Besvaret January 27, 2014 Det bliver en lang dag når man starter med at kaste op, imens man holder grædende snottet datter i hånden... Suk :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Er hjemme med en snottet dreng med 38 i feber. En hos dag når det nu skal være, så jeg slipper for at skulle køre så langt i snevejret... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Er hjemme med syg Edith.. Let feber og hoste hoste hoste! Og lidt snot, rallen og hvæsen :( Vores læges telefontid åbner først kl 9, men håber at vi kan få en tid idag - vi har nærmest ikke sovet i nat og jeg er godt brugt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Det bliver en lang dag når man starter med at kaste op, imens man holder grædende snottet datter i hånden... Suk :unsureEj, puha! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Anna og jeg sov til kl. 07.10 :) Nåede kun lige i vs til kl 09. Hun spiser som en havnearbejder for tiden - tror hun tager et ryk voksemæssigt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Anna og jeg sov til kl. 07.10 :) Nåede kun lige i vs til kl 09. Hun spiser som en havnearbejder for tiden - tror hun tager et ryk voksemæssigt. :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 I dag skal vi hen og have lavet pas til Theo. Opdagede lige at hans gamle pas udløber, mens vi er i Thailand. Meget heldigt at jeg fik tjekket det :blink Når man laver pas til en baby, så holder det åbenbart kun i 2 år. Så nu skal min lille dreng altså allerede til at have sit 2. pas ^_^ På torsdag skal vi begge til lægen og vaccineres. Håber han tager det pænt :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Jeg håber virkelig også det er en fase! Det er lige meget om vi sidder hos hende eller om vi går ud så tager det lang tid for hende at finde ro :( Jeg tror hellere ikke vi ændre på middagslur lige foreløbig. Nu skal hun starte i bh om en uge så tænker det er et rigtig dumt tidspunkt at lave ændringer på så vi holder fast og satser på det hjælper at starte i bh :) Hvor bliver det spændende med bh-start :o Glæder mig virkelig til at høre om det. Jeg kan slet ikke overskue at Theo skal starte om 4 mdr. Synes de bliver alt for store :unsure Anna og jeg sov til kl. 07.10 :) Nåede kun lige i vs til kl 09. Hun spiser som en havnearbejder for tiden - tror hun tager et ryk voksemæssigt. Bliver så glad af at læse, når Anna spiser så meget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Anna og jeg sov til kl. 07.10 :) Nåede kun lige i vs til kl 09. Hun spiser som en havnearbejder for tiden - tror hun tager et ryk voksemæssigt. Dejligt, at hun sover og spiser godt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 I dag skal vi hen og have lavet pas til Theo. Opdagede lige at hans gamle pas udløber, mens vi er i Thailand. Meget heldigt at jeg fik tjekket det :blink Når man laver pas til en baby, så holder det åbenbart kun i 2 år. Så nu skal min lille dreng altså allerede til at have sit 2. pas ^_^ På torsdag skal vi begge til lægen og vaccineres. Håber han tager det pænt :goodluck Vildt at han skal have hans 2. pas :o Hvor var I henne da han var baby? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Vildt at han skal have hans 2. pas.. Hvor var I henne da han var baby? Vi var på Tenerife, da han var 8 mdr. Ja, det virker lidt vildt :) Men de holder åbenbart ikke så mange år som voksnes pas. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Vi var på Tenerife, da han var 8 mdr. Ja, det virker lidt vildt :) Men de holder åbenbart ikke så mange år som voksnes pas. Var Tenerife ok med barn? Overvejer nemlig en rejse her til foråret, men der er Edith jo ca 1,5 år og måske lidt mere bøvlet at rejse med.. Ja 2 år er jo heller ikke lang tid, men de ændrer sig jo mega meget i de små år :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Var Tenerife ok med barn? Overvejer nemlig en rejse her til foråret, men der er Edith jo ca 1,5 år og måske lidt mere bøvlet at rejse med.. Ja 2 år er jo heller ikke lang tid, men de ændrer sig jo mega meget i de små år :) Vi har jo lige været på gran Canaria med Sophia, som er halvandet nu. Jeg synes ikke det var besværligt at være på ferie med hende, men synes det var noget af et arbejde at flyve med hende. Så vil til en hver tid anbefale en kortere flyvning end canarieøerne :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Var Tenerife ok med barn? Overvejer nemlig en rejse her til foråret, men der er Edith jo ca 1,5 år og måske lidt mere bøvlet at rejse med.. Ja 2 år er jo heller ikke lang tid, men de ændrer sig jo mega meget i de små år :) Vi fløj til Tyrkiet med David, da han var 10 måneder, og eg synes egentlig ikke