TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Vi var oppe og aflevere min mors bil efter at have hentet Ronja i vs. Hun faldt desværre i søvn i bilen så hun sover hellere ikke endnu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er svært at få taget det rette pasfoto af en 2-årig :D

image.jpg

Hehe Ja det kan jeg forestille mig :D men de er gode :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurra for at Elin er færdig med sit sidste tigerspring!!!!!!!!!!!!!

:balloon :balloon :balloon :balloon :balloon :balloon :balloon :balloon

Det er jo helt fantastisk.... og hun er sig igen - glade, smilende, frække Elin... hun er bare så glad hele tiden og har lært så meget denne gang.

Nu kan hun endelig rejse sig op selv - det har virkelig holdt hårdt... og sikke en glæde hun udstråler hver gang hun rejser sig op midt på gulvet - første gang kom armene i vejret og hun råbte "Hurraaaa"....

:toot :wee :yay :hurra :glad

Hvor er det fedt!

Hurra for udvikling!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er svært at få taget det rette pasfoto af en 2-årig :D

image.jpg

Haha! Priceless :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:toot :wee :yay :hurra :glad

Hvor er det fedt!

Hurra for udvikling!

 

Ja det er fan-fucking-tastisk!  :toot  :yay  :yay  :yay  :balloon 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er svært at få taget det rette pasfoto af en 2-årig :D

attachicon.gifimage.jpg

 

He he, hvor er de go'e!  :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuu... Vi har lige bestilt ophold i Lalandia i næste week-end fra torsdag til søndag :yay

Glæder mig!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aner ikke hvornår Silke Elia sov, vi startede putning kl. 19 og 21.45 vågner jeg op :lol Så nu er jeg altså gået rigtig i søvn, og håber på en god nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun fik ca 2 spsk yoghurt og 3-4 bløde bagte gullerods fritter til aftensmad, forsøgte med yoghurt inden sengetid, men resultatet blev igen smerte. Hun tager sig til øret så det må være en kindtand, vi vendte ligefrem om vi skulle ringe til vagtlægen, men blev enige om at det er så tydeligt tænder/mundsår(hun kan jo have bidt sig) at det ville være dumt.

Hun gik ud som et lys kl 20, men Anders er hos hende nu.

Men ØV hvor er jeg ked på hendes vejne!!! FUCK tandskøgen :gal den dumme kælling! FORSTÅR ikke at naturen har indrettet det sådan at det skal gøre så sindssygt ondt at få tænder. (Mie har reageret forskelligt på alle sine tænder men det her er godt nok ondt!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte pis hoste!!!! Det er nu anden gang Edith kaster op af at hoste! Håber fandme det medicin virker hurtigt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er jeg træt af at det er blevet fast rutine for Lise at stå op kl. 5-5.30 hver dag! :gal :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Edith hostede så hun kastede op to gange igår aftes.. Lå derefter på mig og sov det meste af natten, hvor hun ikke hostede så meget = mor der kun har sovet MEGET lidt :boo Og jeg har tilkaldevagt i dag, så har først fri imorgen kl 8 (hvor jeg så skal møde på job igen) :(

Øv, jeg synes det er op ad bakke for tiden :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie vågnede frisk og glad :yay vi gav hende lidt yoghurt og hun spiste der hele + lidt rosiner, så hun er klar til DP igen! Ellers var Anders blevet hjemme hos hende, vi kunne ikke byde hende at komme i dagpleje med SÅ ondt for tænder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Edith hostede så hun kastede op to gange igår aftes.. Lå derefter på mig og sov det meste af natten, hvor hun ikke hostede så meget = mor der kun har sovet MEGET lidt :boo Og jeg har tilkaldevagt i dag, så har først fri imorgen kl 8 (hvor jeg så skal møde på job igen) :(

Øv, jeg synes det er op ad bakke for tiden :boo

Åh altså, søde! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie vågnede frisk og glad :yay vi gav hende lidt yoghurt og hun spiste der hele + lidt rosiner, så hun er klar til DP igen! Ellers var Anders blevet hjemme hos hende, vi kunne ikke byde hende at komme i dagpleje med SÅ ondt for tænder.

DEJLIGT! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så ked af det på Malivas vejne :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie vågnede frisk og glad :yay vi gav hende lidt yoghurt og hun spiste der hele + lidt rosiner, så hun er klar til DP igen! Ellers var Anders blevet hjemme hos hende, vi kunne ikke byde hende at komme i dagpleje med SÅ ondt for tænder.

Skønt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så ked af det på Malivas vejne :(

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix er på tur i dag ud til naturbørnehaven 5 km fra hans egen og ih han glædede sig. Han skulle køre i bus, som han kun har prøvet 1 gang :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så ked af det på Malivas vejne :(

Hvorfor?

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor?

:kiss

hun havde bare en lorte start på dagen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm kan sgu mærke at jeg har det ret underligt med at Gry skal til sin Farmor i dag, når nu jeg alligevel er hjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Edith hostede så hun kastede op to gange igår aftes.. Lå derefter på mig og sov det meste af natten, hvor hun ikke hostede så meget = mor der kun har sovet MEGET lidt :boo Og jeg har tilkaldevagt i dag, så har først fri imorgen kl 8 (hvor jeg så skal møde på job igen) :(

Øv, jeg synes det er op ad bakke for tiden :boo

FEEEESENT! Det er max hårdt og røv og nøgler med hoste. Inger får det jo hver gang, hun bliver forkølet, og det er sååå mega hårdt! ÆV! Håber du ikke bliver kaldt ind i nat!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.