Besvaret January 20, 2014 Æv hvor er jeg træt af vores lange putninger i øjeblikket... og det er bare ikke i dag, at man orker de her lange seancer - som ellers var begyndt at gå i den rigtige retning. Men nu er der kommet snot i vejen, og det hjælper bestemt ikke på situationen + de rådne nye tænder! For i nat har jeg absolut ingen søvn fået. Elin var vågen og ked fra 24 - 2.30. og efter det vågnede hun en gang i timen indtil vi stod op kl 7.30... Og hun sover stadig ikke... hvornår skal man puste ud, når man også har mega travlt på arbejde... nøj jeg har lyst til at tage en pjække dag fra det hele lige nu..... eller jeg har bare lyst til at Elin gider at sove i nat.... :kram2 :kiss Som i dog altid skal kæmpe! Vi kæmper dog også med ret lang putning for tiden + hun ikke overgiver sig før kl. 20 - kontra 18.30-19.00 det er pissetræls! For hun vågner i øjeblikket også ca en halv time før hun plejer om morgenen. Men 7-9-13 så vender det jo heldigvis igen! - hurtigere end man aner! xxx'er for en go nat! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2014 Det var ved House of Kids, og det var den sidste de havde ;) Manden var ikke imponeret over mit valg, så måske vi ikke beholder den. Hvis den skal retur, så kan du købe den af mig? Det er str 98. Tror desværre 98 er for stort, hun har en flyverdragt str 80 nu og den passer i hvert fald sæsonen ud. Så tror 92 er det vi skal gå efter næste år :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2014 Hun ser meget optaget ud! :P Det var hun virkelig også - og fik til sidst lov til selv at styre bilen... jeg tror at hun bliver vild med GTA når hun bliver ældre.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2014 :kram2 :kiss Som i dog altid skal kæmpe! Vi kæmper dog også med ret lang putning for tiden + hun ikke overgiver sig før kl. 20 - kontra 18.30-19.00 det er pissetræls! For hun vågner i øjeblikket også ca en halv time før hun plejer om morgenen. Men 7-9-13 så vender det jo heldigvis igen! - hurtigere end man aner! xxx'er for en go nat! :kiss Vi har heldigvis haft mange gode nætter siden jul... men for hver tand har vi haft et par dårlige nætter - men den i nat har vist været pga tigerspringet, for det virkede anderledes... og i går havde hun lige pludselig lært at rejse sig op fra gulvet uden at holde ved noget. Så måske at det var det, som spøgte i nat... men kan aldrig vide. Men hvor er du sød - jeg synes nu også at vi snart har haft vores modvind... hvis vi nogen sinde skal få overskud til en to'er, så skal der snart være lidt mere stabilitet ifht søvnen.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2014 Tusind tak, søde piger! :kiss Ria: Jeg tror aldrig man kan få en helt perfekt ekg på en 2-årig, for selvom hun skulle ligge helt stille i en periode, så vil hun altid have forhøjet og ujævn puls, for hun var jo i bund og grund mest af alt bange. Jeg synes hun klarede det rigtig flot og damen (der jo sikkert var biokemiker) sagde, at det var fint. Så det håber vi på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2014 Erica sover stadig ikke :prik Nu gik det ellers lige så godt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2014 Erica sover stadig ikke :prik Nu gik det ellers lige så godt :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2014 Mie er simpelthen så sød! Min mor kom for at låne en paryk, jeg vidste ca hvornår hun kom og fortalte Mie at nu kom mormor snart, Mie sagde nok "måmår" 100 gange og jeg fortalte at det var rigtigt, mormor kommer. Jeg så så tilfældigt min mors bil på vejen og tog Mie på armen så hun kunne se ud. Jeg fortalte at det er mormors bil og Mie gentog hele tiden "måmår" hun bankede lidt på ruden men da min mor steg ud af bilen skal jeg lige love for hun gik i selvsving "MÅMÅÅÅÅR" og så grinede hun, bankede på ruden og vinkede. Vi gik ud på gangen og Mie kunne ikke komme hurtigt nok over til "måmår" og så kom det dejligste lykkeligste lille smil og strålende øjne :wub :kuller :biglove Da vi tog med Anders på skydebanen i dag hoppede hun nærmest i armene på bedstefar :biglove Jeg elsker at Mie har SÅ gode forhold til begge hold bedsteforældre. Når hun ser min far løber hun også bare lige i armene på ham, hvilket er det der gør mig mest glad, min fars forhold til mine nevøer er godt men ikke tæt og han er ofte sådan lidt tilsidesat men ikke med Mie, der vinder han over "måmår" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2014 Mie er simpelthen så sød! Min mor kom for at låne en paryk, jeg vidste ca hvornår hun kom og fortalte Mie at nu kom mormor snart, Mie sagde nok "måmår" 100 gange og jeg fortalte at det var rigtigt, mormor kommer. Jeg så så tilfældigt min mors bil på vejen og tog Mie på armen så hun kunne se ud. Jeg fortalte at det er mormors bil og Mie gentog hele tiden "måmår" hun bankede lidt på ruden men da min mor steg ud af bilen skal jeg lige love for hun gik i selvsving "MÅMÅÅÅÅR" og så grinede hun, bankede på ruden og vinkede. Vi gik ud på gangen og Mie kunne ikke komme hurtigt nok over til "måmår" og så kom det dejligste lykkeligste lille smil og strålende øjne :wub :kuller :biglove Da vi tog med Anders på skydebanen i dag hoppede hun nærmest i armene på bedstefar :biglove Jeg elsker at Mie har SÅ gode forhold til begge hold bedsteforældre. Når hun ser min far løber hun også bare lige i armene på ham, hvilket er det der gør mig mest glad, min fars forhold til mine nevøer er godt men ikke tæt og han er ofte sådan lidt tilsidesat men ikke med Mie, der