flyvningen var slem - det var værre med den 4 timers bustur, efter vi var landet :o Vi skal til Tenerife til sommer, på et hotel vi besøgte under min graviditet. Det er et super børnevenligt hotel, og det er lige netop derfor vi har valgt at tage derhen. Der er Lollo og Bernie, børnevenlig mad på bufféen, to lækre børne/baby-pools (den ene med skygge, den anden uden) og super god underholdning for de mindste i løbet af dagen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Var Tenerife ok med barn? Overvejer nemlig en rejse her til foråret, men der er Edith jo ca 1,5 år og måske lidt mere bøvlet at rejse med.. Ja 2 år er jo heller ikke lang tid, men de ændrer sig jo mega meget i de små år :) Det var super :)Flyveturen var intet problem. Han sov bare i mine arme. Det er måske nok noget andet med en på 1,5 år ;) Tenerife var dejligt med et barn. Synes slet ikke det var besværligt. Og på de fleste af restauranterne kunne man sidde udenfor, så vi havde klapvognen stående lige ved siden af bordet, når han sov om aftenen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Er glad for vores udestue idag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Er glad for vores udestue idag... Ja den må være god til middagsluren Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Er glad for vores udestue idag... Vores udestue er også et hit i det her vejr :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Tak for alle råd mht rejse med tumling :kiss Måske vi vælger noget tættere på.. Ellers må vi jo bare leve med at hun bøvler i flyet - og så en kort bustur bagefter ;) Og så :numse - lige hjemvendt fra lægen med antibiotika og medicin mod asmatisk bronkitis :( Men måske vi så snart kan få noget søvn! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Mie vågnede kl 5 :blink hun er ellers ret præcis og vågner kl 7 (+/- en halv time, oftest +) hver dag, utroligt nok var hun oven i købet i et FANTASTISK humør grinede og hvinede og pjattede!!! Er spændt på hvordan det er gået i DP i dag! Vi skal på skydebanen med Anders i aften, for svigerfar/bedstefar har fødselsdag og det skal da i hvert fald markeres på en eller anden måde når nu bedstemor er indlagt, er spændt på hvor træt hun er der! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Mie vågnede kl 5 :blink hun er ellers ret præcis og vågner kl 7 (+/- en halv time, oftest +) hver dag, utroligt nok var hun oven i købet i et FANTASTISK humør grinede og hvinede og pjattede!!! Er spændt på hvordan det er gået i DP i dag! Vi skal på skydebanen med Anders i aften, for svigerfar/bedstefar har fødselsdag og det skal da i hvert fald markeres på en eller anden måde når nu bedstemor er indlagt, er spændt på hvor træt hun er der! Lad os håbe at hun sover en go lang lur i DP. Luna vågnede skrigende efter 50min lur og var helt utrøstelig. hurra for tænder og tiger! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Tak for alle råd mht rejse med tumling :kiss Måske vi vælger noget tættere på.. Ellers må vi jo bare leve med at hun bøvler i flyet - og så en kort bustur bagefter ;) Og så :numse - lige hjemvendt fra lægen med antibiotika og medicin mod asmatisk bronkitis :( Men måske vi så snart kan få noget søvn! Hvilken slags medicin har i fået? Den forebyggende skal have lidt tid inden den virker. Men øv øv og god bedring med hende :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Tak for alle råd mht rejse med tumling :kiss Måske vi vælger noget tættere på.. Ellers må vi jo bare leve med at hun bøvler i flyet - og så en kort bustur bagefter ;) Og så :numse - lige hjemvendt fra lægen med antibiotika og medicin mod asmatisk bronkitis :( Men måske vi så snart kan få noget søvn! God bedring! Og mht rejse, var Dictes første flyvetur til Rhodos da hun var lidt over 1 år. Det gik så fint, turen tog 3 timer og vores hotel (som var super lækkert og meget børne venligt) var kun 20 minutter i bus fra lufthavnen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Hvilken slags medicin har i fået? Den forebyggende skal have lidt tid inden den virker. Men øv øv og god bedring med hende :kramDet er vist ikke forebyggende, det er for at hun kan få luftvejene udvidet, mens antibiotikaen virker tror jeg. Men det hedder Singulair granulat :)Tak tak :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 God bedring! Og mht rejse, var Dictes første flyvetur til Rhodos da hun var lidt over 1 år. Det gik så fint, turen tog 3 timer og vores hotel (som var super lækkert og meget børne venligt) var kun 20 minutter i bus fra lufthavnen :) Ih det lyder også lækkert! Kan du huske hvad hotellet hed? Og tak :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites