Besvaret January 21, 2014 Syg møffe, syg mor. Fuck jeg er træt af sygdom. Og ja, vi tager både ekstra D-vitamin og probiotika - :boo og det er ikke for at lyde bitchet - jeg er bare ked af det. Det er så synd for hende, men fårk det er hårdt at skulle tage sig af sit barn, når man selv bare har lyst til at sove.. Og så er jeg RØV træt af Bamses Billedbog og bamse der igen leder efter "Askes små boller"... (Seriøst har de ikke kunne høre det selv i manuskriptprocessen?) :numse x 1000000 :kram x 10000000 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Filippa er med mor på toilettet. Mor er færdig og rejser sig for at tage tøj på igen: Filippa: Hvad er det (peger)? Mor: Det er min tissekone. Filippa: Ligesom mig. Vi har tissekone. Det har far ikke. Mor: Det er rigtigt. Hvad har far? Filippa: Far har tissemand. Det er hans bedste ven. :lol :D :lol :D Ha ha :) hvor er hun god Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 Vi har godt nok nogle mønstre der skal brydes hjemme efter Marius har fået dræn. Marius vågner stadig om natten, men det er for at få sin sutteflaske, som han jo har fået for at udligne trykket i ørene... Hmm, det bliver vist noget af et projekt, da han spurgte ud i køkkenet, for at hente den... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 Felix sov til. 7.35 i dag :yay Glæder mig til at han må komme i bh i morgen. Det trænger han til! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 Erica har kastet op 3 gange på 1,5 time :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 Erica har kastet op 3 gange på 1,5 time :( Stakkels Erica :kram god bedring med hende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 Stakkels Erica :kram god bedring med hende Tak. Hun er helt skidtmas, har kastet op to gange mere og vil kun hænge på mig. Frygter natten - manden kommer først hjem i morgen, så jeg har den selv :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 Tak. Hun er helt skidtmas, har kastet op to gange mere og vil kun hænge på mig. Frygter natten - manden kommer først hjem i morgen, så jeg har den selv :/ Stakkels Erica! :kram til mor, der skal klare det hele alene - mega-øv! God bedring! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 Tak. Hun er helt skidtmas, har kastet op to gange mere og vil kun hænge på mig. Frygter natten - manden kommer først hjem i morgen, så jeg har den selv :/ :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 Tak. Hun er helt skidtmas, har kastet op to gange mere og vil kun hænge på mig. Frygter natten - manden kommer først hjem i morgen, så jeg har den selv :/ God bedring :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 Stakkels David, det har været en hård dag! I morges stod han allerede op kl. 4, så var stilen ligesom lagt. Inden han blev afleveret i vuggestue var han faldet med hovedet først i gulvet og slået et hul i læben, så han blødte godt og grundigt. Da jeg hentede ham i vuggestuen fortalte de, at han var faldet og havde får en bule i den ene side af panden, og inden vi gik derfra fald han ned fra en lille bænk, med hovedet først og fik en KÆMPE bule i den anden side af panden. Her til aften bankede han så hovedet ind i hjørnet af vores TV-møbel, så der gik hul. :baby3 Dagen i morgen kan da kun blive bedre :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 Tak. Hun er helt skidtmas, har kastet op to gange mere og vil kun hænge på mig. Frygter natten - manden kommer først hjem i morgen, så jeg har den selv :/ Rigtig god bedring med hende :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 Erica har kastet op 3 gange på 1,5 time :( Tak. Hun er helt skidtmas, har kastet op to gange mere og vil kun hænge på mig. Frygter natten - manden kommer først hjem i morgen, så jeg har den selv :/ Åh nej! Øv, at du skal klare det alene :( Jeg satser på I har klaret det værste nu, så natten bliver rolig :kram2 Stakkels David, det har været en hård dag! I morges stod han allerede op kl. 4, så var stilen ligesom lagt. Inden han blev afleveret i vuggestue var han faldet med hovedet først i gulvet og slået et hul i læben, så han blødte godt og grundigt. Da jeg hentede ham i vuggestuen fortalte de, at han var faldet og havde får en bule i den ene side af panden, og inden vi gik derfra fald han ned fra en lille bænk, med hovedet først og fik en KÆMPE bule i den anden side af panden. Her til aften bankede han så hovedet ind i hjørnet af vores TV-møbel, så der gik hul. :baby3 Dagen i morgen kan da kun blive bedre :goodluck Sikke en dag! Det bliver bedre i morgen :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 Stakkels David, det har været en hård dag! I morges stod