vinder han over "måmår" :wub :wub :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2014 Mie er simpelthen så sød! Min mor kom for at låne en paryk, jeg vidste ca hvornår hun kom og fortalte Mie at nu kom mormor snart, Mie sagde nok "måmår" 100 gange og jeg fortalte at det var rigtigt, mormor kommer. Jeg så så tilfældigt min mors bil på vejen og tog Mie på armen så hun kunne se ud. Jeg fortalte at det er mormors bil og Mie gentog hele tiden "måmår" hun bankede lidt på ruden men da min mor steg ud af bilen skal jeg lige love for hun gik i selvsving "MÅMÅÅÅÅR" og så grinede hun, bankede på ruden og vinkede. Vi gik ud på gangen og Mie kunne ikke komme hurtigt nok over til "måmår" og så kom det dejligste lykkeligste lille smil og strålende øjne :wub :kuller :biglove Da vi tog med Anders på skydebanen i dag hoppede hun nærmest i armene på bedstefar :biglove Jeg elsker at Mie har SÅ gode forhold til begge hold bedsteforældre. Når hun ser min far løber hun også bare lige i armene på ham, hvilket er det der gør mig mest glad, min fars forhold til mine nevøer er godt men ikke tæt og han er ofte sådan lidt tilsidesat men ikke med Mie, der vinder han over "måmår" Årh! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Edith har været vågen frakl 1 til nu (4.24), så det har jeg også <_< Havde det ellers lige bedre! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Brugte 1½ time på at få Clara til at sove og vågnede kl 05,30 i morges. Som om at hun ikke har brug for søvn.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Åh pis er lige blevet taget på næsten sengen af Sundhedsplejesken. Simon har feber og har været sløj hele natten og i går hvor manden var hjemme, så lejligheden lignede lort og jeg havde hverken fået bh på eller sat håret... Stod bare i mit nok grimmeste shorts og en gammel t-shirt. Hun var gudskelov meget forstående og vi fik en ny tid. Men ih altså total ufed måde at starte dagen på. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Min stakkels lille mus. Alle hans tænder er hidtil kommet helt uden han har været påvirket af det, men kindtænderne... Nuij hvor er han ked af det :baby3 Håber det snart er overstået og at hjørnetænderne ikke bliver lige så slemme :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Vi havde en fantastisk aften i boxen i går med først en indkøbstur i fanzonen, spisning og musik med Michael Falch i vip området, fed stemning og håndbold i boxen. Det er virkelig en oplevelse og stemningen er helt fantastisk. Men nu glæder jeg mig til at kramme Marius og få ham hjem. Og til at høre hvad han sagde til, at bedstemor og bedstefar hentede i dagpleje i går :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Har lige modtaget den flyverdragt jeg har købt på udsalg. Glæder mig allerede til næste vinter, så David kan bruge den :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Min lille dansemus, som giver den fuld gas :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Min lille dansemus, som giver den fuld gas :wub Hvor er han top sød :kuller :wub (Og lækkert outfit ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Filippa er med mor på toilettet. Mor er færdig og rejser sig for at tage tøj på igen: Filippa: Hvad er det (peger)? Mor: Det er min tissekone. Filippa: Ligesom mig. Vi har tissekone. Det har far ikke. Mor: Det er rigtigt. Hvad har far? Filippa: Far har tissemand. Det er hans bedste ven. :lol :D :lol :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Filippa er med mor på toilettet. Mor er færdig og rejser sig for at tage tøj på igen: Filippa: Hvad er det (peger)? Mor: Det er min tissekone. Filippa: Ligesom mig. Vi har tissekone. Det har far ikke. Mor: Det er rigtigt. Hvad har far? Filippa: Far har tissemand. Det er hans bedste ven. :lol :D :lol :D FEDT! Det var lige aftenens grin :D :D :D :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Syg møffe, syg mor. Fuck jeg er træt af sygdom. Og ja, vi tager både ekstra D-vitamin og probiotika - :boo og det er ikke for at lyde bitchet - jeg er bare ked af det. Det er så synd for hende, men fårk det er hårdt at skulle tage sig af sit barn, når man selv bare har lyst til at sove.. Og så er jeg RØV træt af Bamses Billedbog og bamse der igen leder efter "Askes små boller"... (Seriøst har de ikke kunne høre det selv i manuskriptprocessen?) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Syg møffe, syg mor. Fuck jeg er træt af sygdom. Og ja, vi tager både ekstra D-vitamin og probiotika - :boo EJ! :prik :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 David sov 5 (5!!!!!) timer til middag i dag :blink :huh Han må have haft brug for det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Filippa er med mor på toilettet. Mor er færdig og rejser sig for at tage tøj på igen: Filippa: Hvad er det (peger)? Mor: Det er min tissekone. Filippa: Ligesom mig. Vi har tissekone. Det har far ikke. Mor: Det er rigtigt. Hvad har far? Filippa: Far har tissemand. Det er hans bedste ven. :lol :D :lol :D Haha :lol Tak for dagens grin. Det var tiltrængt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Filippa er med mor på toilettet. Mor er færdig og rejser sig for at tage tøj på igen: Filippa: Hvad er det (peger)? Mor: Det er min tissekone. Filippa: Ligesom mig. Vi har tissekone. Det har far ikke. Mor: Det er rigtigt. Hvad har far? Filippa: Far har tissemand. Det er hans bedste ven. :lol :D :lol :D :lol tak for aftenens grin :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites