TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Gry har lige haft et anfald af den anden verden, pyha det er godt nok længe siden hun har reageret sådan, kunne nærmest ikke komme i kontakt med hende (tror desværre det har været længe undervejs)

Det var også så hårdt for hende selv at hun faldt i søvn i mine arme kl 11 og nu ligger hun her på sofaen ved siden af mig lige så sødt og sover :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har en datter der ikke kan finde ud af at lege i dag, hun vil bare sidde og putte og nulre, super hyggeligt med alt den putten, men også en smule irriterende når nu jeg er syg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en skøn (og kold!) tur i zoo i dag. Det var åbenbart hårdt for den unge mand, han har snart sovet 3 timer til middag! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi klar til fastelavn :)

bYa43oX.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, Edith er bare ikke sig selv idag.. Hun er stadig træt og dvask efter 2,5 timers lur og vil bare ingenting. Hverken spise, drikke, lege, putte! Håber godt nok det er tænder der driller :unsure :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, Edith er bare ikke sig selv idag.. Hun er stadig træt og dvask efter 2,5 timers lur og vil bare ingenting. Hverken spise, drikke, lege, putte! Håber godt nok det er tænder der driller :unsure :boo

:kram håber hun vågner frisk imorgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram håber hun vågner frisk imorgen

Tak :kram

Hun har bare slet været sig selv. Har nærmest ikke spist aftensmad eller drukket aftenflasken! Vi har fået saft og vand i hende, men ikke meget synes jeg..

Hun leger heldigvis og er i ok humør, så helt bekymrede er vi ikke :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gisp! :O

Mads var nødt til at over tage midt i putningen, da jeg bare sådan skulle tisse.

vælger selvfølgelig at han putter færdig, for ikke at forvirre mere en højest nødvendigt.

(jeg tænder babyalarmen, så jeg kan følge lidt med... Men der er helt ro)

Lidt efter kommer Mads ned i stuen og spørger om jeg vil tage over, for han skal også tisse! Han tilføjer så i farten at hun altså ikke sover... Men at der ro! = første gang nogen side at vi har kunnet gå få hende på værelset i vågen tilstand uden skrig og skrål! :yay

jeg valgte derfor at blive i stuen og vi har ikke hørt fra hende endnu!

DET ER ALTSÅ LIDT VILDT! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For tredje weekend i streg tog Mie en 4 timers lur :blink hun sover normalt 2 - 2,5 time men hun må jo have brug for det :)

Vi har bare RÅ hygget i dag :biglove det er bare SKØNT at have tid til at fordybe sig i Mies verden! Hun er en fryd når hun får lov at tage sig tid, tage initiativ og fordybe sig og så en hel dag - puttede også en glad pige der har fået fyldt op på mor kontoen! Og så har vi dn hel dag mere bare hende og jeg imorgen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så kastede hun op i sengen efter et hosteanfald :( Øv, hun blev ked og ligger lige nu og sover ovenpå mig og hoster og hoster..

Ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For tredje weekend i streg tog Mie en 4 timers lur :blink hun sover normalt 2 - 2,5 time men hun må jo have brug for det :)

Vi har bare RÅ hygget i dag :biglove det er bare SKØNT at have tid til at fordybe sig i Mies verden! Hun er en fryd når hun får lov at tage sig tid, tage initiativ og fordybe sig og så en hel dag - puttede også en glad pige der har fået fyldt op på mor kontoen! Og så har vi dn hel dag mere bare hende og jeg imorgen :yay

Lyder bare skøøøønt :yay :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gisp! :O

Mads var nødt til at over tage midt i putningen, da jeg bare sådan skulle tisse.

vælger selvfølgelig at han putter færdig, for ikke at forvirre mere en højest nødvendigt.

(jeg tænder babyalarmen, så jeg kan følge lidt med... Men der er helt ro)

Lidt efter kommer Mads ned i stuen og spørger om jeg vil tage over, for han skal også tisse! Han tilføjer så i farten at hun altså ikke sover... Men at der ro! = første gang nogen side at vi har kunnet gå få hende på værelset i vågen tilstand uden skrig og skrål! :yay

jeg valgte derfor at blive i stuen og vi har ikke hørt fra hende endnu!

DET ER ALTSÅ LIDT VILDT! :glad

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så kastede hun op i sengen efter et hosteanfald :( Øv, hun blev ked og ligger lige nu og sover ovenpå mig og hoster og hoster..

Ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre :boo

Lille pus :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For tredje weekend i streg tog Mie en 4 timers lur :blink hun sover normalt 2 - 2,5 time men hun må jo have brug for det :)

Vi har bare RÅ hygget i dag :biglove det er bare SKØNT at have tid til at fordybe sig i Mies verden! Hun er en fryd når hun får lov at tage sig tid, tage initiativ og fordybe sig og så en hel dag - puttede også en glad pige der har fået fyldt op på mor kontoen! Og så har vi dn hel dag mere bare hende og jeg imorgen :yay

Tror det er tigerspringet, for Silke Elia gør det samme! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så kastede hun op i sengen efter et hosteanfald :( Øv, hun blev ked og ligger lige nu og sover ovenpå mig og hoster og hoster..

Ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre :boo

God bedring med hende :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gisp! :O

Mads var nødt til at over tage midt i putningen, da jeg bare sådan skulle tisse.

vælger selvfølgelig at han putter færdig, for ikke at forvirre mere en højest nødvendigt.

(jeg tænder babyalarmen, så jeg kan følge lidt med... Men der er helt ro)

Lidt efter kommer Mads ned i stuen og spørger om jeg vil tage over, for han skal også tisse! Han tilføjer så i farten at hun altså ikke sover... Men at der ro! = første gang nogen side at vi har kunnet gå få hende på værelset i vågen tilstand uden skrig og skrål! :yay

jeg valgte derfor at blive i stuen og vi har ikke hørt fra hende endnu!

DET ER ALTSÅ LIDT VILDT! :glad

Fedt!!!!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram :kiss

Hun hoster heldigvis ikke så meget mere og nu prøver jeg at ligge hende tilbage i sengen!

Jeg har tilkaldevagt indtil kl 8 imorgen tidlig, så håber virkelig ikke at jeg bliver ringet op, med sygt barn osv:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så kastede hun op i sengen efter et hosteanfald :( Øv, hun blev ked og ligger lige nu og sover ovenpå mig og hoster og hoster..

Ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre :boo

Stakkels pus. God bedring med hende :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja har godt nok svært ved at overgive sig til søvnen i øjeblikket. Indtil videre har hun brugt 40 min hvor hun prøver alt for ikke at skulle sove - beder om vand, kalder, kravler rundt i sengen, klynker og meget andet.

Jeg ved virkelig ikke hvad vi skal gøre. Det hjælper ikke at putte tidligere eller senere og hun sover normalt 1,5-1,75 time til middag og virker ikke som om den kan skæres ned uden vi får en træls eftermiddag/aften :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, helt succes blev det ikke til.... Jeg gik ovenpå, for at lukke døren ind til hendes værelse og der sad hun så og kiggede.... Lagde hende ned, hvorefter hun liiiige skulle se om jeg mente det..... Og det gjorde hun! Så der gik små 10min, så sov hun :)

Jeg tror Mads skal til at putte lidt mere regelmæssigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna var i karbad i dag for første gang siden hun havde uheld i vandet. Hun gik glad med Søren, fik hældt Schleich-dyrene i vandet og kravlede selv op. Hun nåede at lege lidt indtil det var som om oplevelsen kom tilbage til hende og så blev hun helt panisk og ville op og bad om at få ble på :(

Hun ville kun have mig, så jeg måtte op og tale hende til ro og fik hende skyllet og taget op og så puttede hun sig ind til mig. Vi snakkede lidt om det og om den tidligere hændelse og hun var blevet forskrækket og bange og så var det okay at far tog hende med på puslebordet og gav nattøj på.

Det var godt nok en crazy oplevelse - ren panikangst! :(

Siden M. Den 27./28. December lavede i flexibath badekarret har vi haft præcis samme problemer. Vi har forsøgt med at jeg er gået med hende i det store badekar, lader hende fylde vand i mm. Uden nogen gode resultater - MEN i dag var Nitzen og familie her og vi lod Maja komme i badekarret og derefter M. - og det gik så godt :) Håber det er Breaking point og vi nu ikke behøver have M. Med under bruseren hver dag :) Men vi må se i morgen ;) Måske det var en mulighed, at lade hende komme i bad sammen med et andet barn, så fokus bliver flyttet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så kastede hun op i sengen efter et hosteanfald :( Øv, hun blev ked og ligger lige nu og sover ovenpå mig og hoster og hoster..

Ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre :boo

Håber I får noget søvn, søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går, Jespers morgen sov Silke Elia til 7.40. I dag, min dag, sov hun til 5.50. Det er altså ikke fair :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går, Jespers morgen sov Silke Elia til 7.40. I dag, min dag, sov hun til 5.50. Det er altså ikke fair :numse

:prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna sov til 07.50 i dag! :o :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.