han allerede op kl. 4, så var stilen ligesom lagt. Inden han blev afleveret i vuggestue var han faldet med hovedet først i gulvet og slået et hul i læben, så han blødte godt og grundigt. Da jeg hentede ham i vuggestuen fortalte de, at han var faldet og havde får en bule i den ene side af panden, og inden vi gik derfra fald han ned fra en lille bænk, med hovedet først og fik en KÆMPE bule i den anden side af panden. Her til aften bankede han så hovedet ind i hjørnet af vores TV-møbel, så der gik hul. :baby3 Dagen i morgen kan da kun blive bedre :goodluck Eij stakkels lille mus :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 Sov så, Anna!!! :kram2 Luna er lige faldet til ro efter en del kamp og overbevisning.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 Sov så, Anna!!! Kan sige det samme om Gry. Og hun er bare stang træt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 :kram2 Luna er lige faldet til ro efter en del kamp og overbevisning.... Tak. Hun karter stadig rundt deroppe. Nu er det 55 min siden jeg gik fra værelset. Det er ellers gået så fint i en del dage nu og jeg forstår virkelig ikke, hvad det er der afgør det! <_< Kan sige det samme om Gry. Og hun er bare stang træt.Det er så træls, at de ikke bare kan fatte at lægge sig ned og lukke øjnene i 2min, for så ville de jo sove! :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 Tak. Hun karter stadig rundt deroppe. Nu er det 55 min siden jeg gik fra værelset. Det er ellers gået så fint i en del dage nu og jeg forstår virkelig ikke, hvad det er der afgør det! <_< Det er så træls, at de ikke bare kan fatte at lægge sig ned og lukke øjnene i 2min, for så ville de jo sove! :prik Aaarhmen! Det er så belastende! Luna har været sådan i over en uge nu... Sætter sig op konstant, smiler, tænder lys, snakker osv. så jeg går lidt indimellem selvom hun bliver ked/brokker sig... Det hjælper lidt til at hun forstår at jeg mener det :rolleyes Håber snart at din Anna finder ro til at lukke de små himmelblå. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 Mie vil heller ikke sove! Hun har ellers haft en god aften (hvilket hun ikke havde i går) men da hun skulle puttes var hun vist blevet overtræt! Nu ligger min dejlige mand på gulvet hos hende og venter på hun sover det lille pus! Må vist bare se i øjnene at vores bryllupsdag skal fejres en anden dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 Aaarhmen! Det er så belastende! Luna har været sådan i over en uge nu... Sætter sig op konstant, smiler, tænder lys, snakker osv. så jeg går lidt indimellem selvom hun bliver ked/brokker sig... Det hjælper lidt til at hun forstår at jeg mener det :rolleyes Håber snart at din Anna finder ro til at lukke de små himmelblå. :kram2 Det handlede vist om utryghed i dag. Jeg gik op for at kigge til hende og da jeg sagde nej til at sidde i stolen og gik ud igen, brød hun helt sammen :( Så jeg satte i stolen og tog hende i hånden og så lagde hun sig helt afslappet ned, efter 5 min var hun halvt væk og efter 10 min var hun helt væk. Lille pus!Nu faldt hun alt for sent i søvn, fordi hun lå selv så længe :( Jeg håber hun sover bare lidt længe i morgen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 Mie vil heller ikke sove! Hun har ellers haft en god aften (hvilket hun ikke havde i går) men da hun skulle puttes var hun vist blevet overtræt! Nu ligger min dejlige mand på gulvet hos hende og venter på hun sover det lille pus! Må vist bare se i øjnene at vores bryllupsdag skal fejres en anden dag :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 Edith ville bare ikke med hjem idag, de hørte Alberte og dansede da jeg kom og hyggede helt vildt :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 Mie vil heller ikke sove! Hun har ellers haft en god aften (hvilket hun ikke havde i går) men da hun skulle puttes var hun vist blevet overtræt! Nu ligger min dejlige mand på gulvet hos hende og venter på hun sover det lille pus! Må vist bare se i øjnene at vores bryllupsdag skal fejres en anden dag :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 Det handlede vist om utryghed i dag. Jeg gik op for at kigge til hende og da jeg sagde nej til at sidde i stolen og gik ud igen, brød hun helt sammen :( Så jeg satte i stolen og tog hende i hånden og så lagde hun sig helt afslappet ned, efter 5 min var hun halvt væk og efter 10 min var hun helt væk. Lille pus! Nu faldt hun alt for sent i søvn, fordi hun lå selv så længe :( Jeg håber hun sover bare lidt længe i morgen! Ahh, øv! :( Xxx'er for hun tager sine timer alligevel og sover det længere i morgen :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites