TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Ha ha tænkte præcis det samme - at læse bøger om hvad der er dit og mit er vist ikke lige der Mie er lige nu :p

Jeg tror faktisk jeg forsøger at fortælle hende at jeg bliver ked af det når hun fx kører ind i mig med sin dukkevogn. I stedet for at skælde ud diger jeg med trist ansigt og stemme "av! Det gør ondt på mor, så bliver jeg ked af det" og så stopper hun altid!

Men hvordan gør man ellers?

Er meget enig. At fortælle hvad der er rigtigt og forkert. Vi siger også tak og det er jeg glad for ved ting han gør rigtig.

Del dette indlæg

Marius har sovet helt godt i nat :yay At moren ikke kunne sove er en anden historie :( Men han fik simpelthen en gang grød inden sengetid igen (vi havde ellers droppet det) og jeg var først inde og hente ham 4.50 :glad Og så sov han videre inde mellem os til han blev vækket 6.30. Så 11 timer til Marius :glad :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha tænkte præcis det samme - at læse bøger om hvad der er dit og mit er vist ikke lige der Mie er lige nu :p

Jeg tror faktisk jeg forsøger at fortælle hende at jeg bliver ked af det når hun fx kører ind i mig med sin dukkevogn. I stedet for at skælde ud diger jeg med trist ansigt og stemme "av! Det gør ondt på mor, så bliver jeg ked af det" og så stopper hun altid!

:) det tror jeg at jeg skal arbejde på at blive bedre til!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænker også, at det hører med til samvittigheden, når vi lader dem hjælpe til og roser dem for det. :) Det er måske ikke direkte "rigtig/forkert", men det er da noget med at vise, at det er dejligt at hjælpe og bidrage til fællesskabet. Og det samme med at dele ting :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv første dag felix var ked da jeg afleverede ham i børnehave. Det var først da jeg sagde farvel han blev utilfreds men pædagogen var heldigvis hurtig til at tage ham og fortælle at sådan var det og trøste ham.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænker også, at det hører med til samvittigheden, når vi lader dem hjælpe til og roser dem for det. :) Det er måske ikke direkte "rigtig/forkert", men det er da noget med at vise, at det er dejligt at hjælpe og bidrage til fællesskabet. Og det samme med at dele ting :)

Det er vi til gengæld blevet ret gode til! Hun hjælper mere og mere med at tømme opvaskemaskinen og hjælper hver dag med at dække bord og ofte med at lave mad. ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har idag båret en meget ked ung dame ud af børnehaven. Lidt den omvendte verden.

Vi afleverede Sebastian og imens han tog overtøj af gjorde Cassandra det samme og begyndte også ar tage sko af. Hun nægtede ar sige farvel til ham. Helt tydeligt fordi hun ville med ham.

Hun ville ikke med mig så jeg måtte bære hende grædende ud i bilen :(

1 1/2 mdr så starter hun i vuggestue og nøj hvor bliver det godt for hende :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har idag båret en meget ked ung dame ud af børnehaven. Lidt den omvendte verden.

Vi afleverede Sebastian og imens han tog overtøj af gjorde Cassandra det samme og begyndte også ar tage sko af. Hun nægtede ar sige farvel til ham. Helt tydeligt fordi hun ville med ham.

Hun ville ikke med mig så jeg måtte bære hende grædende ud i bilen :(

1 1/2 mdr så starter hun i vuggestue og nøj hvor bliver det godt for hende :)

Egentlig sødt at hun er så glad for storebror :) Men jeg forstår godt, at det ikke er sjovt at bære grædende barn afsted.

Hvor bliver det spændende for hende (og dig) med vuggestuestart.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes simpelthen, at det er så sødt, at Filippa glæder sig til at flytte i hus. Vi snakker rigtig meget om det, hun kan nu sige vejnavnet og hun taler også om det i vuggestuen. Hun glæder sig især til at få et legehus :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anna og Søren sov til kl. 08.10 i dag :blink Selvom jeg nåede ikke at se Anna og jeg skal ud og spise i aften, så ser hende slet ikke i dag :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dicte er så sjov. Igår kørte min mands nye bil i stykker på vej hjem fra Jylland. Dicte hører jeg fortæller min mor det i telefonen, og da far kommer hjem siger hun stolt til ham 'fars bil stykker. Sikke noget' :) hun er simpelthen en lille papegøje der opfatter alt vi taler om.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lykken er at trække stikket ud, sætte sig i sofaen med Felix under tæppet med byggemand bob i skralderkassen og vindruer til ganen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glæder mig helt til denne weekend, hvor jeg får en hel masse tid uden Marius. Imorgen aften skal jeg spise med MG på Tokyo Hut i Viborg og søndag skal jeg sammen med en veninde besøge en 3. og spise frokost sammen. Trænger virkelig også til at få tanket op på social kontoen efter alt for mange weekender uden noget socialt samvær...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lykken er at trække stikket ud, sætte sig i sofaen med Felix under tæppet med byggemand bob i skralderkassen og vindruer til ganen :)

Nemlig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glæder mig helt til denne weekend, hvor jeg får en hel masse tid uden Marius. Imorgen aften skal jeg spise med MG på Tokyo Hut i Viborg og søndag skal jeg sammen med en veninde besøge en 3. og spise frokost sammen. Trænger virkelig også til at få tanket op på social kontoen efter alt for mange weekender uden noget socialt samvær...

Det er så vigtigt! Jeg har også rejst mig fra sengen, og skal mødes med nogle gamle veninder i aften. Efter 5 ugers sygemelding bliver det SÅ dejligt at komme lidt ud :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er det næsten det samme :) det er bare ramasjang og æble i stedet ;) og jeg giver dog helt ret :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bliver snart DUM af Malivas opførsel!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er det næsten det samme :) det er bare ramasjang og æble i stedet ;) og jeg giver dog helt ret :loveshower

Det er bare hyggelig at have sådan en stund selv om de er parkeret foran fjernsynet :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så sødt, når Lasse siger: pas på.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vandt kampen og Marius sover nu sødt i din seng :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ronja har taget store, mellem og lille tigerdyr med ned i stuen og sæt sig i sofaen med dem. De sidder der hvor far plejer at sidde. Da far kommer ned kigger Ronja på ham og siger "der ikke plads Der er plads derover" og peger over til spisebordet :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ronja har taget store, mellem og lille tigerdyr med ned i stuen og sæt sig i sofaen med dem. De sidder der hvor far plejer at sidde. Da far kommer ned kigger Ronja på ham og siger "der ikke plads Der er plads derover" og peger over til spisebordet :D

:lol hvor er hun skøn.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:D :D :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Edith vil ikke rigtig spise idag og er helt dvask og træt :( Håber altså bare det er de tænder der driller, men hun har heldigvis ikke feber, er snottet eller noget i den stil..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søren og Anna stod op sammen og hyggede og nu venter jeg på de kommer hjem fra gymnastik. Det har været dejligt med lidt tid alene hjemme :)

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.