der var jeg på arbejde til 17, så der gjorde det mig ikke så meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun elsker sin farmor!

Men det er ikke mit behov ej heller Gry's, hun er meget morsyg i øjeblikket.

Hende og hendes søster var også sammen med deres farmor sidste uge, men der var jeg på arbejde til 17, så der gjorde det mig ikke så meget.

Det kan jeg godt sætte mig ind i, jeg forsøger at se det som en investering, så har jeg det bedre med det. Jo mere de er sammen jo bedre og det er bare noget andet når jeg ikke også er der!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt sætte mig ind i, jeg forsøger at se det som en investering, så har jeg det bedre med det. Jo mere de er sammen jo bedre og det er bare noget andet når jeg ikke også er der!

Det er ikke fordi jeg ikke under hende det, jeg syntes bare i forvejen min tid med mine unger er så knap, jeg vil så gerne nyde dem mens de er små. Og det er også skønt de tirsdage jeg jeg er på arbejde, for så ved jeg jo at de har det som blommen i et æg. Deres farmor forguder dem og omvendt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke fordi jeg ikke under hende det, jeg syntes bare i forvejen min tid med mine unger er så knap, jeg vil så gerne nyde dem mens de er små. Og det er også skønt de tirsdage jeg jeg er på arbejde, for så ved jeg jo at de har det som blommen i et æg. Deres farmor forguder dem og omvendt.

Det er også min akiles hæl :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror dælme Marius selv faldt i søvn i aften.... Nu er det da 20 min siden vi puttede ham...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har 'kun' sovet 1½ time i VS i dag og alligevel sover hun stadig ikke (og det er nu 1 time siden jeg gik fra værelset) - IH, hvor jeg synes det er træls! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Edith har ikke hostet ret meget (endnu) til aften.. Jeg håber godt nok, at vi slipper for mere opkast :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om 15 dage bliver min lille trold 2 år :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har 'kun' sovet 1½ time i VS i dag og alligevel sover hun stadig ikke (og det er nu 1 time siden jeg gik fra værelset) - IH, hvor jeg synes det er træls! :(

Ligger hun bare og snakker? Håber hun er faldet i søvn nu :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger hun bare og snakker? Håber hun er faldet i søvn nu :kram2

Jeg ved ikke præcis hvad hun laver. snakker/synger/tager strømperne af/tager nattøjet af/leger med bamser :rolleyes

Hun faldt i søvn ca. 20.30 efter jeg havde været deroppe igen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke præcis hvad hun laver. snakker/synger/tager strømperne af/tager nattøjet af/leger med bamser :rolleyes

Hun faldt i søvn ca. 20.30 efter jeg havde været deroppe igen <_<

Vi har samme problem for tiden... 1.5 time igår og 1 time idag før hun sov <_< Hvis hun så bare gad at rumstere rundt alene, men hun bliver helt panisk hvis jeg går fra hende, så sidder bare i mørket og siger ingenting og venter på hun falder i søvn. Det er SÅ kedeligt, og så snart det sidste snot og hosteri er overstået, så skal det også stoppe!

Og nu har jeg lige givet hende nattøj på igen, ikke særlig smart at smide både nattøj og dyne oven på sygdom..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har samme problem for tiden... 1.5 time igår og 1 time idag før hun sov <_< Hvis hun så bare gad at rumstere rundt alene, men hun bliver helt panisk hvis jeg går fra hende, så sidder bare i mørket og siger ingenting og venter på hun falder i søvn. Det er SÅ kedeligt, og så snart det sidste snot og hosteri er overstået, så skal det også stoppe!

Og nu har jeg lige givet hende nattøj på igen, ikke særlig smart at smide både nattøj og dyne oven på sygdom..

Jeg er ofte også nødt til at sidde derinde for tiden, men i dag klarede hun det heldigvis selv. Det er SÅ kedeligt og afmægtigt, at sidde der og glo :prik Hun forstår heldigvis godt nu, at jeg siger hun skal ligge sig ned og ligge stille, hvis jeg skal sidde der - ellers går jeg. Det er rart ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ofte også nødt til at sidde derinde for tiden, men i dag klarede hun det heldigvis selv. Det er SÅ kedeligt og afmægtigt, at sidde der og glo :prik Hun forstår heldigvis godt nu, at jeg siger hun skal ligge sig ned og ligge stille, hvis jeg skal sidde der - ellers går jeg. Det er rart ;)

 

Vi er også inde i en periode hvor vi (jeg) skal sidde inde ved Erica. Men jeg synes ikke det er så slemt - jeg har min iPhone, så det er der jeg bliver opdateret på BK, FB og Bloglovin - rart at have lidt "gyldig" tid til det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også inde i en periode hvor vi (jeg) skal sidde inde ved Erica. Men jeg synes ikke det er så slemt - jeg har min iPhone, så det er der jeg bliver opdateret på BK, FB og Bloglovin - rart at have lidt "gyldig" tid til det ;)

Gid jeg kunne det.. Edith elsker min iphone, så bare hun ser lyset fra den nægter hun at sove <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gid jeg kunne det.. Edith elsker min iphone, så bare hun ser lyset fra den nægter hun at sove <_<

 

Erica elsker også min iPhone. Men af en eller anden grund har hun ret nemt accepteret, at når hun er i sengen, så må hun ikke få den. Så er det min :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica elsker også min iPhone. Men af en eller anden grund har hun ret nemt accepteret, at når hun er i sengen, så må hun ikke få den. Så er det min :)

Ja det har E ikke fanget. Men hun står også op i sengen, for at kunne kigge ud af sprækken i døren, hvis vi ikke lukker den helt, selvom hun er mega træt :rolleyes Hun vil bare ikke gå glip af noget som helst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica elsker også min iPhone. Men af en eller anden grund har hun ret nemt accepteret, at når hun er i sengen, så må hun ikke få den. Så er det min :)

Jeg gør det samme hos Ronja og hun ved godt hun ikke får telefonen (her en HTC one ;)) når hun er lagt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie fik lidt mere at spise i dag end i går, 3,5 ostehaps skåret i små tynde bidder, osten fra en cheesedipper, en masse sødmælk og lidt spaghetti... Hvad hun får er pt underordnet, bare hun får NOGET, og det er da bedre end de 2 spsk yoghurt hun fik igår!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

VS er begyndt at tage Ronja og Filippa med over og besøge deres nye stue i BH. Det er gået rigtig godt og de hygger sig derover og går selv med BH-pædagogerne når de bliver hentet. I dag fik vi forældre også set stuen og Ronja var med derover. Da vi skulle gå gav hun lige af en de nye pædagoger et kram til farvel. Det gør bestemt mig mere fortrøstningsfuld ved at Ronja skal starte derover på mandag selvom jeg stadig synes det er tidligt! :)

Desværre kommer der noget reaktion herhjemme om aftenen. Ronja kan ikke finde ro når hun skal sove og hun sover meget uroligt og klynker meget om natten. I dag da jeg skulle putte blev hun også rigtig ked og ville ikke lægge sig ned men sidde i sengen. 3 gange steg hun selv ud af sengen og kravlede op i favnen hos mig og sad og puttede sig helt tæt op af mig. Den sidste gang begyndte jeg at spørge hende om forskellige ting med vs og bh og det hjalp. Hun svarede egentlig bare Ja eller nej og pludselig blev hun gladere og ville gerne op og lægge i sengen igen uden vrøvl. Hun lå så lige 10-15 min mere og snøftede lidt men faldt i søvn til sidst. Jeg er spændt på hvad reaktionen bliver i næste uge :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bestilt for 1200 kr af den nye Hummel-kollektion :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hele familien nedlagt af SNOT.... Som bonus har mor let feber, far høj feber, mindstebarnet hoster om natten..... Og så blev jeg da lige vækket kl 23.00 af størstebarnet, som lå og hev efter vejret inde på værelset, og lød som en søløve :boo (vi er nu på sofaen i stuen med tegnefilm og musen har det heldigvis bedre.... Tør bare ikke rigtigt putte ham igen, sådan som han lød tidligere)

Må man melde sig ud? :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.